päivän o_O
TUOKSUMUISTOT!
Kävin eilen yhes baarissa, jossa viimeksi kun olin olin todella humalassa ja laattasinkin viereisen pizzerian pihaan. Emmä meinannu eilen pystyä oleen siellä baarissa, kun sen ominaistuoksukin jo teki mulle heti todella huonon olon. Ja nyt kun edes miettii sitä hajua..
Se siitä sitte, eli jos haluaa maanantaina seuraavan kerran baariin Tampereella kello 02.30 jälkee on vaihtoehdot vieläkin vähäisemmät...
[q]KooKie, 26.2.2009 16:11:
---
Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
itkua
---
itkua
---
No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D
[/q]
Menee kyl OT, mut tuttua settiä, on ne kyllä aika rankkoja kamoja noi e-pillerit. Itse en syönyt niitä kuin 1,5 vuotta. Tissit kasvo ja iho parani. Sit alko raivarit, itku- ja jopa ahmimiskohtaukset (ei ole ollut syömishäiriötä)! No sitten tuli ero (NO SHIT!! *hihu*) ja lopetin horkat. Menkat oli melkein puoli vuotta pois, tissit kuihtu silmissä, finnit tuli takaisin ja tukkakin oheni niin, että piti leikata lyhyeksi. Mutta olo on silti parempi. Toivottavasti ikinä enää ei tarvi harrastaa säännöllisesti seksiä, niin ei tarvi harkita uudestaan mitään hormoneja!!!!!!!!!!!! *sark*
Vähänkö miehet olis söpöjä, jos niille kehitettäis vastaava valmiste jolla olis samat haittavaikutukset! Lukuunottamatta mitään raivareita...
Mutsi lähetti mulle pääsiäisenä kauheen kasan karkkia. Totuttuun tapaan hutasin niistä puolet huiviin heti. Oon aina tykännyt makeasta niin paljon, että en voi enkä halua säilyttää kotona mitään hyvää. Sitten tuli ongelma, että mitä mä teen niille lopuille. Olis tuntunut kauheelta heittää toisen lahja roskiin, joten päätin ottaa marmeladirasian ja järjestellä karamellit siihen siististi. Sitten teippasin sen kiinni, kirjoitin kanteen tilanneraportin (+ Hyvää pääsiäistä! ja ehkä lievästi vainoharhainen huomautus PS. Näitä ei ole myrkytetty.) Vein sen taloyhtiön roskiksen päälle, ja joku todellakin oli ottanut ne siitä.
Tämän uhrilahjan jälkeen mulle on sattunut kummia kyseisen jätehuoneen liepeillä.
Ensiksi löysin samasta roskista 4 hienoa, oljista punottua tummanpuun väristä koria. Ne toimivat mulla nykyään kukkaruukkuina, ja yks on varattu laskuille.
Seuraavalla viikolla olin siivonnut koko aamupäivän, ja olin muina miehinä viemässä roskia. Nostan roskiksen painavan kannen, ja yhtäkkiä kuuluu vierestä "*Sukunimen* Meri perkele!" Se oli yks mun hyvä koulukaveri, jota en oo nähnyt kertaakaan valmistumisen jälkeen. Jäbä asuu vielä jossain PK-seudulla, eikä ollut mitään hajua, että se oli Tampereella. Tilanne veti ihan sanattomaksi, mutta oli hauska nähdä!
Eilen löysin kännykän roskiksen päältä. Pitää viedä se huomenna kyttikselle.
Äsken joku taas oli käynyt äsken tyhjäämässä levyhyllynsä roskiin. Muutaman levyn niistä otin, joista yks oli jopa psykee.
[q]Timce, 13.8.2009 09:48:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1719283
Eino perkele. Oisit nyt j:lauta pistäny edes shortsit jalkaan ennen kuvan ottoa. :DD
[/q]
Voi v*ttu. *nauru**eiei*
Katoin tänään jonkun realitysarjan "Kummalliset ruokavaliot" (tms.), jossa kerrottiin 29-vuotiaasta englantilaismiehestä joka ei ikinä elämässään ollut kammonsa vuoksi syönyt lämmintä ruokaa. Sitä oli lapsena ilmeisesti pakotettu syömään jotain sillä tuloksella, että se oli oksentanut. Sen jälkeen se ei ollut enää voinut syödä juuri mitään. Sen päivittäiset ateriat koostui kylmästä cheddar-juustosta raasteena tai paloina ja perunalastuista! 29 vuotta, joka ikinen päivä, monta kertaa vuorokaudessa. Juustoistakin vain kaks tiettyä kävi sille.
Psykologi ja ravintoterapeutti yrittivät yhdessä "parantaa" miehen, tavoite oli saada tyyppi syömään lämmin ruoka yhdessä perheensä kanssa. Lääkäri totes vakavan mm. B12-vitamiinin puutteen, veren kolesteroliarvoja ei mun mielestä mitattu. Tyyppi ei ollut erityisen lihava, mutta vähän semmonen kuitenkin.
Se meni ihan hysteeriseksi alussa, kun se vietiin tilanteeseen missä sen olis pitänyt maistaa uusia ruokia. "Annan mielummin pistää silmääni neulalla, koska osaan suunnilleen kuvitella miltä se tuntuu". Vähitellen mies uskalsi maistaa tiettyjä ruokia. Viinirypäleitä, pinaattia ja salaatteja se pystyi sitten lopulta syömään (ja kevytversiota siitä cheddaristaan), mutta esim. lämpimän kananpalan se oksensi heti pois.
Ihan siis käsittämätöntä, miten joku voi syödä tollai, tulee ihan paha olo kun ajatteleekin.
[q]peikkolapsi, 21.8.2009 00:41:
tiedän, perseestä, mutta empä saanut enää korjattua asiaa :p olen tässä oottanut, että tulis puhelua jos joku sattu näkemään
[/q]
Miksi et soita kytikselle, jos se toinen jäbä on tehnyt rikosilmoituksen ja tunnusta? Oliko siinä paikassa kamerat?
[q]Timce, 26.8.2009 12:55:
HS:
"Lauantaina 22.elokuuta sivulla A3 sienipaikoista kertovan kirjoituksen kuvassa oli valkoinen kärpässieni. Se ei ole parhaimmillaan nuorena, kuten kuvatekstissä luki, vaan se on aina tappavan myrkyllinen."
+
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009082610139713_uu.shtml
[/q]
Voi raukka sitä toimittajaa, joka on tehnyt ton kämmin. Varmaan IHA HIRVEE olo. No, toivotaan että noi sieniensyöjät saatais takasi yhteiskunnan rattaisiin. Haluaisin nimittäin mielelläni kuulla, olivatko lukeneet ko. Hesarin.
[q]J Raninen, 26.8.2009 14:58:
---
sativa
Voi raukka sitä toimittajaa, joka on tehnyt ton kämmin. Varmaan IHA HIRVEE olo. No, toivotaan että noi sieniensyöjät saatais takasi yhteiskunnan rattaisiin. Haluaisin nimittäin mielelläni kuulla, olivatko lukeneet ko. Hesarin.
---
Ihmetyttää kyllä kerta toisensa jälkeen toi toimittajien ammattitaito tai sen puute. Eikös journalistit ole jotain yliopiston käyneitä ja oletettavasti yleissivistävän lukion läpi päässeitä, joidenka vois edes olettavan tajuta tarkistaa asiat, ennenkuin menevät niitä julkaisemaan?
[/q]
Tää on kyllä enemmän tai vähemmän surkuhupaisa käytännön esimerkki nuoremmillekin siitä, että kantsii aina suhtautua varauksella median höpötyksiin.
Seinäjoen juna-asemalla oli semmoinen oikein iso, wanhanaikainen puinen "kaappikello" ja sen kellotaulun päälle oli lätkäisty pieni lapunsuikale: "EPÄKUNNOSSA". Ei vitsi, tuli kyllä sitten idiootillekin selväksi, että aika ei ole seisahtanut oikeasti.
Kävin äsken näöntarkastuksessa:
Optikko: Katoppas tonne alariviin näätkö mitä siellä lukee?
Minä (oikein rentoa poikaa, "no tottakai mä ny nään"): A - T - S - T.
...eiku hetkinen ne onkin numeroita! 4, 7, 5, 7!
Vois ehkä rajoittaa tätä datausta.
Mulla katos lompakko 18.12 aamuyöllä eräässä ravintolassa (luultavasti omaa huolimattomuutta, tein silti rikosilmoituksen). Tänään soittivat kyttikseltä, kukkaro on löytynyt 26.12 kyseisestä baarista ja sen saa tulla noutamaan. Kortit oli tallessa, rahaa ei ollu alunperinkään.
Ihmettelenkin vaan, mihin hittoon mä oon voinu sen siellä jättää, jos löytämisessä meni 8 päivää? (Toivottavasti kukaan ei oo kuitenkaan lainaillu mun henkkareita tota aikaa ja tuonut sitä lompakkoa myöhemmin takasin samaan baariin, mut eikö se olis aika työlästä...)
Joo mut nyt on kyl pakko ruveta olemaan skarpimpi tavaroiden kanssa...
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:
Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii?
Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! **justjoo*
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa??
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?
[q]ezzy, 18.3.2008 17:59:
---
sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:
-glibb--
---
Etkot ja jatkot?
[/q]
kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen? ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen
[q]blastic, 18.3.2008 19:31:
---
---
Paras tapa on ehkä lähteä vaan ihmisten ilmoille eikä unohtua omalle sohvalle röhnöttämään.
[/q]
Sait ylipuhuttua, tänään baariin Emmä tosin ryypätä jaksa ton lauantain jälkeen, mutta eihän se siinä olekaan se pointti vaan se, että tapaa ihmisiä. Teretulemast plastik vaan mukaan jos olet siellä sohvanpohjalla röhnöttelemässä (ja miksei kaikki muutkin)*lmao*
[q]blastic, 19.3.2008 12:49:
---
2la, 19.3.2008 12:41:
"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D
No ei kai ihan kivoja ootte.
---
kihihihi tirsk tirsk
---
sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D
---
Hei, tuun mukaan joskus (kaljalle, en ompeluseuraan)!
[/q]
Juuh diili!
Harmi kun ei oo vielä kesä eikä pääse koskenrantaan häröileen, paistatteleen päivää ja nauttimaan ehkä uusista palautuspullojen muodoista
Kai sitä vois tosin iha baariinki män, ilmotelkaa sit! =)
[q]Lyylikki, 2.7.2009 14:29:
Siis mitäääääh
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Saimaasta+l%C3%B6ytyi+tuntematon+miesvainaja+naisten+uima-asussa/1135247369201
[/q]
Toi on kyllä "hauska" uutinen. Minkähänlainen ihminen toi on ollut, pystyyköhän läheiset vielä joskus nauramaan tolle. Hope so.
(Oon ihan varma, että tuun itsekin kuolemaan jotenkuten yhtä hämärästi. Luulen itseasiassa, että loppuni koittaa kun ylitän tietä enkä tajua katsoa joka suuntaan, vaan sieltä tulee väärään suuntaan mun päälle.)
Oma o_O:
Juttelin yöllä pitkät tovit kebabbilassa n. 28-vuotiaan suomalaisen naisen kanssa. Hänen nimensä oli JANNE. Janne on kuulemma unisex nimi. En oo ikinä aikaisemmin törmännyt Suomessa tyttöön, jolla olisi pojannimi ja vice versa.
1980-99 13868 20 13888
Tässä syntymävuodet, miespuoliset Jannet, naispuoliset Jannet ja yhteensä.
(http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1)
Kewl.
[q]domi, 10.12.2008 12:30:
---
sativa, 7.12.2008 20:12:
---
SIIS IHAN OIKEESTI
OOTKO SÄ LAPUALTA
SAANKO MÄ KOSKETTAA SUA?
terveisin nimimerkki Alavudelta ilman metallinpaljastimia
[/q]
Hei Alavus ilman metallinpaljastimia!
Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.
- s -
Ps. Oon joskus ajanut Alavuden ohitse mennessäni Vesa Keskisen kyläkauppaan. Vaikuttaisi siltä, että meillä on paljon yhteistä (vaikka teillä ei metallinpaljastimia olekaan). Kiinnostaisiko ottaa joskus vähän kossua ja lähteä hakkaamaan ihmisiä?
En osaa quotata viittä ihmistä kerralla, mutta:
Freja: V*tuttaa ihan s********tanasti kun olin tossa just yhes helvetin makees ja exoottises paikas tuolla africcan rajan tienoilla, eli siis plaija del inglesis ja ostin sieltä yhden 80e maksavan (aidon!!) zippo-sytkän ja se jumalauta m*lkku poke ANASTI sen multa ku se metallinpaljastinrupes piipittään ku olin kävelemäs koroillani paikalliseen sisään.
wiwi: Kiitos. Juurikin näin
quakey: Aivan, ei niillä metallinpaljastimilla mitään hyötyä ole. Mulle ainakin niistä tulis turvattomampi olo ku ilman niitä. Ehkä pitäiskin enemmän keskittyä siihen, että miten vois näitä Lapuan nuoria toivoja (if there's any) kouluttaa, ettei olis ees mitään tarvetta moisille vempaimille.
domi: Se oli huumoria. Perunoiden ohella, viljelläänkö Alavudella semmoista?
SilverJo: Siksi en tykkää olla pohjalainen, että siellä (ainakin Lapualla) on yleisesti hyväksyttyä olla rasisti tai väkivaltainen öykkäri. Massastakaan ei saa erottua, ja alkoholia ihannoidaan. Ei ole minun maailmani tuo tuommoinen.
Oksettaa edelleen. Siis toi Lapua-meno. Ei muiden EP:läisten tarvitse ottaa itteensä, koska La Pua saattanee olla oma lukunsa.
[q]domi, 11.12.2008 08:52:
---
sativa, 11.12.2008 04:43:
domi: Se oli huumoria. Perunoiden ohella, viljelläänkö Alavudella semmoista?
---
Eli ensin avaudut paatoksella kotipaikkakunnastasi tyyliin 12-vuotias ja sen jälkeen vedät asian huumoriksi. Huono yritys pelastaa tilanne.
Ja joo, meillä viljellään huumoria - alusta asti.
[/q]
Koko ajan kyllä sulle kirjoittaessani olen itsekin laittanut asiat läpällä.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..