päivän o_O
[q]Freja, 11.12.2008 15:13:
---
sativa, 11.12.2008 14:46:
Täs on nyt jompikumpi tai kumpikin käsittänyt väärin, mutta koko ajan oon ollut huumorilla tässä mukana.
---
Aa nii siis se kotipaikan häpeäminenkin oli vaa läppä? Ja oikeesti oot ylpee siitä mistä olet kotoisin? niinkuin ne 13 999 muutakin?
[/q]
Ei, häpeän sitä yhä edelleen ja tarkoitin asioita mitä sanoin, mutta kirjoitustyylini ja tietyt viestien vastineet oli ihan täysin läpällä.
[q]Freja, 11.12.2008 15:17:
---
sativa, 11.12.2008 15:16:
Ei, häpeän sitä yhä edelleen ja tarkoitin asioita mitä sanoin, mutta kirjoitustyylini ja tietyt viestien vastineet oli ihan täysin läpällä.
---
No siis mitä vittua.
Mistä helevetistä sitä si tietää et mitä sä heität läpällä ja mitä et, ku eka kirjotat jotain josta sulle vastataan ja sä kuittaat et se o läppää ja si sanotki et se ei ollu läppää vaan jotkut tietyt asiat on läppää ja ja ja..
Nyt meni jostai Lapuan korkeudelta ohi ja lujaa.
Iha läppä tää koko juttu jo.
[/q]
Ei mitään noin monimutkasta, vaan vastasin tohon jo edellisessä kirjoituksessani. Alotusviesti ei ollut läppä, mutta kirjoitustyylini ja muut viestien vastineet olivat huumorilla kirjoitettuja. Yhä sairasta mielestäni, että ton kokosessa paikassa on metallinpaljastimet baarin ovella, kertoo meningistä jota en edelleenkään siedä. Kiitos ja hauskaa työpäivää.
Olin tossa viime vuonna todella kauan aikaa harrastamatta mitään seksuaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kerran sitten kauheissa kuoseissa sain houkuteltua erään "jäbän" meille ja olin sillai "SCORE".
1. Sen perulaistyylisen, filttimäisen hippipusakan alta paljastuivat kilometrin päähän hieltä haisevat kainalot. "Luonnonlapsi", ajattelin, enkä jaksanut siinä kondelossa ajatella asiaa kauempaa.
2. Yritin pussata sitä, mutta se vaikutti kovin etäiseltä. Muutaman yrityksen jälkeen se kertoi syyn: sillä oli SUUSIENI. Voi jumalauta. No sekään ei vielä riittänyt sammuttamaan mun ehkä hieman paatuneita himoja. Jotain siinä sitten säädettiin, kunnes se jälleen kutsui mua hiukan hermostuneesti nimeltä. Se sano, että sen pitäis kertoa vielä yks juttu.
3. Se sano, että sillä oli herpes. Munan varressa.
Hommat loppu sit siihen, toki mä nauroin koko fiaskolle.
4. Olin itse ollu ihan helvetin kaasuissa sillon yöllä. Aamulla se ite sano, että se oli ollut selvinpäin koko edellisen illan. Ääääh!
Muuten oli kyllä tosi kiva, fiksu ja niin kornilta ku se nyt kuulostaakin, "tervehenkinen" tyyppi.
En oo sitä sen koommin nähnyt, mutta kaikki muutki ton jälkeiset "säätö-" ym. bull-fucking-paskajutut on toinen toistaan surullisempia/hauskoja. En ymmärrä, miksi tää maailma vittuilee mulle niin kovaa Onneks on paska huumorintaju edes!
[q]niomic, 21.1.2009 00:58:
---
sativa, 20.1.2009 23:27:
-snip-
---
Hikeä lukuunottamatta, ehkä se halus olla kohtelias, eikä halunnu boinia ku olit niin sekasin tms. ja keksi sit kaikkia itsessään olevia vikoja :) Varsinkin painostuksen alla. Tais tulla aika kiire ku ei "suusienikään" riittäny :D "umm umm umm ja HERPES munan varressa, eikä ees kortsu auta ku se levii silleen hienosti, joku mutantti".
[/q]
En nyt tiedä mitenkä voisin sanoa tämän kuulostamatta leuhkalta, mutta oon kyllä ihan 100 % varma, että tyyppi oli ihan täysin tosissaan. Ja kyl sen suusienen haistoi, kun se vähän raotti suuta... :D On sul kyl aika kiero mielikuvitusmaailma.... :D
Muoks. Joo nyt ku luin ton kirjoittamani ekan tekstin, niin oon kyl luonu siihen periaattees väärän tunnelman. Ihan molemminpuolista se siis oli sen illan, ei mitään mun painostamista niinku tosta vois kuvitella :D
[q]domi, 21.1.2009 21:51:
http://www.kuvalauta.fi/b/src/123255370633.jpg
Vain Lapualla.
[/q]
Eh. *Stab*
[q]wiwi,
Mun kaveri tiputti kerran puhelimensa tuoppiin kesken puhelun.
[/q]
*reps* Vähän on ollu varmaan näppärän näköstä, jos olis seurannu sivusta!
[q]KeijoK, 12.9.2009 11:58:
Söin sitten jauhelihapastaa eilen jossa oli chiliä ja olen sitten hikkailut ihan taukoamatta koko yön....*ding*....
[/q]
Kaveri avuks - tuli tästä mieleen, että mulla oli kerran yllättäen baarissa kova hikka. Yritin juoda, pidättää henkeä ja olla hikkaamatta, mutta mikään ei tepsinyt. Sitten mun kaveri randomisti katso mua silmiin ja sano vakuuttavasti, että saat euron jokasesta hikasta mikä vielä tulee. Loppu ku seinään. Oon kokeillu itsekin parille kaverille ja toi kyl on tehonnut hyvin. Tosin, riski sinänsä jos ei lopukaan
[q]Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.
[/q]
Eli varmaan onnellisessa avioliitossa.
[q]domi, 12.1.2009 20:01:
---
mikke, 12.1.2009 19:27:
---
sativa, 12.1.2009 19:25:
---
Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.
---
Eli varmaan onnellisessa avioliitossa.
---
tai rankemmanpuoleinen viikonloppu takana ?
---
Ehkä Lapualla.
[/q]
Hyvä pointti. Paitsi Lapualla ei varmaan tarvittis edes aurinkolaseja.
Työttömän arki on yhtä juhlaa "juhaa"
Sain tänään tippinä lihapiirakan :D
---
---
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
---
oho, mikäköhän sille tuli O_o Jumbot ja muut tehny turhaks?
---
Sikäli mikäli sen tavuakaan oikein oikoluin, kun asiasta allekirjoittaneelle avauduttiin niin ainakin yhdeksi varsin ratkaisevaksi osatekijäksi keskustelussa nousi - ohikiitävän hetken ajaksi - mm. toptenin "kannattavuus", joka sinällään hämmensi(?) varsin tehokkaasti eikä vähiten siksi, että vuoropuhelun toinenosapuoli sattui olemaan ks. kohteen myymälävastaava.
Jep-jep, niin tahi näin niin kyrsiihän tuo, ei käy kieltämän.
Mukavasti aina dösällä kuljettu, kun lähes ovelta ovelle tuo ja vie.
Jumbolla en ainakaan henk.koht. ks. korvaa.
Mun tietääkseni se koko talo menee remppaan ja kesko päätti ettei vuokraa siitä enää tiloja.
[q]sapeli, 1.1.1970 02:00:
Oho! Näinkö nopeasti löyty asunto?
[/q]
Jep, viel isompi samaan hintaan, gotta love family :D
[q]Lyylikki, 1.1.1970 02:00:
Mihinkäs sää muutat?
Meilläkin toivottavasti muutto edessä juhannuksen jälkeen Huomenna selviää...
[/q]
Eli joo muutan kallioon systerin kämppään ja se muuttaa sen miehensä kanssa saman katon alle.
---
---
---
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
---
cut
---
cut
---
Mun tietääkseni se koko talo menee remppaan ja kesko päätti ettei vuokraa siitä enää tiloja.
Tuoreimpaan, tosin toisen käden tietoon tukeutuen, todettakoon saman kuulleeni eilenissä.
Pitänee pykälänsä.
[q]crissy, 3.10.2008 11:35:
kohdenro on 999434
[/q]
Mee like *kuolaa**sydän*
Mikä helvetti näitä hulluja riivaa!?
Leffassa "The American" ensimmäinen kohtaus ja mitävittua!? Irinä Björklund ja George Clooney siinä kävelee käsikädessä jonkun suomalaisen järven jäällä.
Laitetaan nykyinen harjoittelija (eli minä) hoitamaan uuden harjoittelijan valintaa
ja pakko sanoa, että jokainen kolmesta hakijasta vaikuttaa jollain tapaa oudolta tai epäpätevältä, mut eihän täällä olekaan muuta kriteeriä kuin rahoituksen saaminen... *hohhoijaa*
En muista milloin viimeksi olisin kokenut olevani yhtä eksyksissä kuin hetki sitten selatessani tuota uutta klubitusta :'D
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..