päivän o_O

Back to häröily O

[q]Amma, 4.3.2010 09:51:
Bike Planetin puheluhinnat. Aika tyyristä?

"Puheluhinnat 010-numeroihimme ovat seuraavat: Kiinteän verkon liittymästä 8,21 snt/puh + 5,90 snt/min. Matkaviestinverkon liittymästä 8,21 snt/puh + 16,90 snt/min. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 22 %. Hinnat ovat voimassa viikon jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen."
[/q]

Aika perus hinta yritysnumeroon soitettaessa.

http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/puhelinjalaajakaista/yritysnumeroihinsoittamisenhinnat.html

[q]niomic, 27.7.2008 16:53:
Et Vaan Osaa (enää) ;<<<
[/q]

En valita :D

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1781789

"Korkeasaaresta tuotu karhu raateli miehen Sveitsissä"

Sveitsiläisen 20 Minuten -uutissivuston mukaan välikohtaus sattui lauantaina sen jälkeen, kun mies hyppäsi laidan yli karhujen elinalueelle. 4-vuotias Finn-karhu hyökkäsi nopeasti miehen kimppuun ja puri miestä useaan kertaan muun muassa käsiin, jalkoihin ja pään alueelle.

öh? Miksi? Tai siis joo, selkeesti tyyppi halus tehä itsemurhan mut.. Surullista et toisen pitää tehdä se noin.

Mä en löydä päällepantavaa ja mun viinilasi katos

[q]kilobitti, 11.12.2006 07:13:
Voi ei, ruokaan on eksyn luonnollinen raaka-aine!!!!*eiei**eiei**eiei*
[/q]

joo, "kansainvälisiä makuja" ja sillee. Raaka-aine, ehkä joissain maissa, mut ei mun makumaailmas.

Pitäs olla jo nukkumassa. Herätys 2.30 am, töissä pitäis olla 0400-1100.

[q]sapeli, 27.7.2005 05:20:
Mut kylhän meitsi lopulta sen teilas
[/q]

Hehe, tulee melkeen mieleen ukkoseni kun se pyydystää jotain ötökkää - mullahan on kaikenmaailmanötökkäkammo, se yleesä menee nii et mä kiljun huudan ja huidon kultaani ja se sitten juoksee niiden ötököiden perässä ja lemppaa ne pihalle, tai ötökästä riippuen syöttää meiä kärpäsloukulle Se on varmaa aika koomisen näköstä..

[q]domi, 17.10.2006 09:16:
....ootko varma et se on kissa?
[/q]

kyl se ainakin siltä näyttää, mut... :/

[q]sapeli, 4.12.2008 14:43:
No ei sille tarvi mitään tehdä, jollet tule siitä musiikista surumieliseksi. Tuletko?
[/q]

Hmm. Kyl mä ehkä vähän.
[size=5]Jos asiat ei oo huonosti, ni laitan ne olemaan, hmph...[/size]

30 kpl särkylääkkeitä, joita saa ottaa vain 2 x päivässä, maksoi 13e.
30 kpl lihasrelaxantteja, jotka rentouttaa kivasti ja saa napsia kolmesti päivässä, maksoi 2,44e.

Mul on ihan hirvee krapula mut silti oon vaa hymyilly koko päivän

Mikä vitun viikonloppu tämäkin on O_o

:D

Ja nyt on vasta lauantai.
Mitäköhä sitä huomenna si tapahtuu :D

"hankinnassa eka rautasyna, apua kaivataan!"

luin että "haetaan pasuuna, apua kaivataan!"

Havahduin siihen että katselin vuokra-asuntoja Vaasasta *eikä*

En oikeen tiedä onko mulla hyvä vai paha mieli. En oikein tiennyt, kirjoittaako päivän :)- vai päivän :(-osioon. En siis voi kirjottaa oikeen kumpaankaan.
Emmä oikee tiiä mistään mitään taaskaan.

Vaihteeks.

[q]Itis, 21.8.2006 11:39:
entäs jos olisit laittanu sen kuppiin puruja ja sanonu "now it's turkish coffee"
[/q]

Ai perkele pitääpä toi laittaa muistiin :D

Kolme eri julkisen liikenteen linjaa sekä 400m kävelyä ja mä oon puoles tunnis kotona

Kuuntelen masentavaa, surullista ja muutenkin aneemista musiikkia. Kuunnellu koko aamun. Ei oo ees paha fiilis, en ymmärrä siis miksi niin teen.

[q]merqus, 12.3.2008 14:53:
Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O
[/q]

:D
Mäkin bongasin jouluna pajunkissoja :D Oli vähä wtf-fiilis. Otin kuvan ja jatkoin matkaa. :P

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O