päivän o_O

Back to häröily O

[q]josbe, 25.10.2007 10:56:

-juttu-

[/q]

haha

joo tää yks kans (ens kuussa 2 vee) on jatkuvasti heittämässä vaatteita pois, housut kun saan sille jalkaan ja se menee vaikka omaan huoneeseen leikkimään ni hetken päästä se viipottaa sieltä aivan nakuna...

toinen "hauska" juttu on sit se, että ku vaatteet saa pois ni sit hetken päästä pitää alkaa pukee toisia päälle, esim yks pv miina otti kuivaustelineeltä miron merirosvokalsarit ja vetäs siihen minarin päälle ja sit laatikosta toppahanskat... jep jep, ja sit neki lentää pois

[q]Kolera, 27.7.2008 11:19:
---
hemuz, 27.7.2008 11:18:
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.

---

Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää
[/q]

njoo se oli sittä kopparbergiä. oli se melkee ku tavallinen mut ei noussu päähän. välil näinkin. oli silti kivaa. :)

Mulla on ikävä ihmistä, jota en edes tunne kovinkaan hyvin.

Sain tänään vastauksen sähköpostiin, jonka olin lähettänyt 20.1.2005.

Mut ei siinä mitään, se oli mieluisa vastaus <3

[q]kimono, 29.2.2008 20:00:
muutin Dubliniin...
[/q]

*kade*

Mullon kuumetta 38,5astetta.

Mulla ei oo IKINÄ kuumetta. kaks kertaa koko elämän aikana... Pitäskö huolestua...

[q]Freja, 26.10.2007 19:32:
---
MiMoSa, 26.10.2007 19:25:
Mulla tuli tänään uus master ja se on harmaa! Entinen oli sininen ja se oli kivempi...

---

Eiks muute noihinkin pankki tarjoa jo et saa sellasen kuvan minkä haluaa?
[/q]
Tarjoaa onneks ja mun on sellanen jo pitkään pitänyt tilatakin mut ei oo vielä hyvää kuvaa löytyny. Nyt pitää ottaa oikein asiakseen niin pääsee tosta tylsästä harmaasta nopeasti eroon.*joo*

Mulla tuli tänään uus master ja se on harmaa! Entinen oli sininen ja se oli kivempi...

[q]MiMoSa, 26.10.2007 19:25:
[/q]

Mulle tuli musta, mut en oikein pidä noin synkästä väristä. :(

[q]Mimir, 25.10.2007 20:51:

[/q]

wtf :D

[q]ezzy, 26.10.2007 19:55:
---
Mimir, 25.10.2007 20:51:

---

wtf :D
[/q]

Toi oli munkin eka ajatus Se siis tuli vanhalta ystävältä, josta en olekaan tässä melkein kahteen vuoteen kuullut mitään. Kivahan siitä oli taas kuulla, vaikkakin vähän viiveellä :D

Saas nähdä, minä vuonna tulee vastaus nyt kun taas lähetän jotain takas

Satuttiin olemaan tossa sunnuntaina laivalla samalla hyttikäytävällä kolmenkymmenen lahtelaisen pojan kanssa ja tuli niiden kanssa siinä sit oltuakin aina välillä. Nyt sitten selvis, että ainakin osa niistä oli jotain kaverin kavereita O.o

[q]domi, 27.10.2007 15:46:

tekeekö se sitä vieraittenkin aikana? :D
[/q]

kyl joo

eilen oli pari kamua kylässä ja mun serkku ni miinalla oli oikeen kunnon show menossa, nosteli hametta korviin (ei pikkareita) ja huus "KATO!!"

ja tanssi pylly paljaana ja sit taas hame päälle ja nosti sen ylös ja huus "KATO!!!" ja kaikki kuitenkin katto koko ajan

(ja en edelleenkään puhu siis itsestäni hahaha *tirsk*)

Mun taksikuski.

Wtf?

lappu rappukäytävän ilmoitustaululla, jossa ilmeisesti seinänaapuri valittaa siitä, että joku on heittäny tekoveret sen ovelle ja uhkailee usuttaneensa rikospoliisit tihutyöntekijän kimppuun*ding*

[q]KooKie, 28.10.2007 13:54:
Mulla tää menisi pikemminkin "päivän :(" -topikkiin.
[/q]

Tai "päivän *grr*". Ei voi oikein käsittää miten tai missä tilanteessa joku voisi tehdä tuollaista.

[q]Miinapiina, 29.10.2007 10:00:
mä en vaan tajuu
[/q]
et oo ainoa, en mäkään tajua :D

[q]SyndroDome, 29.10.2007 16:12:

Ai katos se on pakoputkea nussinut. Url??[/q]

http://www.teemumaki.com/teemumakivideo.html

Tuolla on listattuna sen videot, löytyy mm. em. Tapio.

[q]Miinapiina, 29.10.2007 10:00:
mä en vaan tajuu
[/q]

mitä et tajuu?

[q]crissy, 29.10.2007 10:01:

mitä et tajuu?
[/q]

en vaan tajuu...

[q]domi, 29.10.2007 10:02:

et oo ainoa, en mäkään tajua :D
[/q]

jeah, ollaan siis samiksii...