päivän o_O
Vähän vanha, mutta
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/02/lisabudjetilla_941_miljoonaa_lisaa_velkaa_2337339.html
" Valtion nettolainanotoksi tänä vuonna ehdotetaan siten 9 miljardia euroa."
---
---
Noi kaupat kierrättää lihaa mahdollisimman kauan et saa myytyä ne, ensin myydään raakana, sitten ku menee vanhaks pistetään marinointiin (jossa on niin kauheet myrkyt et sallitty bakteerimäärä pysyy kurissa) ja ellei viel mene myyntiin niin sit valmistetaan jotain deli-ruokaa tiskille.
---
Kaupat? Sitä en tiedä miten ne atrialla tai muualla noi hommat hoitaa mut kaupassa ne menee roskiin jos ei myydyks saa.
---
Just ostin Atrian tuotteen (tais olla joku härän paahtopaistosuikale) ja kun aloin paistaa suikaleita niin huomasin et suurin osa lihasta oli tummentunutta ja vanhan näköistä. Mut se tummentunut liha oli ympäröity punaisemmalla tuoreemmalla lihalla, varmaan yritettiin peittää se toinen liha. Laitoin Atrialle postia valokuvan kanssa ja vastaukses tuli vaan virhe jossain tuotannossa.
Neidit.. Poimitaan ne madot pois ja paistetaan se liha, ei sitä ennen vanhaankaan niin kronkeleita oltu..
Kellokoskella oli maanjäristys. Mukavasti tärisi korkea rakennus.
Samainen ilmiö tuli koettua tässä huushollissa muutama vuosi sitten, kun vastaavanlainen järistely keinutti tuolla nimenomaisella hetkellä sohvalla löhöävää allekirjoittanutta.
Mm. Lahdessa uutisoitiin kattokruunujen tipahdelleen suht verkkaiseen tapahtuman tiimoilta.
..Ristus, milloin se nyt tapahtui???
Meillä on sisällä jäätä, eikä vaan pakkasessa.
Mun makkarin ikkunan alalaidassa on siis oikeasti jäätä. Ilmeisesti ilmankosteus on päässyt tiivistymään tuohon, mutta ikkuna on niiiiin kylmä että se on jäätynyt tuollaiseksi puolen millin kerrokseksi. Hrrrr.
Mulle sanottiin eilen kaks kertaa et mul on upeen punaset hiukset O_o
Just ku olin aikasemmin päiväl tuskaillu, et hiukset on jo iha ruskeet ja punasta vivahdetta tuskin ees huomaa. Taksikuski sanoi et meinas kysyy eka et oonko just värjänny ne :D
Hauska.
Joku soitti mulle pilarin!? O_o antoi kerran soida, ja tässä nyt sit naureskelen ja mietin et mitvit, eikö nää ollu ala-astejuttuja että joku soittaa numero näkyvillä pilarin, eikä tietoja löydy numerohausta. Hohhoi
Tai no, mun aikakaudella yläastejuttuja
Olin hetki sitten Munkkiniemen tai -vuoren ostarilla enkä osannut sieltä pois :D
Tai siis, paikkaan x mistä mun bussi meni. Löysin silti hetken palloilun jälkeen. Hävetti näyttää eksyneeltä :D
Lupauduin [o]idioottimaisuuksissani[/o] soittamaan häämarssin fonilla kavereiden häissä. Noin seitsemään vuoteen en ole hirveästi soitellut, joten aikalailla kauhistuttaa mitä tästä tulee. Onneks ansatsi ja saundi vaikuttaa olevan ihan OK, mut nuotinlukutaito on surkastunu sille tasolle, et kaheksasosien kohdalla menee pupu pöksyyn. No, pitänee ottaa järeät aseet esiin ja soittaa opettajalle.
Voihan tästä tulla ihan hauskaakin :D
Sain aamulla tikun kieleeni Semmoinen paistetun kanamunan vajaan cm:n mittainen rapsakka reuna olikin arvioitua rapsakampi ja sen sijaan, että se olisi taittunut kielen ja kitalaen välissä, se painui kieltä vasten sellaisessa kulmassa, että työntyi pinnansuuntaisesti osittain ihon alle. *toktok* Ei siinä kauaa mennyt, että sain sen kiskottua irti, mutta kun se alussa vaikutti olevan aika tiukassa, meinasin jo pikkuisen hermostua.. Enpä oo ennen joutunut kiskomaan tikkua kielestä että hyvää huomenta vaan!
Liekitin nyt niitä banaaneja ja meinas koko tyttö liekittyä siinä samalla... mutta herkkua oli
[q]sativa, 7.6.2009 20:09:
Perjantaiyöllä n. klo 03 tuli Tampereen Itsenäisyydenkadun alikulkusillalla joku n. 50-vuotias rouva kanssani lähestulkoon käsikynkkää, koska häntä kuulemma pelotti liikkua yksin Tampereella. Kysyin, että missä hän sitten itse asuu niin hän vastasi: "Espoossa" Hmmm.
[/q]
:D
Itellä on kyl taas jotenkin hassusti omat pelot - asun Helsingissä, ja mua pelottaa täällä kaikista eniten. Vaikka oon reissussa ties missä, saatan pelotta kävellä syrjäisiä pimeitä pikkukujia mutta vain Hesassa ahdistaa moiset, jopa myös mettäreitit. Ihan kun en osais pelätä muualla?
Joku ihmeen naurukohtaus. Rupesin nauraa jollekin pienelle typerälle asialle, ja si se muuttui yhtäkkiä ihan hysteeriseks, ja lopulta vaa nauroin vedet silmissä, unohtaneena jo sen alkuperäsen naurun aiheen.
:D
[q]tomppi, 24.7.2005 11:40:
"No,takana yö trancettaen, hitto, kulki aika hyvin. La Tourissa oltiin, pelk. Trancee, vaik must turhan hc., enemmän melodisia rytmikkäitä osuuksia, bittiä vaihdellen."
Tekno = HC Trance
[/q]
:D missä lukee noin
Perinteisen provinssireissun sijaan mä taidan joutuu lähtee Turkuun festaroimaan kesällä O_O
Hah-hah, onko noilla reppanoilla loppunu halu viljellä itse vai työntääkö maaperä jätteitä jo ravintoon saakka?
Taitaa kuitenkin tässäkin päteä se vanha viisaus, jonka mukaan: "venäjällä tunnetusti kaikki on paskaa paitsi kusi." x)
[q]dubious, 11.7.2007 09:04:
yksi toisensa jälkeen hyttyset lens suorinta tietä nuotioon.
Talk about myrkky, daaamn!
[/q]
Mitäköhän myrkkyä mulla si oli ku se halus lentää suoraa kiehuvaan veteen? :DDDD
Perkeleen munamies
Hah-hah, onko noilla reppanoilla loppunu halu viljellä itse vai työntääkö maaperä jätteitä jo ravintoon saakka?
Taitaa kuitenkin tässäkin päteä se vanha viisaus, jonka mukaan: "venäjällä tunnetusti kaikki on paskaa paitsi kusi." x)
ei me suomireppanatkaan sitten varman jakseta viljellä kun kaupassa on vaikka ite ulkomaista myynnissä, suomi-kama on vaan hyvässä maineessa venäjänmaalla ja siellä sitä porukkaa riittää. Kummallinen lähestymistapa sulla.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..