päivän o_O

Back to häröily O

[q]Verano, 3.4.2006 10:11:
---
Jocular, 3.4.2006 07:53:
Tullessani töihin luin jostain sällistä, joka oli ajellu 7:ää poliisipartiota karkuun pitkin lentoasemaa ja kehä III viikonloppuna..

Selasin saapuneet faxit.

Tullu poliisi-ilmotus, jossa lisätietoina "ajeli seisonnassa olevalla autolla poliisipartiota karkuun lentoasemalla"..

*ding**nauru*

---

Jos ihmettelit kaahailun ja ajojahdin lisäksi tuota seisontaa niin sehän tarkoittaa sitä, että autolla ei saa ajaa. Auton voi ilmoittaa seisontaan, jolloin vakuutusmaksuja ei tarvitse maksaa yhtä paljon. Seisonta-aikana autolla ei siis saa ajaa, mutta eihän se merkitse sitä, etteikö joku vähemmän fiksu yksilö sillä ajaisi.
[/q]

Niin siis oon töissä liikennevakuutuskeskuksessa ja käsittelen kaikki poliisi-ilmotukset, jotka koskee mm. seisonassa olevilla autoilla ajelemista, vakuuttamattomilla ajelemista ja viritetyistä mopoista.. Ja päivän O_o on se, että millä todennäkösyydellä mua hymyilyttää aamu-uutisia lukiessa jonku töppäilyt, joista sitte ite saan vielä samana päivänä tehä paperihommat

Mut heitettii duunist pihalle ku oon niin kipee vaik oon jo ollu viikon saikul ihme flunssa

[q]Juhgu, 19.5.2005 17:53:
Aika outoa että vakuutukset korvaavat tuollaisia.
[/q]
Joo, niin onkin. Mulla on nuorisovakuutus vielä tämän vuoden voimassa, sen saa jotenkin kummallisesti vedettyä Kelan kautta vakuutusyhtiöön.

Pirun hyvä siinä mielessä, että toinen poistatuskerta on vielä edessä. Multa poistetaan yhteensä näillä reissuilla 9-10 luomea, jonka hinta on yhteensä 550-600 euroa. Säästää oikein pitkän pennin tästäkin ilosta :)

Mietin tänään viikonloppua ja lähipäiviä/-viikkoja.. Aika lujaa menee taas

ei sitä voi ees sanoin kuvaa....

[q]C-Hill, 2.3.2009 17:11:
---
wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia?
---
...En näe siis logiikkaa ajatusmallissa "onhan youtube täynnä tollasii, joten ne on ihan laillisia."
[/q]
I see. Kyse ei ollut kannanotosta vaan ihan puhtaasta tietämättömyydestä. Mulle koko tekijänoikeudet on aika hämärän peitossa. Jos ymmärsin oikein, se joutuuko vastuuseen tekijänoikeusloukkauksesta riippuu siis siitä, miten oikeuksien haltija asian kokee (ja jaksaako vaivautua)?

En siis ajattele, että esimerkiksi punaisia päin käveleminen olisi laillista vaikka yleistä onkin.

[q]wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
ezzy, 1.3.2009 14:55:
tää on kyl vuoden O_o

Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla

---

On kyllä ihan käsittämättömän outoa. Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia?
[/q]

On ja niin siellä onkin. Ja ne pyrkii poistamaan ne. Luultavasti käyttävät jotain automaattisesti biisit tunnistavaa algoritmia suoraan, koska ei noita tee käsin hullukaan.

[q]Remotion, 6.4.2006 02:31:

Mä veikkaan et aulikin mies voi olla asiasta erimieltä *känniväsymyspostail*
[/q]

mikäli aulikki on ikinä edes päätynyt rouvasihmiseksi..*vink*

Niijoo meinas omat päivän o_O:t unohtua

1) löysin sokerittomia ja rasvattomia karkkeja maistuu tosin aika pahoilta ja niissä on jotain ihme-aineita ja kaloreitakin enemmän ku tarpeeks Niijoo ja siinä pussissa luki et "Säilytä viileässä ja kivassa"

2) löysin jalastani 15cm pitkän jalkakarvan no mut se lähti hätäseen pois

3) ääni katoili vähän tuossa alkuviikosta ja vieläkään ei oo ylä-ääni (falsetti?) palannu... eihän tässä voi laulaa puoliakaan tori amoksen lauluista mukana

Olin jossain ihme luokkaretkessa, jossain keskellä sota jossa Intiaani ampui nuolen mun pään halki. Olin ihan panikissa ja menin sitten kävelemään ulos (ampumiskohtaus oli talon sisällä ja jostain syystä ulkona ei mistään sodasta ollut näkyääkään) Pyysin kaikilta ohikulkijoilta että ne ottaisivat sen pois, mutta ne vain käveli ohi. Yritin löytää jonkun lääkärin vastaanoton, muttei sekään löytynyt ja olin eksyksissä muusta porukasta. Pitkän vaeltelun jälkeen näin meidän bussin ja menin sisään siellä istui ne samat ihmiset kenen kanssa tulinkin sinne ja ne alkoi vain naurata mulle ja minä epätoivoisesti vain pyysin että joku ottais sen nuolen pois...lopulta joku ilmoittii että jos sen otetaan pois mun päästä, kuolen heti sen jälkeen. Piti siis jatkaa elämään nuoli päässä. Rauhoituin kun joku sanoi voivansa katkaista nuolen molemmista päistä (se oli n.50senttiä pitkä) jotta minun olisi mukavampi olla. Sitten nukahdin sinne bussipenkille ja herättyään omasta sängystä vielä ihan unisena halusin kääntyä kyljelleen, mutta sitten tajusin etten voinutkaan kääntyä kun mulla on toi nuoli päässää.. Oli kuitenkin ihan pakko tarkistaa pään alue ennen kuin uskaltin kääntyä

14,5 tunnin työpäivä. o_O

Mjoo... uudet-boksissa 30% topikeista liittyy kannabikseen

3g, en vaan tajua O_o
onhan tä hienoa jne, mut oppiiko tätä käyttään ikinä

Vitsit että on hiano ilma. Tänään myös moneen viikkoon eka "vapaailta", jolloin ei olisi mitään valmista ohjelmaa suunniteltuna tai urgent to do -listalla, paitsi vuokranantaja tulee kyllä tupatarkastukselle 16.30 ja fillari pitäisi korjata kesäkuntoon, mutta jos unohdetaan noi.

Voipi siis olla niin, että kunhan saan vuokranantajan ulos asunnosta, niin nappaan kirjan ja viltin, ja suuntaan jäätelökioskin kautta ensimmäiselle mahdolliselle ruoholämpäreelle nauttimaan tulevasta kesästä

Mun unet Kaikella rajansa

Nukuin muutenkin pari tuntia liian pitkään ja nyt ihan pihalla siitä, mitä satoja asioita tänään piti tehdä...*whaat*

Peura?!?!?

Mä en osaa päättää, oliko tää työpäivä ihan perseestä vai kiva

En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille...

Nyt luulen jo nähneeni kaiken! Syntetisaattoreistakin myydän demoversioita*whaat**ding*

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O