päivän o_O
Oon huomannu sen etku ihmiset kattoo taivaalle, tässä tapauksessa lintuja niin ne kattoo aina monttu auki ylöspäin..Ja jos lintu lentää lähelt, lähetään juoksee karkuun ja vielki monttu auki tyyliin hei lintu, pasko mun suuhun
hmm, tähän aikaa jo hereil, ja viel sunnuntaina Ò_ó
oon tänää 20.20 vuotta nuori, ja 10.10 vuoden pääst on seuraava tasaluku
[q]Epailija:
Täytyy nimittäin olla päästään vialla jos harrastaa luontopolkuja. *vink**hih*
[/q]
Ei niit polkuja harrasteta vaan niitä pitkin joutuu kävelee et pääsee kattelee näköalapaikkoja. Siihen kävelyyn menee kyl 75% koko ajast..kannattaa kokeilla, mieltä virkistävää touhuu *peukku*
[q]mayah:
---
Fyraett:
Ne oli varmaan aika hyvis :)
---
En tiiä, mies hyppäs auton rattiin, mut mä luulen, et se nainen oli just saanu tai jotain.. Ei tommosii oikeesti muuten oo olemassa!
[/q]
Tollasii naapureit meille kans kiitos. Kiltit vanhat ihmiset on kivoi :) *sydän*
[q]mayah:
Tää on oikeestaan jo eilisen o_O, mut muistin vasta kun kävin röökillä.. Siis, mullahan ei ole parveketta, joten käyn röökillä tossa etuovella. Istuin siinä rappusilla, kun ovesta ulos astui n. 50v. kieppeillä oleva pariskunta. Olen joskus ennenkin rapussa heihin törmännyt, aina on tervehditty jne. Mies käveli edellä roskapussin kanssa, tervehti ja meni viemään roskia. Nainen jäi siihen ovelle kanssani juttelemaan siksi aikaa. Ensin se totesi ihan ystävälliseen sävyyn, et sullahan ei olekkaan tossa parveketta ollenkaan, mutta tässähän on ihan mukava paikka käydä tupakalla. Olin jotenkin aika hämmentynyt ja sopersin jotain, et pitäis varmaan joku tumppipurkki tähän hommata, ettei oven edusta olis tumppeja täynnä.. Siihen rouva vaan totes, että nii, onhan niitä roskia siinä kadulla joka tapauksessa, et ainahan niitä tulee!! Rouva astui autoon, hymyili ja totes vielä, et ompas hieno ilma, mä vaan hymyilin ja sanoin, et kerrankin.
Ihme naapureita o_O. Eiks toi oo just se ikäpolvi, joka yleensä katsoo paheksuen ja tuhisee?
[/q]
Ne oli varmaan aika hyvis :)
[q]Epailija:
Täällä Ruotsissa on sattunut niin, että autoilija pysähtyy päästämään minut tien yli, vaikka hänelle palaa vihreä valo. Eikä kuulemma ole edes kovin harvinaista.
[/q]
Ruotsis on aika ystävällist porukkaa kyl, kerran ku oltii kävelemäs jollai luontopoluil, nii aika moni vastaantulija tervehti hymyillen
[q]S-T:
Tätä luontopoluilla tervehtimistä tapahtuu kyllä mun huomioiden mukaan ihan joka puolella maailmaa - täällä Suomessakin
[/q]
Hyvin mahdollista, en oo ollu pitkään aikaan suomes kävelemäs mettäpoluil, viimeks kuhmoisis monta monta vuotta sitten, enkä muista oikee siit muutaku ihanat maisemat :) mut mun pointti oli lähinnä se ihmisten ulospäin suuntautuva iloisuus ja huomioida muut, jos esimerkiks pudottaa kauppakassin, lapasen tai iha minkä vaan esineen niin suomessa harva vaivautuu pysähtymään auttaa poimii tavaroita ylös..
Mutsi toi Toastin tähä koneelle, vaiks se on sanonu ettei täs syödä Ò____ó
we are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you.
O_______o
[q]Avernian:
Kuulostaa tosi Microsoftilta
Ei ne uhkaile tilin sulkemisella jos ei spämmää. Niillä on paljon hienovaraisemmat hallintakeinot kyllä.
[/q]
Tota mä kans kelasin, mut jos joku on vähä ite muokkailu tota loppuosaa :D jotkut kunnon MSN nitkuilijat
kello oli äsken 03.59 ja nyt se on 03.11 eli on aika siirtää kellot masennusaikaan
[q]ALIEN:
linkki
[/q]
AAAAAHAHAHAHAHAHA *nauru**nauru**nauru*
[q]leka:
Millonkohan joku kaunis neito tulis raiskaa mut?
[/q]
Mulle kans yks raiskaus kiitos _o/
ei hymiöitten ihanuutta ikuisesti voi vastustaa
[q]Flip:
FYRA ÄLÄ HAJOO :D
[/q]
BUT WHYYYYY ::::DDDDDD
[q]Flip:
UUs skene uutuus -> --clips-- :DD
[/q]
Emmä oo kännis, siel oli vaa sen verran limuu et se värjäänty iha pikkasen tummemmaks.
Nojoo, mut friikkii oli silti Ò_ó
[q]Flip:
[/q]
Mut eiks CB^2-atomi vaikuta muovin kans haihduttaval taval, sillon sielt on Siis hävinny happee ja pullo on ruvennu vetäytymäää yhteen. eli se suhadus kuulu siit ku sinne pääs livahtaa ilmaa Ò_o
[q]Flip:
[/q]
okei isi
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..