päivän o_O

Back to häröily O

Painoin imurista virtajohdon kelausnappia ja johto kelautuessaan lennähti mua naamaan. Tuloksena iso vekki huulen yläpuolella ja tuskainen kipu hampaissa :{

Yliopistojen paperibyrokratia ja säännöt

Suoritin pois alta joitain pakollisia kursseja viime syksynä Helsingin kauppakorkeassa avoimen yliopiston puolella ja nyt kun olen samaisessa koulussa kirjoilla, kurssit hyvitetään mutta niitä ei lasketa mukaan, kun keväällä pitäis valita pääainetta Eli toisin sanoen mun pitäis ottaa kandin tutkintoon liittyviä kursseja (=tietää mitä haluan lukea) ja siltikään ei ole takeita, että pääsisin tuota ainetta lukemaan...? *hmph**eiei*

Oon tässä parissa päivässä naputtanu koneelle 467 laskua...

Nyt ne pitää kaikki tulostaa :D

Massiivista!

[q]Mimir, 26.7.2006 16:35:
Olin lähdössä kaupungille aiemmin tänään. Nousen bussin kyytiin päätepysäkiltä joten bussi on usein valmiina siellä odottamassa, kuten nytkin. Kävellessäni lähemmäs bussia huomasin sisältä kantautuvan todella voimakkaan musiikin ja tajusin samalla, että koko bussi heiluu. Vilkaisin ikkunasta sisään ja havaitsin, että bussikuski oli pitkällään penkillä ja teki vatsalihasharjoituksia vimmattuun tahtiin huutaen välillä jollain minulle tuntemattomalla kielellä karjahduksia, jotka kuulostivat joltain "jaksaa, jaksaa" -kannustushuudoilta. Biisin päätyttyä kuski nousi tyynesti ylös penkiltä, laittoi musiikin pois, päästi minut sisään ja tervehti ystävällisesti
[/q]

Ehdottomasti päivän *lmao*!!!

[q]Jusna666, 26.7.2006 22:03:
Joku on duunissa lätkässy yltäpäältä paskassa olevat kalsarit kuorma-auton ikkunaan ja ne pysyy sillä paskalla kiinni siinä lasissa.. WTF?!?
[/q]

Tästä mä just halusinki lukee ennen nukkumaanmenoo *eikä* *toktok*

Kuulin tänään todella hämmentävän uutisen eräästä sukulaisesta. KUKAAN ei olisi IKINÄ voinut uskoa sellaista tapahtuvan.

En vieläkään tajua, että se kaikki ylipäätään on totta.

[q]embie, 30.3.2008 20:31:
Juuri omani palauttaneena voin lohduttaa, että kun sitä samaa aihetta on itsekseen/parin kanssa pyöritellyt sen muutaman kuukauden (parhaimmillaan vuoden) alkaa mennä päät ja hännät sekaisin kellä jos toisella..

Mutta tuskimpa sinä(kään) mitään puutaheinää olet sinne kirjoitellut ja kuten meillä, esitys ja opponoinnit tuottivat yllättäen positiivista palautetta kun itse odotin saavani laarillisen sitä itseään niskaani sekä metrisen korjauslistan

Tsemppistä!
[/q]
Kiitosta :)

Max Mosley natsiorgioissa:

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutise...2008/03/629198

Meripäivät herättivät ihmetystä näin ensikertaa koettuna.

Ehkä paras juttu josta riitti ihmeen paljon "tasokasta" läppää, oli poliisien sleep deprivation patrol, joka kierteli lauantaiaamuna puistossa herättelemässä penkkinukkujia. Liian pitkä juttu tässä selitettäväksi, olis pitänyt kuvata videolle kun poliisit herättelevät nukkujia. Ja dubata uusiksi esim seuraavaan tapaan: "Täällä ei nukuta! Nää on Meripäivät, ja täällä ryypätään saatana! Nyt ylös siitä penkiltä ja terassille olutta juomaan, hopi hopi! Olutta ostamalla tuet kaupungin taloutta, ei tänne nukkumaan ole tultu!"

Jep, onpa tullut nyt koettua Meripäivätkin.

[q]niomic, 21.9.2009 19:04:
---
ezzy, 21.9.2009 18:58:
---
Calumet, 21.9.2009 18:49:
Syväluotaava haastattelu Jenni Haukion uuten runokirjaan liittyen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009092110282332_uu.shtml

---

:DDD Oliskohan runotkaan ihan omia tuotoksia? :D Taiteilijasielut <3

---

Hän ei varmaan osaa arvioida sitä. JOKOHAN RIITTÄISI VITTU?
[/q]

Sauli vetää puoleensa aika skarppeja naisia :D

Meillä oli viime torstaina ihan puhdas pöytä tiimissä ja nyt on elämääkin pahempi kiire

No tarttee priorisoida juttuja. Sillähän siitä selviää - kai...

Miten ne juomat vaan voi aina kadota jonnekin? Jos avaa pullon tai ottaa lasin, kävelee se kädessä, laskee sen jonnekin hetkeksi, niin miksei sitä seuraavalla kerralla löydä millään?

Hain tulehtuneeseen kyynerpäähäni lääkäriltä droppia. Reseptin kirjoitettua lääkäri kysäisi:" Tarvitko jotain muuta reseptilääkettä?" O_o

[q]Oliwer, 5.10.2006 21:41:
---
Individual, 5.10.2006 19:51:
"MTV3:n Tulosruudun saamien tietojen mukaan poliisi on käynnistänyt esitutkinnan Jokerit-HIFK -jääkiekko-ottelussa käydyn nyrkkitappelun johdosta.
Olen sanaton. *eikä*

---

Hyvä vaan mun mielestä. Vähenis tommonen typerä piekseminen ja siistiytyis sekin laji.
[/q]
Voi jeesus. Mihin se laji sinun mielestäsi pitäisi siistityä? Muodostavatko sinun mielestäsi yleensä joukkueiden "tornien" keskenään suorittamat hanskaukset jonkinlaisen vaaratilanteen a) pelaajille, b) katsojille. Ensinnäkään nuo pelaajien luistimien varassa suorittamat iskut eivät ole käsittääkseni kauhean voimallisia, joten ne eivät muodosta kovinkaan suurtaa vaaraa. Miltei kaikissa tapauksissa, missä hieman verta lentää, se lentää siitä syystä, että jokin pelaajan ylläoleva suoja vetää hieman ihoa auki. Fyysisyys, vaikka toki taitokiekon puolesta olen minäkin, kuuluu jääkiekkoon ja yksi sen ilmentymä on kovat taklaukset ja nuo tappelut. Niillä haetaan henkistä yliotetta, suojellaan oman joukkueen avainpelaajia yms. ja edelleenkin, kerta jääkiekossa on säännöt, niin ihmettelen miksi tätä ei voitu hoitaa lajin sisällä. Tälle kaudelle lanseeratun nollatoleranssin piti kitkeä kahvaamiset ja roikkumiset, toki se sen on tehnytkin, mutta samalla peli on muuttunut ajoittain hippaleikkiä muistuttavaksi, jossa pienimmästäkin kontaktista rangaistaan. Jos kaksi pelaaja keskinäisestä sopimuksesta haluavat selvitellä välejään herrasmiesmäisesti kentällä, ei siihen jumaliste tulisi puuttua minkään virkavallan taholta. Kokisin, että selkään ja päähän kohdistuneet, sääntöjen rajamailla liikkuvat taklaukset ovat helvetin paljon vaarallisempia asioita kentällä verrattuna noihin tappeluihin. Mutta siltikin pitäisi muistaa, ettei lähdettäisi rankaisemaan seurausten vaan tekojen mukaan. Puhdas avojään pommi on puhdas, eikä se siitä muutu likaiseksi, vaikka sen kohde loukkaantuisikin.

Yllättäen kulttuuriministeri on tähänkin soppaan lyönyt lusikkansa, kuinka ollakaan.

edit: NHL:ssä tuollaisesta myllystä tulee muistaakseni 5 minsaa.Täällä joudut poliisitutkintaan.

[q]wiwi, 16.8.2006 11:20:
Mikä muuten on unihalvaus?
[/q]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä

edit: kirjotusvihre

[q]wiwi, 17.8.2006 15:07:

Nissan Micra on tietenkin katu-uskottavuuden kannalta huonompi homma.
[/q]
mut jos se on tommonen micra?

[q]astaroth, 17.8.2006 00:34:
---
vinsku, 16.8.2006 16:59:
Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä

---

o_O

löytyyhän häneltä psykesettejäkin, vaikka painottaakin tarjontaansa enemmänkin proge/tribal-meininkiin
[/q]

Joops. 2 viimeisintä onpi enemmän metsämusiikkia*hih*

[q]Fresia, 17.8.2006 20:58:
Olin tänään kuuntelee isän kanssa sen sairaalassa tehtyjen kokeiden tuloksia. Sairaanhoitaja kutsuu huoneeseen ja pyytää myös saattajan (eli mut) mukaan. Hoitaja pyytää hyvin vakavalla äänellä istumaan ja löpisee aikansa jotain. Lopulta toteaa "teiltä on todettu luusyöpä". Isä meinaa pudota penkiltä, ja mä meen aivan täydelliseen paniikkiin ja kelaan isän loppuelämän sekunnissa läpi. Isä kuitenkin sanoo hetken päästä hämmentyneenä, että ei häneltä sellaista oo edes tutkittu, se oli jotain muuta. Hoitaja ottaa paperit käteen ja punastuu ja vaivautuu silminnähtävän pahasti. "Voi herrajumala, täähän on väärä Olavi!"
[/q]

Tästä tulee NIIN mieleen Family Guyn yksi jakso missä Peter on lääkärillä

http://www.gagreport.com/funny_animations_family_guy_doctors_visit.htm

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O