päivän o_O

Back to häröily O

silloin kun ostettiin tää kämppä niin tässä asui vuokralla pariskunta vaikka Happoset. Happoset olivat asuneet tässä 13v vuokralla.

Nyt ilmeisesti 2v jälkeen tämä happosen pariskunta on muuttanut takas tähän samaan taloon ja meidän yläkertaan. 0_o!

oli vissiin ikävä

Olin loman aikana saanut s-postitse kutsun työpaikan markkinointitiimin kokoukseen *ding*. Se ei muuten kuulostais kovin kummalliselta, mutta lomalle lähtiessäni en vielä tiennyt kuuluvani moiseen... Mutta hyvä näin

[q]Rujo Mutantti, 2.3.2007 14:36:
http://www.amazon.com/o/ASIN/B00012182G/ref=s9_asin_title_1/102-3266625-7100925

Fresh Whole Rabbit
Other products by Cloverdale
(16 customer reviews)
Price: $29.50

Availability: In Stock. Ships from and sold by Le Village.

:O
[/q]

Noita kato syötetään kärmeksille ja sillee.

Sain kirjeen.. Siis ihan aidon paperisen, käsinkirjoitetun kirjeen! Kamalasti kyseltiin kuulumisia, mitä kuuluu "maaseudulle" ja voivoteltiin eroa mutta ei sitten ole viitsiny laittaa nimeään kirjeeseen! Miten joku voi unohtaa kirjeeseen laittaa nimensä? O_o

Mä söin hetki sit kokonaisen frödingenin mutakakun O_o mä en ole eläessäni pystynyt siihen ennen. Mut nyt näytti ihan hyvin uppoavan sokerihumalaa odotellessa...

Joku George Michaelin biisi radiossa, joka oli niin ripoff, kuin vain voi olla. The Ones - Flawlessin päälle riimit ja poks, uusi biisi. Ei huh huh...

[q]Timmo
eiks noita flawlessin päälle tehtyjä biisejä oo vaik kuin paljon?
[/q]

Nii..onhan mullakin yks house-bootleg, jossa on nuo taustat, mutta jotenkin noin isolla artistilla luulis olevan taustajoukoissa sellaisia hitinvääntäjiä, ettei noin suoria lainauksia tapahdu.

[q]Kon-tiki, 20.1.2009 14:15:
Lisäänpä juorulehtien pitkäaikaisena lukijana senkin, että Nina Mikkosella ei kuitenkaan ollut ainakaan ylipääsemättömiä ongelmia viedä nykyistä miestään Timo T.A:ta tämän edelliseltä vaimolta, joka myös oli kasvattanut lapsia kotirouvana. Kyllä perheenrikkojana on sitten hyvä puhua toisten huomioon ottamisesta. Avioeron aikana varmasti "kehittyi" eri osapuolilla todellakin monenlaiset "tunteet".[/q]

Lol. Osaako kukaan muuten vastata, että miksi kukaan haluaisi ylipäätään haastatella Nina Mikkosta? Onko Mrs. Mikkosella mitään omia meriittejä, vai onko hän "kiinnostava" vain koska sattuu olemaan Timon vaimo?

Mikäs ihmee nostellaa vanhoja topikkeja täällä on taas meneillään?

[q]Epailija, 20.1.2009 15:58:
Onko Mrs. Mikkosella mitään omia meriittejä, vai onko hän "kiinnostava" vain koska sattuu olemaan Timon vaimo?
[/q]

oli aiemmin "kiinnostava", koska on Timoteeaan vaimo. On nyt kiinnostava, koska antaa kasvot mielisairaanhoitojärjestelmämme puutteille.

Me noustiin tänään kymmeneltä(klo 10).
Tällästä on tapahtunu viimeks..öh.. Ei ikinä tässä perheessä

[q]noena, 5.1.2009 11:49:
ei ärsytä enää läheskään yhtä paljon, mut on oudon kiukkunen olo, kiukkusempi mitä on ollu kahteen kuukauteen o__O
[/q]

Pienet kiukut mitkä muuten jää tyynen pinnan alle on ehkä kerääntyneet ja saavat nyt vauhtia tulla ulos? Hyvää se vaan tekee.

[q]mayah, 5.7.2007 20:32:
---
Annakins, 5.7.2007 20:31:
Niin mut entä jos sun space-nappulasa on vikaa?

---

Miten se vika korjaantuis sillä, et boottaan koneen, enkä koske koko nappulaan? NII, SELITÄ SE.

Edit. Mä itse uskon, et aika vaan on kypsä siihen, et saisin uuden koneen :)
[/q]

Oletko kokeillu puhdistaa kuonat siitä välilyönnin alta? Saattais auttaa..tai sitte ei.

[q]Taika, 22.8.2007 10:26:
toi ulkona oleva pimeys o_O
[/q]

Ihmettelin ihan samaa. Seiskalta oli siis AIVAN pillkopimeää, mut vieläkin.

Im scared. :(

Ehkä "Sussua" hieman vituttaa, kun eksä paneskelee kymmenen vuotta nuorempaa miss-swerigeä ja oma sponssi Seiska huudattaa siitä vielä joka helvetin käänteessä.

Susanna strikes back.

[q]Late, 31.12.2007 17:53:
Kaksi entistä työkaveria lähettivät samanlaiset uudenvuoden toivotukset tekstarina 15 sekunnin sisällä toisistaan. O_o
[/q]

Luovaa. :D

Veikkaan, että joku neljäskin työkaveri on saanut hyvinkin lyhyen sisällä tuosta omastasi saman toivotuksen. ;)

Interwebin avulla kaikki sekopäät tulee ulos koloistaan, enkä mä pidä siitä yhtään!!!

:D

[q]mku, 23.1.2008 10:25:
---
Kiito, 23.1.2008 10:22:
---
Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:

Punkka räjähtää nykyään lomakkeella

---

Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?

---

Urpo. Kerro mulle mitä tekemistä punkkien räjäytyksellä on
tekemistä sodan kanssa?

---

Niijust :) Tiedän että punkki irtoaa ainakin sillä kun sitä koskee tulitikun rikkipäällä.
[/q]

Mitä mieltä olet pinsettien käytöstä?

3-vuotias muksu neuvoi mua tänään dvd-soittimen ja kolmen kaukosäätimen käytössä enkä oo ihan varma, kummasta se kertoo enemmän :D

[q]Takyon, 4.11.2008 19:39:
Tänään kun odottelin Tikkurilan asemalla asiakkaita niin huomasin jo toisen kerran kun eräs keski-ikäinen naishenkilö kuvaa joko minua tai ajamaani pirssiä kännykamerallansa. Kuvailun jälkeen kirjottelee jotain pieneen vihkoonsa ja näyttää todella tympeältä kokoajan.

Siinä sitten aloin auttamaan asiakasta autoon istumaan niin tämä nainen käy heittämässä jotain valkoista jauhetta auton kuljettajan puoleiseen kylkeen. Niinku mitä vittua?
[/q]

??

:DD

O