päivän o_O
[q]Juhgu, 29.5.2005 19:28:
---
Jutu, 29.5.2005 15:59:
Tein eilen jotain, mitä en koskaan olisi uskonut tekeväni ja mua ei edes kaduta.
---
Älä salaile, likaiset yksityiskohdat kehiin!
[/q]
:D kuulostaa laittomalt
Viime viikolla kun saavuimme pietariin, kännykkääni tuli 2 viestiä:
TIM welcomes you to Italy. Dial 412 for directory service/tourist info (local cashmachines,nearest pizzeria,taxi ph.n etc.) The service has a charge.
ja
Welcome in Italy on TIM network. To access your customer your care dial #40. To access your voicemail dial #60. Enjoy your stay.
Lähetetty numerosta: 119
wtf
[q]toma, 22.9.2005 22:11:
Tuossa hiljattain, 27. joulukuuta 2004, eräs massiivinen neutronitähti (tarkemmin ottaen "magnastar") nimeltään SGR 1806-20 purkautui noin 6 minuutin ajan reippaan 50 000 valovuoden päässä. Ensimmäisen 0,2 sekunnin aikana se säteili enemmän energiaa kuin Aurinko 250 000 vuodessa. Jos se olisi ollut 10 valovuoden päässä, se olisi tuhonnut koko Maan otsonikerroksen. o_O
Fysiikka <3
[/q]
http://www.nasa.gov/vision/universe/watchtheskies/swift_nsu_0205.html
Ja tuolta löytyy animaatio tuosta tapahtumasta.
"An artist conception of the SGR 1806-20 magnetar including magnetic field lines. After the initial flash, smaller pulsations in the data suggest hot spots on the rotating magnetar?s surface. The data also shows no change in the magentar?s rotation after the initial flash."
[q]2la, 21.2.2007 00:27:
Tuoksuvia autonrenkaita Kumholta. o_O Kyllä mä ainakin hommaan pösöön tuollaiset ihanat laventelintuoksuiset! ^_^
[/q]
Kiitos
Nyt tiedän mitä ostan vaimokkeelle lahjaks. :D
"Hyvää xxxx kulta, kiitä 2la:a"
[q]mayah, 14.4.2008 20:21:
Munajuttu
ja O_o onks tollasia oikeesti olemassa?
[/q]
Joo naurettiin tuota tässä yhtenä iltana kippurassa. Kumpikohan vaikuttaa lasten mielenterveyteen pahemmin, hevosen muna vai vuosittainen muutto toiselle paikkakunnalle...
[q]josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402
[/q]
Koska esim. miä syön ne yleensä kypsentämättä. Raikkaampaa.
Tervetuloa valtiolle. Meillä aloittaa tänään uusi harjottelija, jolle mun pitäis opettaa mun duunit, jotta kun mun sopimusta ei jatketa, voidaan kaikki työt teettää ko. harjottelijalla ilmaiseksi. Haluanko tehdä itseni tarpeettomaksi? No en todella.
[size=8]harjottelijalle ei myöskään kerry lomaa tai kuulu työterveydenhuolto, eli se on oikeasti ilmasta työvoimaa. Tosin just nyt mua ei kiinnosta niinkään sen hyvinvointi vaan omani.[/size]
[q]ken-guru, 14.12.2007 16:38:
---
Rujo Mutantti, 14.12.2007 15:38:
---
kottarainen, 14.12.2007 15:15:
Mulle tulee ihan älyttömästi puheluita ja tekstareita osoitettuna "Annikalle". Äsken soitti jostain seurakunnasta, joku mies on kilautellut useampaan otteeseen, jolle mä joudun aina ruotsiksi vääntäämään että lipsahti taas vika numero. Lisäksi satelee tarjouksia, tiedotteita ja 'sitä oikeaakin' tuo ehtivä pimu metsästää..
Oon mä vaihtanut numeroa ennenkin, mutta ei siitä nyt noin paljoa ole koitunut häiriötä.
---
Pistän paremmaks.
En oo vieläkään päässy jonkun pienen kunnan ambulanssikuskin puheluista eroon. Jokusen kerran vuodessa jonkun tutun soitto mulle ohjautuu sinne ja niitten soitot mulle...
"Karvonen moi. Tuliks sulle just bertta 2 hälyytys?"
Öö hä?
Tätä on nyt jatkunu pitkälti toista vuotta.
---
Yritän pistää vielä paremmaksi.
Täällä Hollannissa mun uuden puhelimen numero on käsittääkseni kuulunut jollekin marokkolaiselle ihmiselle aiemmin; mulle tulee noin kerran viikosta Marokosta puheluita joissa kovasti yritetään puhua mulle marokkoa ja sitten pitää yrittää selostaa hollanniksi/englanniksi että väärä numero. Noh, olempahan oppinut sanomaan että "Salaam Aleikum, aleikum salaam" :-)
[/q]
Touché!
Löysin kämpästä isohkon hämähäkin jota en tunnista.
Vaaleen ruskee, äkänen ja nopee...
Toivottavasti tuo ei tullu kiiwiboksin mukana koska sit alan kyllä kirkumaan.
[q]laite, 22.2.2008 12:50:
---
Rujo Mutantti, 22.2.2008 12:49:
Löysin kämpästä isohkon hämähäkin jota en tunnista.
Vaaleen ruskee, äkänen ja nopee...
Toivottavasti tuo ei tullu kiiwiboksin mukana koska sit alan kyllä kirkumaan.
---
Kuvii tai STFU! Jos on tarpeeks iso, niin tehdään siitä ruokaa?
[/q]
Ei oo kameraa jolla sais noin nopeesta paskiaisesta mitään kuvia. Sitäpaitsi heitin sen jo pieneläinten jätteenkäsittelyyn = varaanille.
[q]Stene, 27.10.2008 18:32:
Asentajalla on aika heiveröiset käsivoimat ollu, jos ei oo tarpeeks kireelle pultteja saanu. o_O
[/q]
No ei kyllä sunkaan voimat auta jos on väärät pultit kiinni.
[q]Raver71, 27.10.2008 18:02:
Sitä ahdistavaa tunnetta mikä tuli kun kuuli että lopputili kuponkeja on ruvettu jakamaan. Ja vielä se kun pomo tuli hakemaan aisaparia lunastamaan kuponkiaan. Läheltä liippasi mutta nyt se on ohi. Enää toipuminen tästä helvetistä. Ja odottaa pelon sekaisin tuntein seuraavaa mahdollista YT-neuvottelua. Elämäni henkisesti rankimmat 7 viikkoa kun odotin kuponkien jakoa. Ja tänään ne sitten viimein jaettiin. Toivottavasti ei tarvi moista kokea enää uudestaan ihan äkkiä. Mutta duuni jatkuu samassa paikassa mikä on hienoa.
[/q]
ABB:llä oli kiva meisinki ku pomo ilmotteli aina että pari saa sit potkut, mutta jätti jännittämään ketkä.
ei sitä duunia voinu vakavasti ottaa ja kun jälleen mentiin kokoukseen, heitin läpällä että kuka on heikoin lenkki? Kenen soihtu sammuu? Ja kyllähän se sitä sitten taas tiesi.
Ei oikeen tykänny ku hyräilin pokerin tuplaus-melodiaa poistuessani paikalta. Potkut tuli vähän sen jälkeen.
Syy = Rasismi :DDD
[q]Jone, 1.11.2006 09:26:
---
Annakins, 1.11.2006 09:15:
Tervetuloa valtiolle. Meillä aloittaa tänään uusi harjottelija, jolle mun pitäis opettaa mun duunit, jotta kun mun sopimusta ei jatketa, voidaan kaikki työt teettää ko. harjottelijalla ilmaiseksi. Haluanko tehdä itseni tarpeettomaksi? No en todella.
---
Ei muuten futaa pelkästään valtiolla tai pelkästään harjoittelupaikoissa. Kannattaa ymmärtää ruveta ihmettelemään jos tulee palkatuksi yritykseen ja melko pian sulta alkaa joku henkilö yksityiskohtaisesti kyselemään miten työtehtäväsi suoritetaankaan.
Nimim. "Tästä lähtien vastaus kysymykseen on 'riittää ihan hyvin kun mä tiedän sen.'"
[/q]
Juu varmasti tapahtuu muuallakin, mut jotenkin tuntuu, et täällä tää on vedetty omiin stratosfääreihinsä....
[q]Natural Skeletor, 28.10.2008 18:08:
noo 4 päivää enemmän ja vähemmän kippistellen meni ja lähes 2 vuorokautta syömättä. Mehul, vissyl ja etanolil mentii. Tossaki olin jo kyl vuorokauden ollu ottamati. Mut eiköhän tuo kroppa vaan kerro mulle et "ei näin" =P Mut siis jännää tossa on just se et se on kesken unien(REM-vaihe?) ku herää ja ajatus on et no perkele taas joutuu pyörii sängys ku kuitenkaa tuu unta ja 5-20s viiveel losahtanu kupoliin epätodellinen olo. Mietin kans ettei ollu samas pientä shokkiakin kun nousin tähän koneen ääreen ja sit se vasta paheni ja sormet oli ihan kylmät ja iho kans.
no ens kerral taas parin vuoden päästä tietää et ei muutaku väsää teet ja oottelee tunnin viltin kans.
[/q] Hommaa pameja kaappii. Lääkäri antaa ja aika halpoja ne on. Hintaa en muista kun en ole ostanut ja paketinkin näkemisesta monen monta vuotta.
Muista että paniikkikohtaus on sielunheikkoutta ja se lähtee juomalla ;)
[q]Tombba, 30.10.2008 23:11:
http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/saulin_ja_nikon_parhaat_patkat?148184 kyl sitä kaikkee paskaa tehään
[/q]
Yleisö vaatii.
[q]alek szahala, 27.5.2009 01:53:
Onpa Dosbox kehittyny.
Koitin saada Bloodia toimimaan 0.65:ssa ja tökki niin perkeleesti jo 320 x 200 resolla ja 11khz äänillä. Päätin sit testata tota 0.72:sta ja pyörii maksimeilla ilman pienintäkään tökkäystä
I'm gonna paint the town reeeeed!
[/q]
Millainen mylly sulla on käytössä?
Mä testailin pari vuotta sitten 1,7ghz prossulla jotain
versiota Dosboxista ja ei siitä tullut helvettiäkään. Nyt
on 500mhz lisää prossua alla ja mietin tässä, että viitsinkö
lähteä edes yrittämään :P
Pissismummu. Kävin kaupassa ja ihmettelin miksi edessäni kulkeva teini-ikäinen tyttö käytti kävelykeppiä ja käveli kovin raihnaisesti. Noh, asia selvisi kun hän kääntyi ylittämään tietä: kyseessä oli pinkkiin pipoon ja takkiin sekä tiukkoihin farkkuihin ja bootseihin pukeutunut, noin 80-vuotias vanhempi rouva. Ihan suoraan sanottuna aika hupaisa näky. o_O_o_O_o
[q]mikke, 30.10.2009 10:19:
Ei jaksa quottailla kaikkia erikseen mut mun mielestä Robinhoodiin ja Tokmanniin yms. liittyy niin paljon paskoja mielikuvia (lähinnä siksi että myyvät paljon paskaa, etenkin vaatteissa jotka usein on todella surkealaatuisia) et ihmettelen et kukaan itseään kunnioittava ja etenkään noinkin nimekäs tyyppi kaupittelee vaatteitaan jossain Robbarissa. Tosin, rahahan se kai loppupeleissä ratkaisee ja sitä tosta voi tullakin ihan hyvin. Ja kyllä, H & M ja Robinhood on vähän eri asioita kuitenkin. Ei tartte enää quotteilla. Mielipideasia tääkin on hyvin pitkälle.
[/q]
Oiskohan siksi ettei kyseessä ole diiva, vaan tuiki 'tavallinen' nainen joka on saanut vain kauniit kasvot synnyinlahjakseen? Mielikuvasi on noidankehä ja ehkäpä tällä vedolla sitä mielikuvaa haluttiin myös osaltaan purkaa. Se, että sanoit sen olevan mielipide-asia, kertoo paljolti asennoitumisestasi asioihin.
Jos sun mielelestä Janina Robin Hoodissa on vähemmän kaunis kuin Janina H&M:ssä, niin ehket olekkaan Janinan kaltaisten kaunottarien arvoinen.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..