päivän o_O

Back to häröily O

[q]Remotion, 5.6.2006 23:50:

hyvät uutiset:
saat tulla mullekin siivoomaan koska vaan ;PP

huonot uutiset:
sä oot huomenna tod.näk ihan kuollu
[/q]

Hei tänks! Olit muuten oikeassa, oon ihan finaalissa...

Taisin nähdä weekendinä hirven ekaa kertaa elämässäni Voi sitä riemua kun stadilainen lähti maaseuturetkelle kehä kolmosen ulkopuolelle Tampereelle ja näki tienposkessa ruohoa mutustelevan hirven

Yllättysin tänään huomatessani et on oikeesti hyviäkin ihmisiä maailmassa. Salilta päästyäni olin saanut joltain tuntemattomalta äijältä tekstiviestin, että autossani oli jäänyt vilkku päälle. Mun piti vielä jonkin aikaa kierrellä keskustassa, mut onneks sen äijän ansiosta sain viel auton käyntiin eikä akku ollut tyhjentynyt. Kiitos hänelle :)

Huomasin että tykkään Antti Tuiskun uudesta biisistä.. Oon mennyt sekaisin

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Alankomaat+ei+kiell%C3%A4+pedofiilien+puoluetta/1135220718513
*dissaa**eiei**uuh*

Meen pian nukkuun, mut ennen sitä aion lukea sängyssä kirjaa O_O

[q]Zeratul, 22.7.2006 08:47:
Näin rumaksi sitä siis voi itsensä tuntea kun on itkenyt niin että meikit on ympäri naamaa.. :D
[/q]

Wtf?

[q]IInesAnkka, 25.7.2006 16:42:
Mahdollinen koiruohoallergia *repeil*
[/q]

Meinaaks toi sitä ettei voi juoda absinttia? Paskin allergia ehkä ikinä, suklaa-allergian ohella :/

eiköhän silloin voi jo todeta olevansa suhteellisen väsynyt kun yrittää grillillä maksaa (jo kertaalleen maksettua) hampurilaista polkupyöränavaimellaan? no mä tein niin. *haukottel**justjoo*

Hmmm.. mitäköhän kun näin toissayönä unta, jossa hyvä ystäväni poisti multa nahan kaikkialta paitsi kasvoista ja ilmoitti sitten lähtevänsä baariin ja palaavansa kahden päivän päästä. Vastalauseitani kuuntelematta hän katosi ja jätti minut nahattomana kadulle itkemään. Yritin soittaa äidille, joka ei suostunut vastaamaan kuten ei kukaan muukaan. Kun taas lähdin pyörällä etsimään apua, olikin niin pimeä etten löytänyt mihinkään. Olo oli herätessä lievästi ahdistunut, joskin olin onnellinen etten ollutkaan vereslihalla.

Multa ei onneksi tippuile hampaita, mutta herään usein kipuun kun puren hampaita unissani yhteen. Yleensä liittyy stressiin tai yleiseen ahdistukseen. Mikä muuten on unihalvaus?

[q]hallucinogen, 17.8.2006 15:12:
---
wiwi, 17.8.2006 15:07:

Nissan Micra on tietenkin katu-uskottavuuden kannalta huonompi homma.
---
mut jos se on tommonen micra?
[/q]

Ja kottarainen luonnehtii sitä sanoin "mummojen nissan"?

[q]wiwi, 26.8.2006 13:59:
vuonna 1991 syntynyt nummelalaismies
[/q]

Jätski oli liian väkevää

[q]Elmiira, 31.8.2006 19:51:
---
Tuksu, 31.8.2006 19:48:
---
Elmiira, 27.8.2006 07:59:
Meidän takapihan kuistin alla on joku "iso" eläin.
Koira vahti sitä innoissaan ja mekin nähtiin se
lautojen välistä. Ilmeisesti rotta. YÄK!

---

Jospa se olisikin Siili

---

Siilillä on piikit. Sillä oli karvat ja korvat.
Kuisti on siis vaan noin 7cm maasta,
joten nähtiin se kyl aika läheltä.
[/q]

Sit se o joku Klubbarilainen

[q]Juanita, 1.9.2006 15:15:

Mites sit meidän perheessä kun me keskustellaan miehen kaa ammumalla..möö! Ja koirallekin puhutaan sen omalla kielellä. Et sellasta
[/q]

No, mut teidän perhe onkin asia erikseen!

http://video.feber.se/2006/04/smsta_musikvide.html

Lolled. :D

oon juonnu 3 kuppii kahvii eikä närästä
normisti nyt raskauden aikana yksikin kuppi on ollu liikaa..

Miks ihmeessä kukaan laittais vapaaehtoisesti saxguy:n kännykän soittoääneksi? Oon kuullu nyt kaks kertaa. Ensimmäisellä kerralla ajattelin että koska se soi jonku n. 30v naisen kännykässä, et joku on tehny sille käytännön pilan ja nainen ei ole tunnistanu ja on vaan ajatellut että onpas siinä kiva soittari. Mut tänään se soi tollasen nuoren jampan kännyssä enkä usko et olis tietämätön asiasta..

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O