päivän o_O
[q]Mimir, 30.3.2010 18:34:
Meidän (varsin lumisella) pihalla pyöri tänään huoltomies lehtipuhaltimen kanssa. o_0
[/q]
Haha :D Kaivo puhaltimen vähän liian aikasin esii..
Ala-asteen luokanvalvoja saanut ehdollista oppilaittensa hyväksikäytöstä
Meidän (varsin lumisella) pihalla pyöri tänään huoltomies lehtipuhaltimen kanssa. o_0
[/q]
lehtipuhaltimet rules ok
Tarkistelen tässä vanhoja kuitteja ja huomasin että oon käyny peräkkäisinä päivinä eräässä kebumestassa syömässä. Toi korttimaksu on molemmissa tasan minuutin erotuksella samalla kellonajalla tehty. Eli toisessa 20:40:07 ja toisessa 20:41:08
o_O
Siis mitä hittoa.
Ruottalaiset ei halua et Victorian isä saattais sen alttarille.
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Is%C3%A4n+ei+Ruotsissa+haluta+saattavan+Victoriaa+alttarille/1135257020269
Tasavertasuusjuttuja jne? Onko toi nyt sit.. järkevää?
Tai siis. Mä haluisin kuulla ihmisten rehellisiä mielipiteitä, ite siis en oo mikään absoluuttisen tasa-arvon kannattaja ja täten tuo vaikuttaa mun ajatuksiin nähden överinä. Antakaa nyt helvetti morsiamen toiveen toteutua :D
Edittinä päivän toinen o_O : mitä vittua, taasko ne yhet meinaa lakkoilla?
[q]Freja, 23.5.2010 10:19:
Siis mitä hittoa.
Ruottalaiset ei halua et Victorian isä saattais sen alttarille.
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Is%C3%A4n+ei+Ruotsissa+haluta+saattavan+Victoriaa+alttarille/1135257020269
Tasavertasuusjuttuja jne? Onko toi nyt sit.. järkevää?
Tai siis. Mä haluisin kuulla ihmisten rehellisiä mielipiteitä, ite siis en oo mikään absoluuttisen tasa-arvon kannattaja ja täten tuo vaikuttaa mun ajatuksiin nähden överinä. Antakaa nyt helvetti morsiamen toiveen toteutua :D
Edittinä päivän toinen o_O : mitä vittua, taasko ne yhet meinaa lakkoilla?
[/q]
Sinänsä ihan hauska että otsikossakin puhutaan saattamisesta, ei luovuttamisesta (jota itse k.o. perinteen katson olevan) :P Ja eiköhän se kosimisesta ilmoittaminenkin ole nykyään ihan ilmoittamista ei luvan kysymistä ...siis niillä jotka niin tekevät. Tavat ja perinteet muuttuu aikojen saatossa. Typerää toi mun mielestä on kyl. Häät on mun mielestä muutenkin vähän sen morsiamen juttu, jonka tahdon mukaan mennään...
[q]Amma, 1.4.2010 22:18:
Diudiu surffailin äsken Klubbarissa sivulta toiselle ja yhtäkkiä ryhmäviestisivu oli ylösalaisin, seuraavalla klikkauksella ihan oikeinpäin. Täh?! Aprillia?
[/q]
Ah, mä huomasin kans saman ja kommentoin siitä päivän :) -topikkiin
Diudiu surffailin äsken Klubbarissa sivulta toiselle ja yhtäkkiä ryhmäviestisivu oli ylösalaisin, seuraavalla klikkauksella ihan oikeinpäin. Täh?! Aprillia?
[/q]
Lehtipuhaltimet on saatanasta.
Joskus keskiviikkoiltana nukkumaan käydessä katsoin o_O kun huomasin että sängyssäni lakanassa oli jotain kirjotusta tussilla.. H24 tjsp. No annoin asian olla pari yötä, eikä kirjoituksia ilmestynyt ainakaan lisää ;)
Sitten eilen illalla nukkumaan käydessä tajusin että se oli narikkamerkintäni lauantaisista Entropyn bileistä :D Olin ilmeisesti nukkunut käden päällä bileiden jälkeen ja tussit siirtyneet lakanaan :) Onneksi ei ollu mikään Gantin lakana :P
Kuulin ton toisen puhuvan ekat sanat "lahtee" o_O
Maijot sylis = Maidot sylissä
Nyt on todellinen päivän WTF
illusion lähetti mulle viimekuun tuntilistansa. Siis wtf? o_O
Kuulin eilen ensimmäisen hyödyllisen Spotify-mainoksen. Mainosti erään artistin uutta levyä ja se kuulosti jokseenkin samalta kuin se jota kuuntelin jo ennestään. Mainosta klikkaamalla selain avautui nettimusakauppaan mutta sama levy löytyi myös Spotifystä ;)
[q]ezzy, 24.7.2009 20:58:
---
kindertin, 24.7.2009 11:56:
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee
Ja vielä ihan "turhista" jutuista, 3/4 viesteistä on ihan paskapuhetta
---
Onneks on popkornit käsillä just, nimeä kehiin. DRAMA!!!!
[/q]
Joo mäki korkkasin Fosterssin iha vaa tätä vasten! NIMI!!!!
Tyyppi laulaa Whitney Houstonia.
http://www.wimp.com/asianwhitney/
[q]conaysto:
viime yönä kevään/kesän ensimmäinen hyttynen terrorisoi yöuneni
[/q]
Sitä meinas sekoo intissä, ku noita tappajia pörräs joka puolella. Meni nukkuu, nii näki vaa unta hyttysistä ja korvissa soi koko ajan se ininä (leireillä)
älkää menkö inttiin, siellä on hyttysiä!
[q]Hyzenthlay:
ihmiset kävelee talvitakit päällä ulkona, vaikka lämpötila hipoo kahtakymmentä astetta
[/q]
Mäki tota oon vähän ihmetelly. Dösässäki jengi pitää toppatakkei, pipoja ja kaulahuiveja.. ite hikoilee t-paida päällä, ku pieni banaani *täh**iloinen*
[q]Kolera, 12.4.2010 09:01:
että mitä vittua!? valkoset ja blondit hiukset viel ymmärrän mut et dominoiva geenien piirre tulee kuolee sukupuuttoon?
[/q]
#saippuakullipillukau
"BWAHAHAHAHAHA! yes I understand the reasoning and the idea but still WHAT BLACK RACE EXTINCT ?! white blonds I could understand but ffs darker skin colour is dominant feature in genes! it aint going away even if it get mixed with hispanic people"
34 minutes ago
onks toi sun nick? :D
Ahahahaha, noi Infectedin promokuvat. :D Hetken aikaa oli jopa myötähäpeilyttävä olo.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=95288;sivu=9999#loppu
Eiks IM oo käyny Suomessa aika tiuhaan viime aikoina?
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..