päivän o_O
Nyt rupes kyl mietityttään yks asia. Mit vit.
Aika mielenkiintoista. Utelias mieleni tahtoisi tietää lisää, mutta ei kyl oikeen mistään saa vastauksia kysymyksiinsä.
Hmmh... Okeiii. Joo.
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset??
Oonkohan jotenki väsyny vai joku dementtia iskemässä, ku täs parin päivän aikana monta kertaa käyny niin, että unohdan jonkun asian nimen. Esim. jollekkin selittäessä jotain oon unohtanu kesken lauseen jonkun asian nimen/nimityksen.. o_O
Olin päivällä kävelemässä kauppaan, kun ällistyksekseni ohi pyyhkäisi bussi jonka etumaskin numerotaulussa luki "Klubitus". o_0 Tai siis EIHÄN SIINÄ VOINUT niin lukea, mutta en voinut enää tarkistaakaan...vaikka hetken kyllä meinasin lähteä juokseen perään :D
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin
http://www.vimeo.com/1546186?pg=embed&sec=1546186
[q]Paul Mawhinney was born and raised in Pittsburgh, PA. Over the years he has amassed what has become the world's largest record collection. Due to health issues and a struggling record industry Paul is being forced to sell his collection.
This is the story of a man and his records. I hope you enjoy it.[/q]
jäin sanattomaksi...
[q]Zenni, 28.8.2008 18:14:
---
Jutu, 28.8.2008 16:54:
---
Se kanukkien vastaava on iha kehno :(
[/q]
Niin oli, mutta silti sitä piti seurata. Ja se Cori oli kyllä raivostuttava itkupilli Mut onneks nyt on taas alkanut jenkkien versio! Tyra <3
Ihmetyttää hieman om maidon kulutus, sitä on nyt kulunut kolme litraa tässä kahdessa päivässä ja kun juo tuota laktoositonta maitojuomaa, niin se ei mitään turhan halpaakaan ole. Joskus aikaisemmin en edes maidosta niin ihmeesti edes perustanut, mutta viimeiset kolme vuotta sitä on nyt tullut juotua aika reippaasti.
[q]TemeZ, 15.7.2008 11:25:
Amatööri-autovarkaat!
Jo toisen kerran vuoden sisään hajotetaan ensin auton ovesta lukko, tuhotaan ohjauskonsoli täysin repimällä kaikki osat mäkeen, tyhjennetään hanskalokero pitkin autoa ja sotketaan lopuksi paikat kokonaan..
a) ei siellä mun autossa oo mitään pöllittävää!
b) jos haluutte viedä sen auton niin opetelkaa tekemään se kunnolla!
v*#¤%n amatöörit!
[/q]
Ja tänään samainen kaveri (luultavasti, kun munkin autosta löyty tyhjäks syötyjä huumeliuskoja ja asun ihan tuossa lähellä) kämmäs uudelleen http://www.ess.fi/?article=206431
[q]Jutu, 28.8.2008 19:06:
Mut onneks nyt on taas alkanut jenkkien versio! Tyra <3
[/q]
todellakin tyra *sydän*
[q]Ronie, 28.8.2008 21:24:
---
Mar6, 28.8.2008 11:50:
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset??
---
Saabismi on sairaus. Voimia
[/q]
haluaisin muistuttaa että turbosaabismi on luulosairautta. ;D
[q]Jutu, 28.8.2008 16:54:
[/q]
Mä kans :/ Mut toi aussiversio on ihan huono.
Friikki päivä töissä Voi kun voisin kaikesta kertoa... Huudot on tullut kahdelta ihmiseltä, toinen venäjää vääntävä muija sukunimeltään Nuija joka ei meinannut millään kertoa kuka on tai mihin asia liittyy, toinen äijä jolta kuulin parin kuukauden kiintiöt kaikkia osaamiani kirosanoja kun hän ei saanut soitettua minulle takaisin (koska olin juuri soittamassa hänelle...)
Mitähän vielä?
Ala-asteaikaisen luokkakaverin faija pysähty juttelemaan :D
Aika erikoinen tilanne ja muistoja mieleen
luokkalainen myöhästy koulusta ekan kerran koko 3vuoden jatko-opiskeluaikana *toktok*
värjäsin tukkaa ja nyt turvottaa.
eiku siis ihan qmmallisen värinen pää, kotiparturointi ei oo ehk parhautta. O_o
Kahvia voi juoda myös ilman sokeria / makeutusainetta. w0000t!
kuulin just, että tuolla myyntiosastolla oli joku kuollut
kesken jonku tapaamisen... alkanut vaan yskimään
verta ja saanut sydänkohtauksen o_O
Tosiaan eilen poljin töistä kotiin ja maitopurkki roukku hedelmäpussissa sarvesta. Sit se pussin pohja petti... No laitoin maidon tarakalle ja jatkoin matkaa. Korttelin verran pääsin tosi hyvin ja sit se tippu uudelleen. Ei auttanu ku napata maito kainaloon ja koittaa jatkaa matkaa. Parin korttelin päästä tajusin, et hima-avaimet oli siinä pussissa, jonka pohja petti joitakin kortteleita sitten... Viskasin sen maidon lähimpään puskaan ja palasin hakemaan avaimia. Tais se täti vähän ihmetellä joka kyytiä venas siinä tienposkessa :D
Mun ala-asteen ja lukion luokkakavereista kovimmat bilettäjät on kihloissa ja saa lapsia, tai on saanu jo...*ding*
Edit: Ja toinen vielä perään, että miten voi olla mahollista, et mua väsyttää nyt, kun oon nukkunu joku 6h viime yönä, kun aikasemmin tällä viikolla en nukkunu yhtenä yönä ollenkaan eikä väsyttäny sillon yhtään