päivän o_O
En tiennyt tätä päivää ennen että kahvista voi saada pirullisen pääkivun, jos sitä juo eilisiltana/ -päivänä liian monta kuppia. Ihan sairas pääkipu aamusta kun heräilin, mutta sillä se lähti millä se oli tullutkin eli kaffella *nauru*.
Tämän vuoden sisällä Helsingin yöelämässä mulle tultiin jo TOISTAMISEEN myymään (yrityksiä jotka eivät siis onnistuneet) seksipalveluja. Pohdiskelen tässä sitten sitä että onko tämäntyylinen touhu jotenkin yleistynyt vai onko mun olemuksessa tai ulkonäössä sitten jotain muuttunut radikaalisti.
--
punos
...ja päivän :D
http://www.myspace.com/110409837
Edit: Linkki siistitty
Edit2:
"WHILE I APPRECIATE THE SUGGESTION OF WHAT COULD BE A COMPLIMENT, I THINK GUYS WHO SEND MESSAGES/ONELINERS ON MYSPACE ARE JUST PLAIN RETARDED.......ITS NOT LIKE I AM THE ONLY ONE YOU SEND "WOW" TO, AND REALLY ANYTHING ON HERE THAT IS SCANTALLY CLAD YOU ARE THE TYPE TO SEND "WOW" TOO. NICE FUCKING TRY THOUGH. WHAT MAKES YOU THINK THAT YOU WOULD GET A FUCK OUT OF A DECENT GIRL WHEN THEY GO TO YOUR PAGE AND ALL THERE IS IS ATTENTION CRAVING SLUTS THAT WILL ADD ANYONE, AND YOU ARE JUST FLATTERED TO ADD ANY OF THEM ON YOUR PAGE, CUZ YOU KNOW THAT YOU COULD NOT "COLLECT" ALL OF THEM IN REAL LIFE" :_D Priceless.
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo
oli kyllä vuoden O_o, "pieni" yllätys
kai se on niin että ulkonäkö voi pettää pahastikin, respect!
Näin sen. Subtv:n päiväkahvien juontaja ei ollutkaan urbaanilegenda.*ding*
http://jannes-fun.asuka.fi/
Tää oli kyl vuoden paras :D
[q]Anselmi, 12.3.2007 15:30:
http://jannes-fun.asuka.fi/
Tää oli kyl vuoden paras :D
[/q]
http://www.keikos-homepage.jp/funtime.htm
Tässä on alkuperäinen, minkä parodia tuo siis on. Mut tää on kyl yhtä o_O
Japanialaiset on hassuja, pyytää poraamaan ja tarjoaa viel katonkin pään päälle ja antaa katsoa telkkaria.
[q]Anselmi, 12.3.2007 18:02:
Tästäpä tulikin mieleen et pitänee ostaa serkkupojille ehkäisykumeja ja pitää pieni luento seksistä lähivuosina, etteivät mene tekemään samaa perässä*nauru*
[/q]
Ei oo tainnu tosiaan paikallinen r-kioski myydä ehkäisyvälineitä noin nuorille..
edit: siis tuolle isälle..
[q]hallucinogen, 12.3.2007 18:40:
Mistä näitte noiden iät? Tosin ei noi kovin vanhoilta näytä :D
[/q]
Vähän aika sitten ikä näkyi profiilisivuilla. On kuulemma linkki kieränyt tänään aika vauhdilla ja ilmeisesti ovat saaneet siinä määrin moraalisaarnaa että katsoivat parhaaksi ottaa syntymäajan pois näkyvistä. Tosin kyllä noi kuvat paljastaa enemmän kuin hyvin kuinka nuorista kakaroista on kyse.
Edit: kommentit on kuulemma olleen jotain tällaisia:
"hyvää loppuelämää teille"
"jotenki masentaa ku tommone ruma roikale saa torttua mut itte ei sit millään"
"=DDD saatanan talperot koittakaa ny rullata se kumisuojus nakin päälle ni ei tu miälipahaa"
"Tatu ens kerralla kakkoseen ni ei satu vahinkoja =)"
[q]blastic, 12.3.2007 17:46:
Päivän o_O
Päivän wtf
Päivän "ei näin"
http://irc-galleria.net/view.php?nick=eli-nalle
mories
[/q]
ei todellakaan näin*eiei**eiei*
[q]blastic, 12.3.2007 18:46:
"Tatu ens kerralla kakkoseen ni ei satu vahinkoja =)"[/q]
Mikä pahinta, kyseessä ei välttämättä ole edes vahinko.
Luin kerran jostakin "naistenlehdestä" jutun teinipariskunnasta, äiti taisi olla 16v. kun sai vielä lapsilisää ja isä ei juuri vanhempi ollut. Olivat seurustellet yhdessä jo huimat _kolme kuukautta_, kun päättivät olevansa valmiita vanhemmiksi. Eipä siinä sitten kauaa nokka tuhissut kun jo lykättiin omaa vauvelia vaunuissa pitkin kylänraittia.
tää on ollut tosi kummallinen päivä...
viel aamupäivällä olin tosi hyvil fiiliksil ku kävin siel näyttövastaavan luona, meitsi valmistuu keväällä ja kouluun ei tartte enää mennä tunneille, eli voin vaan keskittyy täysillä näyttöihin!! olin niiiiin ilonen koko päivän
kunnes... voi huoh... tein äsken päätöksen, joka koskee aika isoa osaa elämästäni...
oon kuunnellut nyt sitä samaa paskaa tässä yli kuukauden ja vihdoinkin tajuun päästää irti... mä en voi muuttaa asioita, jos ei tulla vastaan yhtään... ymmärretään tahallaan väärin eikä suostuta tajuumaan, ihan vaan sen takia, ettei mulla ois kivaa
paras ratkasu on antaa olla ja unohtaa, jättää toi paska taakse... mutta vaikka se onkin paras ratkasu, se ei oo se helpoin... ja oisin niin onnellinen jos tässä tapauksessa kyse ois jostain vitun luuseri äijästä(niitä tulee ja menee... *tirsk*), mutta kyse on ystävästä, ja siks onkin niin hankalaa!!
oon niellyt ylpeyttäni ja tehnyt asioita joita normaaliMÄ ei ois tehnyt... ja jos ei mikään riitä ni annetaan sit olla! nii ja tää kaikki paska viel ikäihmiseltä... *ihmettelee*
*avautuu*
hmm... ja vielä halit niille jotka oikeesti on sitä mitä pitääkin
[q]Snaggo, 15.3.2007 14:08:
---
RiD, 15.3.2007 14:04:
---
Snaggo, 15.3.2007 13:59:
sytkärien uudet lapsilukot wtf. ei noi mun mielest estä mitenkään lapsia käyttämästä niitä.
---
onkse metallilerppa muka joku lapsilukko? Mä luulin et se on sitä varten ettei se kivi jne mee paskaks :D lulps.
---
Ainaki mun sytkäs on semmonen lapsilukkokuva...
http://www.bicworld.com/inter_en/bdd/product_classics.asp?product_id=95
"Patented Child Guard® mechanism available in Europe, the United States, Canada, Australia, and New Zealand
[/q]
kaise sit on, en oo nii lähelt tutkinu, oon vaan ihmetelly, colteissa on muuten sama :)
Tänään aamukahvilla ohimennen kuultua:
Eräiden naisten keskustelu kirkkohäistä, naiset keskustelivat kuinka erikoisiksi haluavat heidän päivänsä tehdä ("ikimuistettava") ja kummaksuivat kuinka joku voi mennä ainoastaan maistraattiin rekisteröimään "pelkästään" suhteensa.
Samassa keskustelussa esiintyi myös munasolujen luovuttamisesta asiaa, kuinka pahaa se on heidän mielestään.
"no saahan siitä rahaa" (ainoa "positiivinen")
"no mut jos se kenelle solun on luovuttanut, ni sen lapsi rakastuu mun omaan lapseen, ni eiks se sit olis jo sairasta"
"nii emmä ikinä pystyis, siis mieti vähä se ois oma lapsi ja sill ois sun persoona ja sillee"
"emmääkä suostuis ku ottamaan vaan oman lapsen, joka on itse tehty ja omasta perimästä"
Mikä helvetin avarakatseisuus, missä se meissä on ja mistäköhän tuollaiset ihmiset saavat mielipiteensä.
Kunnioitan jokaisen ihmisen mielipiteitä. Jossain se rajakin on vedettävä, mutta eikös hetken voisi miettiä sitä että jokainen ihminen on erinlainen. Jokainen meistä haluaa erilaisia asioita ja jotkut ihmiset eivät vain pysty hankkimaan lasta. Toiset taas eivät halua omaa lasta tai jostakin muusta syystä luovuttavat solunsa, mutta he haluavat kuitenkin jollekkin toiselle antaa mahdollisuuden olla onnellinen ja luoda perheen.
(Saa kritisoida rauhassa, mutta jäi vain potuttamaan jotenkin ihmisten suhtautuminen asihoihin vaikka ovat jo täysin aikuisia (vai ovatko).
Edit:näppishäiriö
[q]Annakins, 14.3.2007 13:58:
Israelin euroviisun sanat suomennettuna:
--
[/q]
Musta toi oli jopa aika hyvä.
[q]Hitchhiker, 16.3.2007 18:21:
kummaksuivat kuinka joku voi mennä ainoastaan maistraattiin rekisteröimään "pelkästään" suhteensa. (---) munasolujen luovuttamisesta asiaa, kuinka pahaa se on (---) "emmääkä suostuis ku ottamaan vaan oman lapsen, joka on itse tehty ja omasta perimästä"
[/q]
Täysiä retard muijia. Putket poikki vaan
Mutta yrittääkö ilmojen valtias vihjata mulle jotain:
* Kun oltiin menossa helmikuun Danceteriaan, oli räntämyrsky
* Guettaan ja Ferryyn --> kamala pakkanen
* viime lauantaina --> räntämyrsky
* tänään --> räntämyrsky
Aina muulloin on tänä talvena ollut paljon parempi ilma, mutta bileisiin lähtiessä ilma joko on valmiiksi hirvee tai huonontuu yhtäkkiä. Mitä luontoäiti yrittää kertoa ja uskonko, no en
[q]sapeli, 19.3.2007 00:18:
Miten mä oisin todistanu että mä en ite ollu syöny siitä niitä puuttuvia osia?
[/q]
Aika tarkkaan kyllä saisit nuolla ne keksit ettei niihin jäis sitä täytettä niihin pieniin rakoihin, eli hyvinhän ne kuvasta näkee onko sitä täytettä ollut vai ei :D
Mullon ihan hassu fiilis.
Aamulla ei meinannu huvittaa lähtee mihinkään eikä ees nousta sängystä ylös, mut sit just ennen kun piti lähtee päiväl asioille fiilis oli ihan normaali. Sit keksin, et voisin auttaa mun mutsia ja hakee sen koiran jo tänään meille, kun sen piti tulla vasta huomenna. Auttaa mun mutsia?!
Sit kun tulin kotiin niin hoidin tiedotemailin oppilaskunnanhallitukselle ja hoidin synttärikemujen järkkäilyt. Sen jälkeen pesin meiän kommuunin ovet ja vähän seiniä ja pyyhin jonkin verran ölyjä ja nyt ois tarkotus vielä imuroida.
Huh.
Edit: Ja sit vielä tää kauhee höpötyspakko
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..