päivän o_O

Back to häröily O

[q]Claquesous, 6.6.2008 11:48:
---
Annakins, 6.6.2008 10:37:
Irtisanouduin äsken o_O

En tosin ole vaihtamassa duunia tms, mutta mua ei voida nimittää virkaan ennen kuin oon irtisanoutunut nykyisestä määräaikaisesta virkasuhteestani o_O

silti aika kuumottavaa.

---

Lol, valtion byrokratia.
[/q]

Niinpä :D

Nappis on arabiaks mut tulikettu espanjaksi o_O

[q]domi, 16.7.2008 10:00:
---
Annakins, 16.7.2008 09:51:
---
Lyylikki, 16.7.2008 09:31:
Länsimetrosta on julkaistu kansalliset hankintailmoitukset HILMAssa.

Muoks: olin liian nopee. Noihan on siis ennakkoilmoitukset.

---

Ah HILMA, paras ystäväni! :D Onneks ei oo hetkeen tarvinnu kikkailla hilmalla.

---

Voi vitun HILMA...:D Aina kun ton sivuston avaa, tulee mieleen et miksi yksinkertaisista asioista pitää tehdä vaikeita...
[/q]

niinPÄ

[q]Lyylikki, 8.10.2009 13:24:
---
Annakins, 8.10.2009 13:15:
Yritän löytää kauppaa Helsingissä, joka myisi XXL-kokoisia Suomi-verkkareita o_O

---

Me yritettiin myöskin joskus löytää noita Suomi-verkkareita. Ei löydetty, joten kaveri päätyi tekemään sellaiset itse. Olisiko niin, että joku omistaa oikeudet, eikä halua niistä kovin halvalla luopua. Nansolla oli joskus jotain ton tyylistä, että sieltä ehkä vois kysellä.
[/q]

Nansolla ei ollu mutta Stockalla kuulemma on siellä turistiosastolla. Samoin Kankurin tuvassa on jotain.

Kirjotin just 30 minsassa 2 asiaa joita oon roikuttanu pöydällä vaikka kuinka pitkään.

Työmotivaatio on taas löytynyt!

[q]kimono, 3.9.2008 13:16:
---
crissy, 3.9.2008 12:57:

---

selkiskö jo??

---

tavallaan selkis joo, sain tällasen mailin takas:

"Aiemmin kesällä lähetin sinulle kirjeen, että noutaisit passisi meiltä.
En tiedä mitä on kesän aikana tapahtunut, mutta passiasi ei ole enää
meillä laatikossa eikä kukaan muista sitä luovuttaneensa sinulle.
Mysteerion selvittämiseksi pyytäisin tietoa siitä, mikä on tällä hetkellä
sinulla olevan passin nro ja koska olet sen poliisilta hakenut. Näillä
tiedoilla saisimme passirekisterin kohdaltasi kuntoon."

MUTTA en kyllä ole hakenu mitää uutta passia, enkä ole saanut
mitään kirjettä o_O
[/q]

Musta toi kuulostaa siltä, että joku yrittää urkkia sun passin numeroa tietoonsa...

[q]Miinapiina, 18.1.2009 13:05:
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657 (13 min. ->)
O______o nina mikkonen
[/q]

Ei oo todellista! :D

Vähänkö repeilin tolle ämmälle :DD

[q]wiwi, 28.9.2008 20:58:
---
niomic, 27.9.2008 13:43:
...Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)

---

Mun kokemusten mukaan ei ole mitenkään erityinen tapaus. [/q]

Mä huomasin saman Englannissa asuessani. Jengi on aivan täysin ulalla siitä mitä kannattaa ja mitä ei kannata syödä. Asuin ekan ja kolmannen vuoden asuntolassa, jossa hintaan kuulu safka. Oli aika kammottavaa, kun lounaalla oli joka päivä joko pizzaa tai hampurilaista, ranskalaisia oli aina tarjolla, leipä pelkkää valkosta paahtoleipää, lauantaisin brunssiaamiainen englantilaiseen tyyliin ja keitetyt perunatkin lillu rasvassa. Salaattia oli tarjolla todella vähän ja rajoitetusti.

[q]sapeli, 10.10.2008 08:39:
---
crissy, 10.10.2008 08:33:
+ et kuinka daiju ihminen täytyy olla kun kuvittelee et imetys on ehkäisykeino..

---

Onhan noita, USAssa kun ei ehkäisyvalistus ole kovin korkealla prioriteetillä - valtion likipitäen virallinen kantahan on että ainoa hyväksyttävä ehkäisymenetelmä on "ei seksiä ennen avioliittoa".
[/q]

Just eilen luin jommasta kummasta lööppilehdestä jotain suomalaista tutkimusta abortteihin liittyen ja siinä kanssa mainittiin, että xx % (en muista, mutta voin yrittää muistaa tsekata ku käyn keittiössä) haastatelluista luuli, että imetyksen aikana ei voi tulla raskaaksi.

mistä ihmeestä sä oot kieltäytynyt?

[q]Hyzenthlay, 24.5.2006 12:01:
kohta kolmen viikon biletauko. Teen jo jotain omaa henkilökohtaista ennätystä
[/q]

8kk taukoa. Paluuta ei enää ole..niin tai sit kesällä

What?

Kaksi kaveria (keihin aika huonosti oon näköjään pitäny yhteyttä :D) ovat pyöräyttäneet muksut! Kaikkee kanssa. Kaikkialla. Niin se maailma vaan sikiää. :D

Vetäisin hiuksiin eilen kunnon setit silvershampoota ja sitten jotain muuta mömmöä - lopputulos: hiukset osittain lilat vaikka lähinnä keltaisuutta olis tarkoitus noilla mömmöillä saada pois "...Joo, kyllä mä tiedän mitä teen."

http://www.iltalehti.fi/2006/02/17/200602164117809_uu.shtml

ei helvetti mitä pillitystä parin viikon urheilukisan takia...

[q]Heli, 15.9.2008 14:06:
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O
[/q]

Everything has a reason. Joskus jopa se itse kiukuttelija ei sitä ihan heti huomaa, vaan joutuu ihan pohtimaan asioita, että mikä on pielessä.

Olen rappiolla. En muista milloin viimeksi olisin ollut viikon aikana 4 iltana vetämässä kännejä. Emmätie mikä mua vaivaa. Kesästressi? mutta silti ollut kivaa! hyvää seuraa jne. Rahaa vaan sitten mennyt iha hemmetisti ja unirytmit sekasin..

Ai Bangkok on nykyään joku PRKL club? Wtf? :D

Hämeenlinna on virallisesti kyl ny Hämylinna.

Ilotulitusrytäkkä kello 17, aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja ikkunat vaa helisee. Mitä ihmettä täällä oikee tapahtuu?
Aikasemmin päivällä tais armeijan pojat jotai jysäytellä. Sekin oli jo nii tuhtia jysähtelyä.

Mä en vaa tajuu.

[q]wiwi, 6.11.2007 19:31:
Joku jurpo istu tänään bussissa mun viereen. Ei siinä vielä mitään, mutta kun bussi oli lähes tyhjä ja olin sattunut sijoittamaan mukana olevan omaisuuteni (kassi, jossa penaali ja kirja, vihko sekä hanskat) juuri siihen viereiselle penkille. Tämä siististi pukeutunut 50-60v "herrasmies" sitten tyynesti rojahti mun tavaroitten päälle ja rupesi tuijottamaan eteensä.

Minä: "Ööö...Anteeks".
Kääpä: "Niin?"
Minä: "Mulla oli mun kamat siinä. Vihko ja kassi".
Torspo: "..."

Nostaa persettään sen verran, että saan kassini kiskaistua sen alta ja jatkaa eteensä tuijottamista. Ei pyydä anteeksi ei mitään. Hanskat jää sinne.
Kyllä täytyy aika rajoittunut tapaus olla, jollei huomaa istuvansa penaali arseessa. Ttu. Oispa mulla ollu mun valmiiksi rikkinäiset prillit siellä kassissa.
[/q]

Ei kestä! Mulla oli samantyylinen tapaus eilen junassa.
kai se oli näitä tapauksia, että tyyppien pitää saada protestoitua jotenkin sitä, et ihmiset pitää laukkua penkillä. Mulla oli reppu, ni äijä ei pystynyt istuun sen päälle, mut näin jo kaukaa kuinka sen silmät alkoi kiiltään nähdessään mun repun penkillä.

Tottakai mä otan repun syliin tai laitan sen ylös jos on ruuhkajuna( tai jos ihmisiä alkaa valumaan tasaiseen tahtiin sisään), mut toi ei ees ollut :D Puolityhjä :D

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O