päivän o_O
[q]Hupsu, 5.2.2007 11:39:
Eilen pelasin 16h Medieval 2: Total war:ia putkeen. Mitä nyt väkisin kusella ja syömässä tuli käytyä.
[/q]
Ja sillä siä elvistelet, tuohan on vasta lämmittelyä? :D
TW/HOMM/Civ etc. ja vanha kunnon vielä yks vuoro.
[q]sapeli, 7.2.2007 20:16:
---
Late, 7.2.2007 17:29:
---
sapeli, 7.2.2007 14:01:
---
Late, 7.2.2007 12:47:
Aika jännä fiilis kun on valvonu eilen parikymmentä tuntia ja yö meni vain viiden tunnin yöunilla.
---
Mun päivän o_O on se et meil oli about sama tilanne - valvottiin eilen noin 20 tuntia ja sit kuitenki saatiin nukuttua vaan noin 5 tuntia
---
Oho tää alkaa olemaan jo aika ihmeellistä. Tänään vois vaikka yrittää päästä sänkyyn ennen kello kahta..
---
Unirytmioutoudet jatkuu. Ajateltiin nukkua pienet päikkärit tuossa yhden paikkeilla, heräsin äsken. Semmoset 7 tunnin päikkärit tuli sit nukuttua.
[/q]
Mulla juoksee unirytmi ympyrää. Tällä hetkellä klo 10 nukkumaan ja klo 18 maissa ylös.
Jengi täälläkin perustelee suvaitsevaisuuttaan sillä että esim. ei ole rasisti koska on mustia kavereita, mutta mitä helvetin suvaitsevaisuutta se on että suvaitaan kavereita?
Mä ku jotenki ilmeisen virheellisesti oon pitäny suvaitsevaisuutta asiana joka kohdistuu niihin jotka ärsyttää.
Miten esim. Suhtaudut möykkäävään naapuriin.
Jos pidät homoutta normaalina, ei voi imo sanoa suvaitsevaiseksi. Jos taasen pitää homoa syntisenä, mutta kohtelee kaverina, on suvaitsevainen.
Vai oonkohan mä nyt ihan hakoteillä. Jos en, on suvaitsevaisuutta harvalla. Jos kyllä, me ollaan suvaitsevaisia kaikki. Se kuulostaa kivemmalta, joten valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.
Se on niin helppoa valita... Vaikeempaa se näyttäis olevan ymmärtää valintojaan.
[q]Kosaz, 11.12.2008 16:23:
Jenkeillä on selkeästi jotain mua vastaan. Edellisellä reissulla jouduin tehotarkastukseen ja superturvacheckiin.
Nyt eivät sitten myönnä viisumia etukäteen haettaessa ja jouluksi pitäisi mennä piipahtamaan..*dissaa*
[/q]
Mulle on tullut kans joka kerralla SSSS-check. Niillähän muuttui just viisumikäytäntö, liittyiskö se piipahdus siihen? Ainakin työviisumia haettaessa joutuu kait nykyisin joka kerta käymään vastailemassa kysymyksiin.
Vaimolta kysytään kanssa toisinaan papereita vaikka ikää on riittävästi. Eikös siitä pitäisi olla mielissään että on vaan hyvin säilynyt?
[q]tanhutytto, 8.10.2009 21:38:
Miten entisaikaan hoidettiin naisten metsästäminen?
Kun nykyisin sekin on niin teknologiariippuvaista...
Esimerkkinä, käväsin eilen kavereiden kanssa kahvilla. Huomasin oven vieressä muutaman jampan kovasti katselevan kun tulin ja aikanaan myös lähdin. Kurvasin lähtiessäni autollani siitä ikkunan alta teiden sijoittelusta johtuen. Kotimatka kesti about 6min ja kun avasin, kaikille jo tutuksi tulleen, Facebookkini niin jo oli viesti odottamassa: "Moromoro, lähdit hetki sit täst kahvilasta...."
Say what? Ensin on otettu rekkari ylös, sillä haettu mun nimi ja lopulta nimellä kokeiltu tuuria FB:stä? Kyllä se on helppoa nykyisin!
Tässä nyt sitten pohdinkin onko toi todella sööttiä vai vaan todella nälkäistä.
[/q]
Neuvokasta, mutta samalla turhan omistushaluista/epätoivoisen romanttista. Mene ja tiedä. Aasinsilta tosin on musta väärässä sen suhteen, ettei se ole teknologia-riippuvaista, vaan -avusteista.
Ainakin voit lohduttautua sillä, että oot ilmeisen kissa joidenkin silmissä.
Päivän O_x
Heräsin mystiseen kipuun ja kun katoin mikä varvasta jomottaa niin kas, 60cm varaania varpaassa. Terraariota ei ole pakko pitää kiinni yöllä. :D
http://ihku.org/~ujin/Kuvat/Varaaninakki.JPG
KUKA KAATOI LONKEROA TUKSUN PUHELIMEEN!!?!1
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1270060/johanna-tukiaisen-kannykka-hajosi-kuka-kaatoi-lonkeroa
o/
[q]2la, 29.9.2008 08:54:
---
wiwi, 28.9.2008 20:58:
Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä.
---
Tää on mun päivän o_O ehdottomasti.
Väitän että oikea voi on paljon terveellisempää kuin mikään minilätta tai flora tai mitä näitä muoviseoksia nyt on. Eikä se lihakaan niin epäterveellistä ole että sen voisi niputtaa samaan kastiin valmisruokien kanssa.
[/q]
Diido... Ainakin miesten tulisi syödä enemmän kolesterolia. Kattokaa nyt kuinka testosteroni katoaa maailmasta kokonaan.
[q]Hitchhiker, 2.10.2008 18:27:
Ei ol ihme että kämpässä on viileä, kun ei putkistoissa ole painetta = jonkun patterin putket ulostaa vettä.
[/q]
Jollain oli tullu satoja litroja jääpaloja pöntöstä :D Weird shit
[q]katrihana, 5.10.2008 19:08:
Me harrastettiin aikoinaan Vantaalla asuessani kämppiksen kanssa tuunattujen lehtien toimittamista naapurin pojalle. Hienoa kuulla että joku on jalostanut meikäläisten harrastusta :)
[/q]
Mä joskus baarista tullessani otin pellolta kasan auringonkukkia ja laitoin naapureiden postiluukkuihin. Joku ihme känniväläys...
[q]hemuz, 16.10.2008 12:34:
Kyl kaupan alallakin voi kehittyä ja ylentyä.
Kysehän on sit mitä haluu.
Kyl ne siellä eduskunnassa pitää huolen, ettei käy aika pitkäks, ku pitää koko ajan opetella uusia säädöksiä/lakeja.
[/q]
Joka alalla pitää tietenkin olla kykyä oppia uutta. Mutta ylentymiseen vaaditaan kyllä kouluja. Tai sekin riippuu ihmisestä mitä hän pitää ylentymisenä..
[q]wiwi, 16.10.2008 12:15:
Kaikki vähänkään varteenotettavat ja mahdolliset paikat, joita olen bongannut on tosi huonosti palkattuja. Ei huvittaisi vaihtaa ~2 pienempään tuntipalkkaan ja huonompiin lisiin.
[/q]
Voithan miettiä asiaa myös kokemuksen kautta. Kaupalla ei varmaankaan kauheesti pysty kehittyä ennen kun tulee seinä vastaan. Mutta monessa muussa duunissa se on mahdollista. Ja vaikka aluksi olisikin ns. huonompi palkka niin se nousee jossakin vaiheessa :) Nuorena immeisenä ajattelisin duunia kokemuksena ennemmin kuin saisi parempaa palkkaa. Palkkaa ehtii sitten myöhemmin tienata
[q]Lyylikki, 29.10.2009 15:06:
---
mikke, 28.10.2009 22:35:
Janina Fry:n (entinen Frostell) nimeä kantavaa vaatemallistoa myydään pilkkahintaan ROBINHOODISSA *ding**lmao* Luulis olevan jotenkin nöyryyttävää entiselle huippumallille...
---
Sitä samaa myydään myös Tarjoustalossa...
Kakkonen on kato kova poika tekeen businesta
[/q]
Tarjoustalossa on myös Madonnan suunnittelemia vaatteita pilkkahintaan, tai ainaskin ollut joskus. Yhden sen paidan joskus ostin ja Janinan housut, rahaa meni about 40e.
Edit. Niin, en kyl tajua miten se voi olla nöyryyttävää, eikös suunnittelija itse saa päättää mihin se ne vaatteet pistää myyntiin? Saatan olla väärässä, korjatkaa jos asia ei näin ole.
Tohon halpisketjuun kuuluu Robinhoodin ja Tarjoustalon lisäksi Tokmanni, Säästöpörssi, Maximakasiini, Maxi kodintukku ja Vapaa valinta(?).
[q]Super-Kerttu, 11.10.2006 07:46:
Kyllä kissat yleisesti nukkuukin n. 18 h/vrk! Tosiaan johtuu varmaan tosta alkujännityksestä. Meinaan mun kisut nukkuu ainakin oikein nätisti kaikki yöt..*joo*
[/q]
Jjjep, ny molemmat kissit pötköttää kiltisti ja nukkuu hiljaa :) tainnu tottua taloon ni uskaltaa ummistaa jo simmutkin
Viides kerta tällä viikolla kun talitiainen lentää suljettujen parvekelasien sisäpuolelle eikä löydä ulos.
"Both types strike by rapidly unfolding and swinging their raptorial claws at the prey, and are capable of inflicting serious damage on victims significantly greater in size than themselves. In smashers, these two weapons are employed with blinding quickness, with an acceleration of 10,400 g and speeds of 23 m/s from a standing start."
http://en.wikipedia.org/wiki/Mantis_shrimp
[q]astaroth, 12.3.2007 21:14:
---
blastic, 12.3.2007 18:46:
On kuulemma linkki kieränyt tänään aika vauhdilla ja ilmeisesti ovat saaneet siinä määrin moraalisaarnaa että katsoivat parhaaksi ottaa syntymäajan pois näkyvistä. Tosin kyllä noi kuvat paljastaa enemmän kuin hyvin kuinka nuorista kakaroista on kyse.
---
yhtään väheksymättä sitä, että miten suurella todennäköisyydellä vanhemmat ovat olleet hyvin ajattelemattomia, niin kyllä tuli aika saatanan paha mieli noista kommenteista. niillä ei kuitenkaan saada tehtyä tekemättömäksi ja tässä vaiheessa luulisi vain olevan parasta saada the best out of the bad situation
:(
[/q]
Suomessa? ":D"
Tuus takas maan pinnalle...
[q]pirpeli, 3.12.2008 17:16:
---
petraxx, 3.12.2008 16:25:
Onnea, toivottavasti menee läpi!
---
Kiitos :) Menihän se. Perjantaina 15.30 kaupantekotilaisuus pankissa.
ipe ja Kiia on just katsomassa sitä, ja kuulemma näyttää edelleen yhtä hyvältä.
Mun päivän o_O vois kyllä tosiaan olla, että enpä ois uskonut muutamia vuosia sitten olevani näin mahtavassa tilanteessa. Niin se elämä menee :)
[/q]
Ai vittu, oonks miä saamassa töitä? Taidampa ostaa tuparilahjaks teille tän http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/product&isbn=951-0-32883-9
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..