päivän o_O

Back to häröily O

Tuoksuvia autonrenkaita Kumholta. o_O Kyllä mä ainakin hommaan pösöön tuollaiset ihanat laventelintuoksuiset! ^_^

[q]Fresia, 27.7.2006 11:41:

[/q]
Kyllähän sä tiedät, että unet vain kertovat oman alitajuntasi viestejä sinulle. ;) Eli antaa palaa.

[q]mayah, 31.7.2006 09:42:
OMG? WTF?
[/q]
Osaan kuvitella miten oot typertyneenä sopertanut OMGWTF :S

Mutta joo, kyllä tantat osaavat olla pelottavia. Kerran kävelin kaverini kanssa kadulla nähtävästi liian leveästi, niin kiukkuista kellonsoittoa kuului takaa. Toki väistimme, ja mummeli pyyhälsi ohi huudellen "vittu näitä nykyajan kakaroita, ei mitään tapoja". :D

[q]Itis, 24.8.2006 10:12:
No voi perkele
[/q]
Juu se lukeminen on niin hankalaa.

[q]- Ei silti voida yleistää kaikkien konemusiikkiharrastajien syyllistyvän laittomien päihteiden käyttöön. Gamman ja lakan käyttöä tapahtuu poliisin tiedon mukaan myös perinteisten huumausaineiden käyttäjien piirissä.
[/q]

[q]Dementation, 22.12.2007 08:48:

höpinää

[/q]

Selma. Älä Kuluta itteäs loppuun. :) Ei ne työt tekemällä lopu

Tililtä on hävinnyt ylimääräiset 405.720,00 USD.
[size=22]O__O[/size]

[q]Freja, 2.8.2006 19:11:
Hokastiin eilen ystävän kanssa että tässähän joutuu jo pian alkaa suunnitteleen omia häitänsä jos tahtoo pitää ne ennen ku on 30.
[/q]
Joo, säkin olet näköjään jo 23. Vanha nahka. Ikävää sanoa tää näin suoraan, mutta ei sulla varmaan ole enää edes mahdollisuuksia päästä ikinä naimisiin, ellei miestä oo jo pyydystettynä. :/

[q]Annakins, 11.12.2007 15:51:
Eräs toimittaja lähetti meilillä kysymyksiä asiaan x liittyen. Meilin otsikko on: kymysyxiä.
[/q]
:D
Laatulehti?

[q]crissy, 21.5.2007 10:41:
ekaks kysy "onks tää nyt tyttö vai poika?"

Likalla vaaleenpunaista päällä.. kröhöm....
[/q]
Ei vaatteiden väristä nyt kovin vahvoja johtopäätöksiä voi vetää. Kyllä mä ainakin pukisin lapseni iloisesti minkä värisiin vaatteisiin tahansa. Mahdollisen tyttö-poika-kaksosparin pukisin varmaan vielä "väärinpäin", tytön sinisiin ja pojan punaisiin. :)

Annatko tytölle leluiksikin vain mylittleponeja ja barbeja?

Olen käynyt tänä vuonna useammin kirkossa kuin hesellä ja mäkissä yhteensä. o_O

[q]Niño, 30.7.2007 13:27:
http://www.iltasanomat.fi/teinix/
[/q]
Iha surkee! Eihän se löydä mitään! :D
"Kirjoita alla olevaan tekstikenttään hakemasi nörttikielen tai chatin lyhenne (esimerkiksi LOL, ihQ) ja klikkaa HAE -painiketta."

ftw = Vastinetta lyhenteelle ei löytynyt
rotflmao = Vastinetta lyhenteelle ei löytynyt
leet = kieli, jossa kirjaimia korvataan samannäköisillä numeroilla
w = Vastinetta lyhenteelle ei löytynyt

[q]Fresia, 26.9.2006 16:30:

[/q]
Tai ehkä kannattaisi harkita uudelleen josko tuollaisen ihmisen kanssa kannattaa ylipäätään mihinkään lähteä. Hyvä matkaseura on niin tärkeää. Ja mietipä jos jo ennen matkaa on vääntöä kaikesta, niin millaista on olla itse reissussa, kun tien päällä tulee tunnetusti helposti kinaa kavereidenkin kanssa.

Mä lähtisin kymmenen kertaa mieluummin yksin kuin jonkun valittajan kanssa.

[q]IInesAnkka, 6.6.2006 16:31:
Liikkeen ikkunan ohi käveli mies, joka oli SININEN
[/q]
Ei se ollut mies, se oli smurffi <3

[q]larzizi, 27.6.2007 22:21:
Sen jälkeen painan luottoa ja kummastellen kerron tytölle, että electron on kyllä aina luottokortti.

Toivottavasti tyttö ei sano joka kaupassa noin electronin kanssa. Itellä ainakin oli naurussa vähän pitelemistä
[/q]
Kyllä mua tässä jutussa naurattaa enemmän sinä kuin se tyttö. Olkootkin että sun pitää painaa niissä koneissa jotain luotto-nappulaa.

nimim. Oispa munkin electronissani luotto-ominaisuus

Poistin lävistykseni. Musta on tullu aikuinen.

omigod!
mä nään läpi yhestä photarissa auki olevasta kuvasta o.O
nään siis himmeenä sen alla olevia kuvia ja kansioita
koita tässä nyt sit säätää värit kohdalleen joka piksusta

edit. ja en oo hullu; kolleega vahvisti et näin on, enkä nä omiani

[q]Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

[size=8]..hassujuttu..[/size]
[/q]Älkää nyt taas aloittako tätä samaa veivaamista. Nätit tytöt (ja pojat) (ja vaikka rumatkin) saavat pukeutua juuri niin kuin haluavat. Olkoot vaikka kokonaan alasti. Hitto, siitähän hienot kemut tulisi: suuria tulia ja taikalientä kuunvalossa, kaikki ilkosillaan.

[q]satumetsä, 1.11.2006 21:22:
Onko sulla linkkiä tohon Seikkalan graduun?
[/q] There you go. Google <3

Avasin jääkaapin oven, otin maitopurkin käteeni ja laitoin sen pöydälle, avasin jääkaapin oven uudestaan ja etsin maitoa, nanosekunnin päästä tajusin, että otin sen jo ja otin levitteen sen sijaan

[q]Norb, 28.6.2007 16:12:
Plaah, esim. henkilö jolla ei ole luottotietoja ei saa pelectronia. Kai se on jotenkin rinnastettavissa luottokorttiin.
[/q]
:DDD Paras vertaus ikinä!
(ai ei saa electronia? Ihan totta? Miksei muka saa? Electronhan voidaan myöntää jopa 10-vuotiaalle!)

[q] Vaikka soittaa ekaksi tilille ja varmistaa onko rahaa ja soittaa sitten takaisin saatuaan varmistuksen. Ja mikä se Luottokunta on? Joka näkyy esim. tiliotteissa jos oot maksanu Electronilla.
[/q]
Mitäköhän mahdat selittää? Luottokunta? Tiliotteella? Olenko mä nyt vaan pahemman kerran jäässä vai hä?

edit. poistettu vieraamman korvaan ilkeältä kuulostava ja muutenkin alatyylinen "vittua" :D

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O