päivän o_O

Back to häröily O

[q]nethr, 15.12.2006 11:57:
---
Pätkis, 15.12.2006 10:24:
---
embie, 15.12.2006 10:20:
Taivas näyttää siniseltä...

---

Hitto, piti samantien kattoo ulos että mitvit, niinpä onkin!*nauru*

---

Piti kans kattoo - totta toi on. Jos vielä näkis pilkahduksen aurinkoa muutaman viikon tauon jälkeen
[/q]

Meillä koulussa on porukat olleet ihan silmät pyöreinä, että näinkö sitä 2kk syksyn jälkeen kevät taas koittaa. :D

[q]ALIEN, 8.1.2007 15:43:

and..? (linkkiä kehiin)
[/q]

http://www.techno.cz/index.php

FNR, oli vaan kiva löytää toi ja kuvia ihmisistä, kenen kanssa tuli leikittyä piiri pieni pyöriitä tuolla.

[q]Elmiira, 10.12.2006 22:59:

[size=5] En kai mä vapaaehtoisesti olisi itse askarrellut noita kortteja monta
iltaa, jos mä en todella haluaisi muistaa ja ilahduttaa mulle tärkeitä
ihmisiä? [/size]
[/q]

Onneksi maailmassa on viitseliäitäkin ihmisiä. :)

[q]Elmiira, 10.12.2006 22:40:
<joulukorttiongelmia>
[/q]

And therefore on helpompi jättää roskat lähettämättä. :DDD

[size=1]Ihan söpöä, mutta let's face it, niitä useimmiten lähetetään ihmisille osoittaaksemme, että tiedämme heidän olevan olemassa, vaikka meitä ei oikeasti kiinnosta olla heihin yhteyksissä muuten, kuin näin pakkopullana. Iiskottavaa.[/size]

[q]Zenni, 29.11.2006 20:23:
---
~~maarit~~, 29.11.2006 20:16:
http://mkv.pp.fi/poikamiesboxi/

---

Mutjoo, hyi helvetti mikä läävä
[/q]

Siis toihan näyttää ihan sun huoneelta...?

[q]Zenni, 21.11.2006 16:08:
---
Päivän vinkki (#21/30)
Eikö taaskaan ollut uusia kommentteja? =( Kun kirjoitat muille kivoja kommentteja, saat itsekin kommentteja takaisin. Käy siis piristämässä kaverisi päivää tai klikkaa satunnaista ja tutustu uusiin ihmisiin! =)

---

Gallerian päivän vinkit on selkeesti siirtyny vittuilulinjalle :(

MISTÄ NE TIETÄÄ ET MULLA EI OO KAVEREITA?!
[/q]

Toi oli varmaan joku henkilökohtainen vinkki sulle neiti "Kuinka estät känniajamista kaveripiirissäsi?" "MISSÄ KAVERIPIIRISSÄ???" :D *sydän*

[q]Hyzenthlay, 1.11.2006 17:59:
---
pirpeli, 1.11.2006 01:17:
---
Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

---

Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...

---

En taas tajuu... Miks ensimmäinen mielleyhtymä (vähän paljastavasta) pukeutumisesta pitää aina olla toi maksullisuus? Eiks kuulosta vähän taantumukselliselta ja jopa sovinistiselta? Mun mielestä vaatteen funktio on jotain ihan muuta kuin se, mitä ruumiinosia se paljastaa.
[/q]

Komppaan tässä Hyzenthlay:ta kyllä. Itse en kovin paljastaviin kuteisiin pukeudu ikinä, mutta mä en nää mitään väärää, hassua, tahi epämoraalista (maksullisuus?) niissä, jotka pukeutuvat. Eikö se ole jokaisen oma asia, millaisiin kuteisiin pukeutuu? Miten jotkut jaksavat vaivata päätään asialla, kuten pukeutuuko joku tyttö paljastavasti vaikka kerätäkseen huomiota? Tunnetteko todella sen olevan pois teiltä itseltänne? Mielestäni esimerkiksi huomionhaku pukeutumisella on varsin paljon pienempi paha bileissä, kuin esim nyt ah niin ajankohtainen perseenpuristelu. Toisaalta mä näen esimerkiksi konemusabileissä vähäisen pukeutumisen varsin positiivisena ottaen huomioon, kuinka kuuma tanssiessa tulee. Jos sitten pousailee illat pitkät, niin lämpimämmin pukeutuminen on huomattavasti rationaalisempaa. Valivali-ininää jne, mutta pointti on nyt se, että toivottavasti pinkeet kisut ei ala pukeutua pusseihin.

[q]as, 22.11.2006 00:14:

VÄITÄTSÄ ETTÄ MULLA EI OO KAVEREITA :(
[/q]

Kyllä mä taidan niin väittää. Sun klubbarin kaverilistakin on vaan täynnä homoja, jotka haluu jyystää sua hra. Pikku Hinuri. ;D

[q]aapee, 21.10.2006 04:22:
..ja olipa tullu sitten jopa kahdelta tytsyltä viesti että missä oon, ei ne yleensä kyllä kysele..
[/q]

No yleensä niiden ei tarvitse, kun juokset ympäri kaupunkia niiden perässä. ;D

[q]Cloud, 27.9.2006 11:55:
Täysin samaa mieltä. Toisaalta kävisihän se niin, että kaikilla ei sitä olisi sitten eitherway kummallekin sukupuolelle samat vaateet tässäkin asiassa jos nyt tasa-arvoa halutaan kehittää.
[/q]

Itse en nää Suomen puolustusvoimilla muuta mahdollisuutta, kuin asevelvollisuuden säilyttämisen, mutta nyt menee jo niin ot:ksi, että enuff. :)

Dösässä oli 36 stop -nappulaa ja 45 istumapaikkaa. Miksei samantien vaikka 45:tä jokaisen istumapaikan yhteydessä? :D

Jep, dösämatkat on tylsiä. (Varsinkin jos on jo kerennyt 100 -lehden tekstarit osionkin lukemaan.)

[q]rmtn, 27.9.2006 13:27:
kun samat asiat tulis kuitenkin hoidettua sellaisten ihmisten toimesta joilla on siihen oikea pätevyys, motivaatio ja palkkaus.
[/q]

Mikäli tulisi. Oishan se toki hienoa. Mut edelleen se ot. :)

[q]hallucinogen, 23.8.2006 14:27:

Sanoikos se sit mistä johtuu kun ties heti mistä se ei johdu? :D
[/q]

No sen vois suht pitkälle kuka vaan päätellä jo pelkästään mun klubbariin loggauksien määrästä. :D Kyllä tää fysse mua kehotti vähentämään mun "netissä 5h/pvä" -saldoa ja aika rajusti, mutta saas nähdä, kykenenkö tekemään sellasta radikaalia muutosta. (Tai sitten vaan vaihdan läppärille ja alan datailla sängyllä makuuasennossa :D)

[q]Mark, 23.8.2006 14:26:
---
rmtn, 23.8.2006 14:24:
aika töykeesti mielestäni sanottu

---

IMHO vaan siinä tapauksessa jos potilas pitää rintojen kokoa itseisarvona.. Ts jos eioo kompleksia omist tisseistä ni ei kait tollanen nyt ketää loukkaa..

-M
[/q]

Musta saa mielestäni (ja toivoakseni) heti kättelyssä sellaisen vaikutelman, ettei mun seurassa tarvitse olla tikku perseessä saatika varoa sanojaan. Mielestäni tää oli ihan hyvä heitto ja itseni lisäksi se on suht monelle kirvoittanut hyvät naurut. :)

[q]Kolera, 25.8.2006 22:10:
... . ilman Deppiä ja Sparrowta ...
[/q]

Sama. Leffa on täysin turruttavaa Disney -shaissea mutta pakko se oli nähdä juuri tuon roolihahmon ja sen esittäjän takia.

[size=8]Oho, "Sama"han ei käy lauseesta, koska siinä ei ole predikaattia. Toivottavasti mua ei bannita tän takia.[/size]

Katselin tossa historian ja yhteiskuntaopin yo-reaali kysymyksiä vuodelta 2002 ja tuli vähän wtf olo, että kyllähän mä näihin osaisin vastailla ihan lonkaltakin. Ehkä mä panikoin niitä keväisiä kirjoituksia vähän liikaa.

Kävin eilen kattoos Da Vinci -koodin ja se oli oikeasti ihan onnistunut tapaus. Mulla oli "lievähköt" ennakkokäsitykset pätkästä, joka on tehty näin nopeasti kirjan suursuosion jälkeen ja vielä niin pitkästä ja itsessään suht spektaakkelimaisesta kirjasta ja olen vielä elokuvien suhteen nirso ihminen. Oikeastaan muuta valittamista ei mulla elokuvasta löytynyt, kuin tän ranskalaisen komisarion Fachen roolin mitättömyys ja se, että Langdonin rooliin oli valittu susiruma ja typeryksen näköinen Tom Hanks [size=8](Hei haloo, jos ehdolla rooliin oli myös *sydän* Russel Crowe *sydän* niin mitäs hittoa[/size]?!).

Taas kerran tuli todistettua, että mun mietteet ei todellakaan kulje käsikäden näiden "ammattilais"elokuvakriitikkojen kanssa. Tuntuu oikeasti siltä, että täydellinen elokuva niiden mielestä on 3 tunnin mustavalkomykkäelokuva, jossa on yksi henkilö yhdessä huoneessa, ei liiku yhtään ja mielellään pidättelee hengitystäkin mahdollisimman pitkiä aikoja. Siinä on sitä TAIDETTA, eikä mitään jenkkiäksöniä, hyi!

[q]Sphyxia, 4.11.2005 21:41:
... Koskahan meille lakimiehille ...
[/q]

ot: Jos ihmiset laittaisivat tänne omia ammattejaan ja kertoisivat pystyvätkö datailemaan työn ohella, voisin alkaa pitää kirjaa niistä ammateista, mihin itse voisin suuntautua.
Harmi vaan, että yksi ykkösvaihtoehdoista ammuttiin alas heti kättelyssä.

[q]Braini, 2.11.2005 13:40:
jollen ihan väärin muista kookie siskoseni, niin sun pitäis olla koulussa eikä marista täällä työssäkävijöiden lusmuilua =)
[/q]

ot: Mä tulinkin kotiin ottamaan tasotusta. Kohta pitää meinaan lähteä niihin MUN töihin, missä ei kyllä klubbaria selailla. @ 'em lucky bastards.

Oon tässä jo pitkään miettinyt, mitä immeiset oikein tekee työkseen, kun aina ne roikkuu täällä linjoilla "odottelemassa, että pääsisi jo töistä kotiin".
Seuraavaks "päivän :(":een valittamaan, että mäkin haluan sellaisen työn!

O