Ibiza

Back to muu maailma O

[q]Fyraett, 29.6.2005 01:47:
---
acr, 29.6.2005 01:41:
Njoo hyvä pointti, mut jos mä hyvää hyvyyttäni jeesaisin ni luulis kyllä et sitä ollaan ihmisiksi se on sit eri asia jos ihmiset on niin pihalla et kävelykin on jo hallittuu kaatumista

---

Joo, ja uskoisin jos suomesta ibizalle jengi lähtee, niin sinne ei lähetä kittaa viru valgeet ja haastaa brittiläisii juomises! :Z
[/q]

totta..

[q]Fyraett, 29.6.2005 01:36:
---
acr, 29.6.2005 01:19:
Sit kun mulla on se mun rafla pystyssä keskellä ibizaa niin majotan sinne suomalaisii klubittajia*enkeli*

---

kiva sulle jos ne sit sikailee siel yht mallikkaasti ku esim. viros
[/q]

eihän suomalaiset sikaile ;) muut yhtälailla, et lukenut tarkasti iltalehtee vai mikälie shaisselehti olikin :P

[q]Fyraett, 1.7.2005 12:30:
---
ruoho akaa. Grass, 30.6.2005 21:47:
eihän suomalaiset sikaile ;) muut yhtälailla, et lukenut tarkasti iltalehtee vai mikälie shaisselehti olikin :P

---

Tukemalla paskaa saadaan vaa lisää paskaa, eli en osta iltalehtii ym muita 7-päivii, satuinpahan vaa lukee kassajonos "suomalaiset juhlivat alasti virossa tms"

Mut viroon reissaa paljon pohjasakkii ryyppää ja sikailee koska 15e saa jo meno-paluun, ja viihde ei maksa paljoakaan, kun taas ibizalle maksaa jo matkat paljon, puhumattakaan elämisestä siel!

Britit taitavat viedä eniweis ykköspaikan sikailu/vandalisoinnissa ulkomailla :o
[/q]

Ibiza on briteille viro? :P Rikasta sakkia. Nojoo... Ehkä muita kansoja ei kiinnosta niin kirjottaa lehtiin siitä jos joku on jossain munasillaan, britit meinaan näytti ibizalla persettä AINA kun siihen vaan oli syytä. Joskus ilman syytäkin...

[q]pepetoveri, 1.7.2005 14:06:
noista hinnoista viellä sen verran, että jos jaksaa nähdä vähän vaivaa ja etsiä itse lennot ja hotellit esim.internetistä. niin koko matkan saarelle voi saada todella huokeesti! itse olimme kesäkuun alussa pari viikkoa ja koko lysti maksoi 417e/14 päivää! eli edestakaiset lennot easyjetillä tallinnasta 163e, matkat tallinnaan nordic jet linella 22e/suunta ja apartment figurettasissa 840e/14 päivää(jaettuna 4 hengelle=210e/henkilö)!
[/q]

Toi oli kyllä oikeasti aika tosi halpaa. Melkein käy kateeksi... :)
Kunpa olisi itselläkin aikaa käyttää itse matkustamiseen paikalle enemmän aikaa, vaan kun ei ole. :(
Ja voi kun syyskuussa olisi hotellit samoissa hinnoissa kuin kesäkuussa.
Ja enpä kyllä edes tajunnut tutkia tota Tallinna vaihtehtoa.
Ja voi kun... vali vali vali.
Mitä mä tässä valitan?
Pääseen kuitenkin saarelle syksyllä, ja se on pääasia, kyllä.

[q]Veivi, 1.7.2005 13:36:
---
Fyraett, 1.7.2005 12:30:
---
ruoho akaa. Grass, 30.6.2005 21:47:

---

Tukemalla paskaa saadaan vaa lisää paskaa, eli en osta iltalehtii ym muita 7-päivii, satuinpahan vaa lukee kassajonos "suomalaiset juhlivat alasti virossa tms"

Mut viroon reissaa paljon pohjasakkii ryyppää ja sikailee koska 15e saa jo meno-paluun, ja viihde ei maksa paljoakaan, kun taas ibizalle maksaa jo matkat paljon, puhumattakaan elämisestä siel!

Britit taitavat viedä eniweis ykköspaikan sikailu/vandalisoinnissa ulkomailla :o

---

joo sama käsitys et britit sikailee aikalailla ulkomailla.

ja fyraett, en minäkään tue paskalehtiä, satuin vaan lukemaan kahvilassa kyseistä lehtee, itse en sentään moisia osta :)

Ibiza on briteille viro? :P Rikasta sakkia. Nojoo... Ehkä muita kansoja ei kiinnosta niin kirjottaa lehtiin siitä jos joku on jossain munasillaan, britit meinaan näytti ibizalla persettä AINA kun siihen vaan oli syytä. Joskus ilman syytäkin...
[/q]

[q]Fyraett, 1.7.2005 23:25:
---
Veivi, 1.7.2005 13:36:
Ibiza on briteille viro? :P Rikasta sakkia.
---

Lueppa edelliseltä sivulta mun ekast quotest ->

Ellei asia aukee niin..jotain.
[/q]

Siis joo joo! Juurikin niin.

[q]Kon-tiki, 17.6.2005 18:48:
Ei ole ei. Me mennään 27.8.-3.9. -- kuten menee myös Danny Tenaglia, Adam Beyer, Chris Liebing, Carl Cox... Too many to mention
[/q]

Voi hiton Tenaglia kun alottaa vasta 28. päivä. Ainut lemppareista, joka jää näkemättä
Mutjoo, ei tod kannata missata tota äijää, noista mainitsemistas ylivoimasesti paras dj.

[q]pepetoveri, 1.7.2005 14:06:
=210e/henkilö)!
[/q]

Onnittelut! Itsemme ei ollut tarkoitus mennä ollenkaan tänä kesänä, mutta elo-syyskuun vaihteen dj lineuppien tultua julki sitä ollaan taas lähdössä ja todella kalliiseen aikaan. Olen itse ollut Ibizalla heinäkuussa 2002 ja 2003 n. 600 eurolla 2 viikkoa (poislukien bilekulut), mutta silloin asuttiinkin villassa jossa kulut per henkilö jäävät paljon halvemmiksi -- jos porukkaa lähtee villallisen verran. Nyt mennään ihan kahestaan vaan...

tännepä ehkä joutunee tulla kääntymään kun syksyllä barcelonassa käydään. muistaakseni lennot olivat barnasata saarelle luokkaa 40-60e ja lautta sen 60e tjsp. korjatkaa toki jos olen väärässä.

Valoitetaan porukalla joku Ahvenanmaan saari, julistetaan se itsenäiseksi valtioksi, perustetaan sinne oma Ibiza ja säädetään laki joka kieltää ankarasti kalapuikot saarelta, ni ei tuu niitä britti-turisteja...

Lähtöön olisi siis 59 päivää ja ajattelin että voisi vähän aktivoida tätä keskustelua.
Aloitetaan vaikka ruokapaikoista, eli muistavatko saarella jo käyneet mitään hyvä tai hinta/laatu-suhteeltaan hyviä paikkoja, joita voisitte suositella?

Mieluummin Eivissan (Ibiza Town) puolelta, vaikka sopiihan muitakin suositella.
Mulle ei henk. koht. jäänyt viime kerrasta oikein mikään paikka mieleen, tai ehkä McDonalds, koska siellä sai tupakoida. On se hyvä että maailmassa on vielä sivistysvaltioitakin (tämä ei ole sarkasmia).

[q]Andrei, 15.7.2005 10:20:
Lähtöön olisi siis 59 päivää ja ajattelin että voisi vähän aktivoida tätä keskustelua.
Aloitetaan vaikka ruokapaikoista, eli muistavatko saarella jo käyneet mitään hyvä tai hinta/laatu-suhteeltaan hyviä paikkoja, joita voisitte suositella?

Mieluummin Eivissan (Ibiza Town) puolelta, vaikka sopiihan muitakin suositella.
Mulle ei henk. koht. jäänyt viime kerrasta oikein mikään paikka mieleen, tai ehkä McDonalds, koska siellä sai tupakoida. On se hyvä että maailmassa on vielä sivistysvaltioitakin (tämä ei ole sarkasmia).
[/q]

nää kaksi paikkaa tulee joka reissulla tarkastettua ja koskaan ei ole vielä tarvinnut antaa moitteita :) :

1) Bambuddha Grove
http://www.bambuddha.com/. Itämaista safkaa, sijainti on keskellä saarta mutta paikka ja ruoka on niin upeita, että kannattaa ehdottomasti mennä taksillakin! Annokset muistaakseni 12-25e ja stondisboard 25e

2) Thai'd Up
Calle de Sa Drasanasa, Ibiza Town - vanha kaupunki. Erinomaista thaikkuruokaa, hinnat kohtuulliset 10-20e / annos

kuukauden päästä tarkastuskierrokselle :)

[q]salaisinko?, 5.7.2005 22:45:
tännepä ehkä joutunee tulla kääntymään kun syksyllä barcelonassa käydään. muistaakseni lennot olivat barnasata saarelle luokkaa 40-60e ja lautta sen 60e tjsp. korjatkaa toki jos olen väärässä.
[/q]
Joops, me saatiin todella halvat lennot ja maksaa 44e edestakaisin noi lennot iberialla ...parin viikonpäästä saarella "hotelli" tai siis studio tulee maksamaan 50e 3 hengen huoneelta Ibiza Townissa joten tää tuli aivan superhalvaks tän kertainen saarivierailu.

Ei tarvis kertoa kaikkea tollasta...
Kuitenkin vielä 52 herätystä ennen lähtöä. (Tai noh, se viimeinen herätys on se lähtöherätys.)
Päivät selkeästi hidastuu koko ajan.

13.09. paikalla, villa vuokrattu Figueretasista :") Muita saarella?

Kehtaatko valaista paljonko kustantaa villan vuokraus ja mitä kautta vuokrasit.

---
13.09. paikalla, villa vuokrattu Figueretasista :") Muita saarella?
---

Kehtaatko valaista paljonko kustantaa villan vuokraus ja mitä kautta vuokrasit.

7 hengen Villa merinäköalalla maksoi 1500€ viikko http://www.ownersdirect.com kautta. Tuolla nyt on villoja vaikka millä mitalla ja mihin hintaluokkaan tahansa. Myös googlesta löytää erilaisia sivustoja joiden kautta voi vuokrata.

No ei kai ne nyt jumalauta taas sulje sitä bora boraa?
38 päivää lähtöön...

Tänää olis sit lähtö...
Sellanen kevyt 5kk odotus alla*hih*

Aijaijai, 14.-18. syyskuuta

Mikäs Bora Boran tilanne on?
Eli auki vai ei?

O