päivän o_O

Back to häröily O

huh, miten pystyt? *ding**nauru*

...tosiaan, kesällä otetaan kaikki korkojen kans takas

Vietin perjantaina iltaa pukeutuneena 70-luvun sinipunaiseen hiihtopukuun. Asusteina neonkeltainen panta, ikivanhat valtavat oranssit laskettelulasit, keltaoranssi vyölaukku sekä valkoiset toppalenkkarit. O_o oli se, että sain enemmän positiivisia kommentteja vaatteistani ja ulkonäöstäni kuin yleensä koskaan. Kertooko se sitten enemmän minusta vai jostain muusta, mene ja tiedä.

Olipa taas pikkujoulut

[q]Cloud
Mä tahdon mun Nuoruuden takasin!!!!
[/q]

Word!

[q]MaoTse, 26.5.2006 21:55:
---
Jää~*, 26.5.2006 21:52:
---
astaroth, 26.5.2006 21:44:
---
Juhgu, 24.5.2006 15:07:
Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.

---

yhdyn kuoroon. en millään voi käsittää oman pikkuveljeni täyttävän ensi kuussa 18. muuten kyllä ymmärtäisin, mutta kun toi kolmekin vuotta nuorempi sukupolvi on suhteutettuna ihan älyttömän pieniä vaahtosammuttimia - ainakin ne mitä omasta tuttavapiiristäni löytyy. ne kaikki näyttää samalta, kun minä joskus seiskalla

---

Mun pikkuveli (-90) menee lukioon syksyllä
Sehän on ihan pentu vielä.
Niin ja sillä oli himo möreä ääni *pökr*
(Nähny sitä viimeksi jouluna...)

Mut huomaa kyllä itekin olevansa vanha,
kun kyselee tyhmiä.

Minä: No millanenkas todistus sulle tuli?
Veli: No ei meillä oo koulu vielä edes loppunu.

---

Mun pikkusysteri täytti kans helmikuussa 18...

Missäköhän välissä aika on noin paljon liikkunu...
Eihän se viel voi olla 18, se on vasta kakara...
[/q]

Mut ku musta tuntuu, et vastahan se mun pikkubroidi synty tos pari kesää sit..

Ja vnyt se rukka joutuu alottamaan kärsimystentien ku menee syksyl kouluun. Mihin hittoon nää vuodet on kadonnut!!! Mä tahdon mun Nuoruuden takasin!!!!

Sain eilen odottamattomia ja hämmentäviä kehuja.

[q]Epailija, 2.6.2006 14:53:
Outoudet jatkuvat. Soitin hammaslääkärille ajanvarausta varten ja puhelinvirkailija pyysi ensin soittamaan viiden minuutin päästä uudestaan, koska halusi hakea kahvia ja toisella soittokerralla pisti minuutiksi pitoon, koska aviomies soitti. Ei siinä mitään, kaikkihan noin varmasti tekevät mutta harvempi ilmoittaa siitä iloisella äänellä soittajalle. :D
[/q]

Lopun alun oireita, siellä on ollu paha kofeiiniaddiktio sekä orastavan aviokriisin selvittely meneillään. Onneksi sopiva lääkitys tekee iloiseksi!

En ole juonut koko viikonloppuna mitään alkoholipitoisia juomia.

En myöskään käynyt bilettämässä mikä on outoa.

[q]sapeli, 6.6.2006 13:09:
Et sentään eilistä teertä (teeriä? teereä?)
[/q]
Firman toimitusjohtaja löysi teerenpesän jossa oli kolme munaa ja sanoi vaalivansa sitä kuin silmä teräänsä, että saa myöhemmin kolme pulskaa paistia enemmän :D

Liikkeen ikkunan ohi käveli mies, joka oli SININEN

you tuben kohdallahan meni niin että monet levy-yhtiöt teki diilin tai lähinnö you tube ei suostunut tekeen niiden kanssa diiliä ja you tuben on poistettava kaikki videot missä on näiden kyseiste levy-yhtiöiden materiaalia ja mikä tekee asian vielä mielenkiintoisemmaksi on että nämä diilit on maa kohtaisia, eli joissakin maissa voi vielä näyttää videoita joita toisissa maissa ei voi näyttää

Löysin "aamulla" ( 1630 ) meikkipussistani leppäkertun joka näytti siltä että oli möyrinyt siellä hetken jos toisenkin O_o

Näytti kuitenkin olevan vielä sen verran hyvässä hapessa että päästin sen sitten ulos pyrähtämään vapauteensa

[q]Jna, 5.8.2006 01:10:
---
enrg, 5.8.2006 00:52:
Mun tiskialtaan alla elää sokeritoukkajengi joka tulee pimeellä etsimään leivänmuruja. Yllätän ne aina kun meen kettiöön yöllä ja laitan valot päälle.

---

Mä teen tota samaa! Aina kun tulee yöllä baarista niin valot päälle ja nyrkki laulamaan! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHH!
[/q]

tosi ovelia ovat. osa yrittää aina karkuun ja osa jähmettyy ja yrittää esittää jotain roskaa tmv.

suihkupullosta vimiä niin loppuu ristiretket niiden osalta*nauru*

Kutsu vapaaehtoisiin kertausharjoituksiin - _taas_. "Ni kunde inte delta till maj övningen men efter att ha granskat våra listor vill vi ge er ännu en chans att komma med i..." Eikö siellä listoissa muka lue, että unisempaa ja auktoriteetittomampaa mosuria ei hevillä löydy? :D Taitavat olla epätoivoisia.

[q]
Bio, 6.6.2006 14:43:
Kumma miten oon tullu kahvin orjaksi O_o

Jätin ruokatauon kahvin juomatta ja puolen tunnin päästä iski kauhee väsy.. tänään pitäis mennä salille töiden jälkeen ja aattelin jo et meen kotiin vaan nukkuu. Äsken 5 min sit join kupin kahvia ja tittididii! oon ihan uus ihminen.. ja ei yhtään väsytä ja todellakin olen menos salil
[/q]

Ei toi kuulosta viel mun mielestä kovin pahalta Siinä vaiheessa kun tarttee puol litraa kahvia, että olo on jotenkin edes normaali, on ehkä joku addiktio jo Mun tuli alotettua lukiossa oikein kunnolla toi kahvinjuonti, ja ilman sitä ei kyllä enää herää :/

Lähen huomenaamulla ekalle ulkomaantyömatkalle. Tosin vaan Ruotsiin. Pitää lähtee kotoo kuudelta, enkä oo viel ees pakannu.. ei tuu liikaa unta taaskaan Sain sentä jo viimeset työt just tehtyy.

Syväluotaava haastattelu Jenni Haukion uuten runokirjaan liittyen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009092110282332_uu.shtml

Aavistuksen jännä ominaisuus naamakirjassa (ainakin antinörtin näkökulmasta). Jos lisään sinne kuvia, kone alkaa kirjottaa tekstit oikeelta vasemmalle ainakin Klubbarissa ja gmailissa. Uudelleenkäynnistys ja masiina toimii jälleen.
[size=6]OK. Naamakirjahan on saatanasta. Tää on vaan kosto siihen liittymisestä. Selkeesti.[/size]

Joskus sitä tuntee olonsa niin naiseksi... netti alkoi oikkuilee ja taistelin sen kans melkein kaks tuntia, ku yhteys oli mut asetukset pepuilleen... ehti siinä monta vittusaatanaa päästä...

...sitten mies käveli koneen luo ja netti alkoi toimia alle 30 sekunnissa... *whaat**ding**blush*

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O