päivän o_O
jengi menee liian syvälle nykyää kaikis jutuis... älkää ihmiset ottako vakavasti!!
onks aina pakko olla nii korrekti*iloinen*
Törmäsin irc-galleriassa johonki ihmiseen ketä en ees tunne enkä oo ikinä nähnykkään, ja se oli pistäny mut sen mustalle listalle...? no iha ok ku ei mul mitää asiaa sille anyway oliskaan*ding*
[q]lostgone, 17.1.2007 19:53:
Salkkareiden Laura vaihtoi kampausta ekaa kertaa sarjan aikana.*ding**ding*
[/q]
johan sitä ollaan 8 vuotta täs odotettukki!
[q]Hyzenthlay, 12.12.2006 09:57:
---
Fuzzy, 12.12.2006 09:22:
miten voi olla näin vähän valinnan varaa bileissä uv:na?
kai sitä pitää lähtee Treelle asti juhlistaa...*uuh*
---
oon kironnu muuten samaa... ehkä paskin biletarjonta ever
[/q]
gee.. mä luulin olevani ainoo joka stressaa tästä! pitäis varmaan ite järkkää bileet*hih*
mut joo.. sucks ei näin
On kyllä ihan käsittämätöntä, miten voi näin totaalisesti lopettaa jonkun musiikki tyylin kuuntelun!
Ennen oli pelkkää räbää ja ärränbeetä, ja olisin TODELLAKIN rynnänny ensimmäisten joukossa Snoopin keikalle ym. Mutta siis... Kerran kävi mielessä, että oishan toi kiva nähä ku äijä on kuitenki ollu ihan ygönen mulle monta monta vuotta, mut siihen se sitte jäikin. En menny eikä kyllä ota ees päähän, vaikka en epäile yhtään, etteikö ois ollu hyvä shöy sielä.
Mut juu. Jos nyt viel vähäks aikaa perehtyis tohon ghetto gängsteri maailmaan, ja kattois ton 8 milen*iloinen* jou piis I'm out
Tsydäsin glowstickit lauantaina klo.20.30.-21.00. välisenä aikana. Ne palaa vieläkin*ding*
Nyt aikaa siis menny n.36 h, ja luvattiin 4-6 h. Kestäisköhän noi vappuun asti*nauru*
Siinä oli päällä sellaset vaahtomuovi päälliset mut otin ne pois! Ois varmaan ollu tarkotus jättää ne siihen, mut ne oli paljo hienommat ilman*hihu* Noista tulee kyl mun vakio varustus isoihin bileisiin.
Kerrankin oon tyytyväinen pakettien toimitusaikoihin!
Keskiviikkona tilasin honestystä valotikut: meni pari tuntia ja sain POSTISTA viestin , että ne on haettavissa seuraavana päivänä 16 jälkeen!
Sitten! Tiistaina tilasin BeWildisita housut ja härpäkkeitä: Äsken mulle soitettiin, että oonko ennen puoltapäivää himassa, kun olis paketti tulossa! Ja BeWildista kamat tulee siis jenkeistä*täh*
Ihan mieletöntä! Ei tarvi enää stressaa saapuuko laserpointtiin kledjut ajoissa!*hihu*
Nyt sais jo mun puolesta olla ensviikon lauantai!!!*jiihaa*
Joku Saksalainen bongas mut my spacessa ja sano et ku osaan saksaa nii voin esitellä sille Helsinkiä ku se voitti jonku matkan tänne... Mistä hitosta se on saannu päähänsä ett mä osaan saksaa??
Vaik kyl mä oon opiskellu sitä 5-vuotta, mut ei se sitä tiedä...*ding* Weird
[q]plink, 22.6.2007 10:48:
---
-Fuzzy-, 22.6.2007 10:40:
Eli kaiken järjen mukaan se levitetään iholle eikö niin?? JEP!
Ohjeessa lukee isolla: "ÄLÄ HIERO TUOTETTA IHOON"
---
pitää olla tarkkana ;P
[/q]
Voiks se oikeesti tarkottaa tota?*nauru* Mä en nää nois hirveesti mitää eroo... Levitä, hiero.. Potaadou, poteidou... Tomaadou, tomeidou*hih*
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...
[q]Sinza, 3.9.2007 21:06:
Ei ku just oikeen *hihu*. Paitsi et joku kirjotti täällä että ei ne oo enää yhdessä *uuh*, harmi, vaikuttivat niin samanlaisilta...
[/q]
Tais arki iskee suhteeseen Ranskan linnojen jälkeen*hih*
[q]zeuzz, 3.9.2007 21:15:
---
-Fuzzy-, 3.9.2007 20:55:
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...
---
Arvostiko edes?
woman: " i love you!"
travis: " i appreciate that."
[/q]
:D missä vaiheessa se noin sano hahah... vittu mikä jätkä:D
[q]ezzy, 10.11.2007 02:12:
---
-Fuzzy-, 10.11.2007 00:51:
Mäki haluun:D All over my face!
---
Tää tuntuu olevan joku sun teema
[/q]
noh!:D mä kyl mietin et vähä kuulostaa epäilyttävältä, mut sit kelasin et mä vaan luulen niin, ku oon vähä tälläne kaksmielinen muutenki... tai sit se on vaan me.. hope
Oltiin kahvilla ja yks kaveri liitty seuraan vähän myöhässä, verissäpäin. Tietty kysyttiin että mitä on käyny nii se vastas vaan, että jäin dösän alle, mut ei se mitään, mä oon niin tottunu. :D Se on jääny joku neljä kertaa dösän alle... Tottunu*nauru* Vietiin se sit peijakseen ku ei se ite tajunnu mennä vaan jatko vaan matkaa kahville:D Rento äijä...
[q]pietari, 8.1.2006 16:28:
onks teidän talossa ollu viimeaikoina homo-ongelmia?
meil ei, mulla on vaan vähän hometta vessassa ei mitään sen kummempaa
[/q]
ei onneks o, luulen et se liittyy tohon viereiseen puistoon, taalla on joillakin seksuaalivahemmistoilla sellainen rattoisa illanviettotapa etta keraannytaan johonkin pimeaan pusikkoon harrastamaan villia seksia tuntemattomien ihmisten kanssa.
en o kylla itse havainnut mitaan aksonia siella mutta luulis etta nainkin suvaitsevaisessa kaupungissa tulee vahintaan syrjimissyyte tollasesta homohairiokyselysta
[q]mayah, 9.1.2006 22:39:
- mikäli joku seisoisi arvon promoottorin haaveiden edessä tällä uskomattoman työntäyteisellä uralla, hän tulisi kärsimään venäläisen alamaailman tapojen mukaan.
Että piis, laav, juniti ja rispekt vaan.
[/q]
name & shame!
[q]mikkihiiri, 13.3.2006 21:18:
Olen kuullut suomenkieltä puhuttavan tänään ihan koko ajan. Puhujina tietysti skotit, jotka puhuvat äidinkieltään. Mikä mussa on vikana?
[/q]
alitajuinen koti-ikava, luulisin :D itse kuulin etenkin bileissa alussa kaikkien puhuvan suomea, enaa ei harmi kylla kuulu. tuli kylla hyvia ilmeita valilla kun hyokkasin hirveella innolla selittaan niille "suomalaisille" jotain suomeks
[q]Mimir, 7.9.2007 09:13:
Tästä on kyllä jo pari päivää, mutta tänään jaksoin taas asiaa hihitellä.
Olin tulossa kotiin, kun talon kulman takaa yllättäen naapuri hurautti kovalla vauhdilla pyörällä päälle. Säikähdin niin, että kiljaisin oikein sillai naisellisesti "huiiiiiiii" ja sen jälkeen hämmennyin niin, että pyysin kauniisti anteeksi. Kaveri siihen murahti, että "ei se mitään".
Eli siis mun päälle ajetaan pyörällä, mä pyydän sitä anteeksi ja saan vielä vastauksen just sellasella äänensävyllä, että "no kunhan jatkossa pysyt pois mun tieltä"
[/q]
tuli tästä mieleen mun porukoiden naapurin uusi ulkomaalainen vaimo, joka oli kipannut jotain kompostitavaraa meidän porukoiden puolella olevaan ojaan. äitee oli sitten kerran nähnyt sen pihalla ja tylyttänyt vähän sitä niistä roskista, mihin se oli vastannut: 'kiitos'
[q]Kit^, 1.6.2008 16:44:
eilen koitti kaks jätkää luxiin sisää vähä erikoisis vaatteis.. toisel sortsit ja toisel verkkarit.. ei vissii päässy sisää poke kävi sanoo niille heti ku ne ilmaantu siihen jonoo et joo tänne ei tarvii tulla..
[/q]
Tyhmä sääntö, huono paikka.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..