päivän o_O

Back to häröily O

linkki o_O

Ei siis v*ttu, mä repesin tälle ihan totaalisesti! :D

[q]pululu, 28.5.2010 10:30:
-clips-
Työ on koululla hyväksytty, mun opinnot on kasassa ja valmistun 11.6.
-clips-
[/q]

Onnea valmistumisen johdosta ja toivotaan etteivät ala mitään nullikoimaan!!
^________^

Kyl mä tiesin et kunnan hammashuolto on perseestä(tai siis lukenut siitä, en itse ole käyttänyt palveluja) mut en mä tiennyt et näin perseestä! Äijällä lähti eilen joku kruunu viisaudenhampaasta ja palakin siinä samalla, ja nyt sen hampaassa on kiva reikä joka kerää kaikki paskat, ja terävä kulmakin joka rikkoo sen kielen. Lisäksi siihen sattuu. Soitetaan hammashoitolaan. "no, tammikuun 4.päivä olis aika." woot! kysyttiin sitten mitä on toiseen lähellä olevaan. "no, marraskuun 19." Ukkoseni siihen että "tämä on aika kipee että en mä nyt niin kauaa pysty oleen. mites näitä päivystyksiä sitten?" johon sille vaan tokastaan et "kuule niissä vaan poistetaan se kipu, ei siellä mitään toimenpiteitä tehdä."

*grr**poks**eikä**eiei**senkin**toktok**dissaa**igor*

Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?

Häh?

linkki

What the Hell

o_O

[q]Fyraett, 15.9.2006 10:34:
Tutkin eilen vähäsen mun tilitietoi ja sielt pisti silmään tällanen:

22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00
22.08.2006 STUDIO 51 RAVINTOLA BANKKORTSKÖP -4,00

oon viimeks käyny studio 51 joskus 1.5 vuotta sitten, WTF o_O

Kyseisenä ajankohtana oon ollu jossai ihan erimestas ja selvinpäin!
[/q]

Ootko ollu Superbarissa? Mä olin siellä kerran ja laskussa kanssa luki, et Studio 51.

Mut jos epäilet jotain, ni kantsii varmaan alkaa selvittämään.

[q]Jusna666, 13.9.2006 14:05:
---
Annakins, 13.9.2006 14:04:
---
Jusna666, 13.9.2006 14:02:
---
Annakins, 13.9.2006 13:53:
Ostin play.comista DVD-setin. Eilen tuli kirje tullilta, että se on tullattava. Jouduin siis maksamaan >10 euroa lisää, koska paketti tuli ulkomailta. Huvittavinta oli se, että tullineidin mukaan Jersey on Kanarialla o.O

Oon tilannu playsta aiemminkin ja aina on paketit tullu suoraan kotiin. Neiti tullissa sanoi, että KAIKKI ulkomailta tulevat paketit pitäisi tullata ja ALV maksaa. o.O.o.O.o

---

Eihän eu:n sisältä tulevaa tavaraa pidä tullata.

---

Niin mäkin olen aina luullut. Jerseyn saarilta tuleva käsittääkseni pitää, koska ne eivät kuulu EU:n veroalueeseen.

---

No mut ei se silti missää kanarialla ole.
[/q]

Sitä minäkin naureskelin :)

[q]Jusna666, 13.9.2006 14:02:
---
Annakins, 13.9.2006 13:53:
Ostin play.comista DVD-setin. Eilen tuli kirje tullilta, että se on tullattava. Jouduin siis maksamaan >10 euroa lisää, koska paketti tuli ulkomailta. Huvittavinta oli se, että tullineidin mukaan Jersey on Kanarialla o.O

Oon tilannu playsta aiemminkin ja aina on paketit tullu suoraan kotiin. Neiti tullissa sanoi, että KAIKKI ulkomailta tulevat paketit pitäisi tullata ja ALV maksaa. o.O.o.O.o

---

Eihän eu:n sisältä tulevaa tavaraa pidä tullata.
[/q]

Niin mäkin olen aina luullut. Jerseyn saarilta tuleva käsittääkseni pitää, koska ne eivät kuulu EU:n veroalueeseen.

[q]Itis, 13.9.2006 13:33:
---
xandra, 13.9.2006 13:28:
---
Itis, 13.9.2006 09:43:
Löysin työmatkalla Hesperian puiston Elite-kulmalta poltetun (koska tankki oli ehjä, luulen että se oli poltettu) ison moottoripyörän. Joku on hyvin... hyvin vihainen varmaankin kun pyörä on poltettu. En välittäis olla polttajan housuissa.

o_Ö

---

Joku kerto tänään koulussa että eilen oli moottoripyörä törmännyt jossain keskustassa bussiin ja syttynyt palamaan (tuli esiin puhuttaessa toimimisesta onnettomuuspaikalla).. Oisko tää kuitenkin ollut sit se motskari..?

---

Toivottavasti. Ja jos oli, niin viel enemmän toivon et kuski selvis vähillä vahingoilla.
[/q]

Uutisen mukaan kuski ei loukkaantunut vakavasti.

Mayah elää vain salaatilla ja spagetilla ja ketsupilla

Eihän tämän kaltaisille "saisi" nauraa, kun on kyseessä kuitenkin diagnosoitu sairaus, mutta... VOI JEESUS LUISTIMILLA! xD

ostin juuri ensimmäiset digijulkaisuni

[q]ee102, 18.7.2007 20:54:
http://www.ikl.fi/ohjelma.html Että jotkut voikin olla oikeesti tuota mieltä. Pellepuolue mun mielestä.
[/q]

isänmaan toivot on kyl <3

Steak and eggs and eggs and steak, that's what you should have for breakfast. - delicious.
steak and eggs and eggs and steak, just making sure you heard. - i got it.

PHEW! Olin just lähös tuonne juna-asemalle tallusteleen kun jokin outo tunne valtasi minut ja täytyi katsoa ytv uudelleen. Kävi ilmi, että juna olisi tullut myöhemmin kun luulin katsoneeni, ja olisin myöhästynyt töistä. Onneksi hätä ei ole tämän näköinen, pääsen bussilla, joka kyllä tulee kalliimmaksi mutta ihan sama, nyt on kyse töihin menosta Huhhuh. Tämä outo tunne siis pelasti minut

[q]Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D

---

Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p
[/q]

No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D

Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D

[q]sapeli, 28.12.2009 11:35:
---
domi, 28.12.2009 10:55:
---
sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.
---
Vanha juttu, joskus laskin että liki toistakymmentä kertaa on tuon tehnyt parin vuoden aikana :)

---

No, sekin kertoo paljon että en ole moista huomannut.

Olkoon siis tuo päivän o_O se, että ihmiset ylipäänsä vaivautuu poistamaan koko profiilinsa täältä. Outoa.
[/q]

Mä ymmärrän sen siinä mielessä, että käsittääkseni poistetun profiilin viestejä ei voi hakea topiceista tolla "vain kirjoittaja(t)" -toiminnolla. Näin siis ei tarvitse morkkiksen iskiessä alkaa poistelemaan vanhoja viestejään, monissa topiceissa kun on turhan raskasta alkaa sivu kerrallaan käymään läpi, josko ko. käyttäjän postauksia löytyisi.

[q]Hyzenthlay, 26.5.2008 22:37:
---
KooKie, 26.5.2008 18:18:
---
Fuzzy, 26.5.2008 00:59:
http://www.rintojen-suurennus.com/index.php?cPath=29 :D
Voiko tuo olla mahdollista syömällä pillereitä*tirsk*

---

Monilla naisilla rinnat suurenevat e-pillerien vaikutuksesta, mikseivät nämä hormonivalmisteet voisi vaikuttaa samoin?

---

Jos ko. tuotteet olisi hormonivalmisteita, voisi lääkelaitokselta tulla vähän sanomista. Löysinpäs ainesosat: Jamssi isoflavonoid (soijaperäinen), humalaesanssi, maissitärkkelys (täyteaine), liivate(kapselointi aine). Ainakaan mua toi ei kauheesti vakuuta :D

tää on kyl paras :D

Saatanko lihoa kehon muilta alueilta?
Tuotteella ei ole vastaavia sivuvaikutuksia, joten hormonituotannon ansiosta lihominen, povea lukuunottamatta, on torjuttu.
[/q]

Mie meinasin myös lisätä viestiini tuon, että e-pillerit vaikuttavat kyllä monilla muidenkin kehon alueiden kuin vain rintojen kasvamiseen. Mjoo, en noita speksejä sen ihmeemmin katsonut, luulinpahan lukeneeni jotain hormonivalmisteista ja päästin 1+0=1 pierun. :D

O