päivän o_O
Patterit pulputtaa o_O
Joo tiiän et pitäis ilmata mut mä oon tehny sen jo pari viikkoo sit. Meillä taitaapi olla patteriverkossa jotain vikaa :/
Patterit pulputtaa o_O
Joo tiiän et pitäis ilmata mut mä oon tehny sen jo pari viikkoo sit. Meillä taitaapi olla patteriverkossa jotain vikaa :/
Ilmaa.
ja vuoden WTF, mitä helvettiä tiestolle ja buurenille on tapahtunut?
hirveintä rapaa ever koko biisi ja video :D
Mä kuuntelen tääl ihan innoissaan indie rokkia...*ding*
MÄ VIHAAN ROKKIA!!!!!!!!!*toktok*
Mä kanssa katsoin Sokkokokin vaikka saan ihan hullut allergiaoireet siitä...=D
---
Patterit pulputtaa o_O
---
Ilmaa.
eiks nää featit oo jo aikoja sitten rantautunu ??
toi bonkers toisaalta kyllä ihan hyvä biisi, hyvä artisti dizzee muutenkin.
---
---
Patterit pulputtaa o_O
---
Ilmaa.
---
eiks nää featit oo jo aikoja sitten rantautunu ??
toi bonkers toisaalta kyllä ihan hyvä biisi, hyvä artisti dizzee muutenkin.
Tuli vaan sattumalta vastaan toi ja kuuntelin sitten Buurenin tuoretta Mirage-artistilevyäkin samalla, ihan hirveetä huttua täys. Hyvin tuotettua, mut niin kaukana trancesta suurin osa biiseistä ku vaan voi olla :(
---
Patterit pulputtaa o_O
---
Ilmaa.
Woe for the earth! Toihan alkaa olla jo kaikin puolin MTV tasoa. Itse olen täysin vakuuttunut siitä, että MTV on saatanan yritys muuttaa jo maan päällinen elämä helvetiksi ja varsin onnistunut sellainen. Taitaa se Tiestökin olla liittynyt tuohon infernaaliseen armeijaan. Onneksi synnin karttaminen, päivittäiset rukoukset ja ug-tekno suojaavat paholaisen yrityksiltä vallata sieluni. Aamen
yöhön kadonneet tavarat löytyivät, kukaan ei varastanut, ei ehtinyt väärinkäyttää. se tuntuu tänä päivänä o_O
Kirjotin just 5h maailman pisintä mailia o_O
Yleensä mun mailit sisältää maksimissaan pari lyhyttä kappaleta. Ei sieltä vaan tuu mitään. Nyt tuli kirjotettua pari ruudullista tekstii. Ja ei ollu muuten ekakerta. Oon kirjottanu tälle henkilötlle aikasemminkin aika järjettömän pitkiä maileja.. Onko vika siis mussa... vaiko siinä*tirsk*
Mä kuuntelen tääl ihan innoissaan indie rokkia...*ding*
MÄ VIHAAN ROKKIA!!!!!!!!!*toktok*
[q]Verano, 8.3.2006 12:11:
---
pirpeli, 8.3.2006 12:09:
2006 tutkimuskatsauksia, Helsingin kaupungin tietokeskus
Utriainen-Sarlio-Lähteenkorva-Aittomäki-Lahelma:
"Lihavuus ja keskivartalolihavuus Helsingin kaupungin henkilöstön keskuudessa"
*pökr*
http://www.hel.fi/tietokeskus/
---
Kai tuolla on taulukko, josta ilmenee kuinka paljon kelläkin on liikakiloja, ja missä kohtaa vartaloa.
[/q]
Tuli tästä mieleen, et joku tyyppi teki Jyväskylän yliopiston englantilaisen filologian laitokselle gradua aiheella "Portrayal of Muslims in Tom Clancy's Novels". Sit siin oli viel alaotsikkoina Muslims as terrorists, Muslims as enemies, Muslims as friends jne. Ja kaikkeen tähän sekoitettiin vielä Edward Said ja orientalismi. Vähänkö repeilin ku luin tutkimussuunnitelmaa...
Bussikuski ei meinannu päästää mua ulos bussista
Painoin hyvissä ajoin ennen pysäkkiäni nappia, mut kuski ajoi ohi, vaikka hihkaisin vielä just ennen pysäkkiä, että jäisin pois, kun näytti siltä ettei se hidasta. Eihän se mitään; joskus ne ei kuule sitä napin ääntä eikä se seuraava pysäkki oo kaukana. Painoin kuitenkin varmuuden vuoksi vielä uudestaan nappia. Kun alkoi pahasti näyttää siltä, ettei se aio pysähtyä seuraavallakaan, aloin huutelemaan että jäisin tosiaan pois, että oisin jäänyt mieluusti jo sillä edellisellä pysäkillä. Kuski vilkas mua hitaasti taustapeilin kautta ja ajo tyynesti pysäkin ohi ja vei mut sitten sille seuraavalle pysäkille, joka on sit jo vähän kauempana
Saanko mä kysyä että wtf? *täh*
Kaadoin aamukahvit näppäimistölle O___O
[q]Lyylikki, 17.3.2009 15:46:
Yritin Googlella hakea tietoa Sokoksen 3+1 päivistä. Ajattelin, että se varmaan löytyisi, kun vaan hakuehdoksi laittaa, että 3+1.
No se jumalauta google alkoi viisastelemaan ja kertoi mulle, että se on 4.
Thnx, bye!
[/q]
[q]Juhgu, 11.4.2006 15:18:
---
sapeli, 11.4.2006 15:16:
Mjoo... uudet-boksissa 30% topikeista liittyy kannabikseen
---
Sen siitä saa kun käyttää s-kokoa.
[/q]
Tai haluaa päihde-alueen viestit uudet-boksiin :D
Tää on kyl pari päivää sitten tapahtuneen o_O,
ostin L'Oréalin hiusvärin sävyn 6.0, Kirkas Vaaleanruskea. Kotona vasta huomasin, että se oli niitä uusia 10 minuutin värejä.
Värjäsin tukan ja päästä tuli viittä vaille musta Luin sit paketista, että "väri saattaa tummentua jos antaa vaikutusajan (10 min.) ylittyä". No kuka saatana saa värjättyä kybäminsas pitkän tukan/pitkät RASTAT ? Vähän harmitti aluksi, kun oon kuukausia yrittäny kasvattaa omaa väriä takasin mutta kyllä nää nyt on sitten ihan ok alkujärkytyksestä toivuttua.
Ei helekuta, en suosittele noita salamavärejä kellekään jolla on yli sentin sänki.
Ja sit vielä toinen:
Perjantaiyöllä n. klo 03 tuli Tampereen Itsenäisyydenkadun alikulkusillalla joku n. 50-vuotias rouva kanssani lähestulkoon käsikynkkää, koska häntä kuulemma pelotti liikkua yksin Tampereella. Kysyin, että missä hän sitten itse asuu niin hän vastasi: "Espoossa" Hmmm.
Erään ruokakaupan vähän vajaa 30-vee kassatäti meni mut nähdessään tosi irstaaseen hymyyn, kysy että mitä mulle kuuluu ja mitä oon puuhaillu ja että onko mulla ihan hirvee hoppu vai voisinko jäädä "vähä jutteleen" kun se on saanut jonossa mun takana olevat asiakaat hoidettua. Onneks mulla oli oikeesti kiire. Wery Veird.
Kun vuokraan leffan, niin usein ei oo huvittanutkaan katsoa sitä ja on palauttanut sen katsomattomana. Tänään sama juttu.
Tiputin aamulla vahingossa kännykkäni VESILASIIN ja se meni rikki.
SCOOOOOORE!
Katselin viime yönä totuttuun tapaan TV5 Mondea. Sarja loppui. Lopputeksteissä jonkun naisen sukunimi oli Pillu.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..