bileisiin yksin..

Back to häröily O

[q]homppa, 6.10.2007 17:17:
---


bileissähän tulee aina käytyä niin high-brow-keskusteluita elämästä maailmankaikkeudesta ja kaikesta että huh huh...ei sil oo mitään välii :)

[/q]

No tää kyl onnistuu, mut siinä on hyvä olla vähän alkohoolia välissä *känni*

[q]Jiimo, 4.10.2007 23:33:
---
hanabi, 4.10.2007 23:29:
juuh, ja rohkeesti vaan juttelemaan ihmisille!

*cough* samaa neuvoa voisinkin sitten noudattaa myös itse

---


No ekaksi kannattaa keksiä sellainen aihe jonka turvin ylipäätään kehtaa mennä juttelemaan ihmisille. Ei sitä nyt ihan mitä tahansa tyhmää kannata mennä sössöttämään tai pitävät ties minä hörhönä.
[/q]

harvemmin tulee bileissä yksin käytyä, mut jutustelua tulee tuntemattomien kanssa sitte senkin eestä (thanks to 4 promille). viimeisen puolen vuoden aikana puheenaiheina on ollut esim. hammaslääkärikäynnit, wlan-modeemin ongelmat, kallioporaus, vaatteiden pesu, äänikompressorit jne. vittu oon varmasti haluttua seuraa...

Olen useasti ollut yksin bileissä, keties menen jopa tänäänkin, vaikka alkuperäisiin suunnitelmiin kuuluikin lähteä tyttöystävän ja muiden kanssa toisiin bileisiin (mut tää Aquasky on vaan ihan älytön!). Yleensä keskityn aika 100% tanssimiseen, jos olen yksin bileissä, ellei sitten törmää johonkin tuttuun sattumalta ja jää suustaan kiinni. :) VÄlillä tietty nihkeetä olla yksin mestoilla, mutta jos on hyvää musiikkia, niin eipä tuo ole haitannut.

[q]Jiimo, 4.10.2007 23:33:
No ekaksi kannattaa keksiä sellainen aihe jonka turvin ylipäätään kehtaa mennä juttelemaan ihmisille. Ei sitä nyt ihan mitä tahansa tyhmää kannata mennä sössöttämään tai pitävät ties minä hörhönä.
[/q]
suunnittelu on teeskentelyä.

parempaa kuin bileisiin meneminen yksin, on niistä pois lähteminen yksin <3

[q]serotonot, 6.10.2007 17:46:
parempaa kuin bileisiin meneminen yksin, on niistä pois lähteminen yksin <3
[/q]

no se jos joku on tuttua hommaa.

[q]plink, 6.10.2007 17:47:
---
serotonot, 6.10.2007 17:46:
parempaa kuin bileisiin meneminen yksin, on niistä pois lähteminen yksin <3

---


no se jos joku on tuttua hommaa.
[/q]
Mikään ei oo niin "tutun hommaamista" kuin bileistä yksin kotiin tulo

[q]serotonot, 6.10.2007 17:48:
---
plink, 6.10.2007 17:47:
---
serotonot, 6.10.2007 17:46:
parempaa kuin bileisiin meneminen yksin, on niistä pois lähteminen yksin <3

---


no se jos joku on tuttua hommaa.

---

Mikään ei oo niin "tutun hommaamista" kuin bileistä yksin kotiin tulo
[/q]

usein vaan sekin peli alkaa olemaan tappion puolella siinä vaiheessa iltaa:(

[q]plink, 6.10.2007 17:54:
---
serotonot, 6.10.2007 17:48:
---
plink, 6.10.2007 17:47:
---
serotonot, 6.10.2007 17:46:
parempaa kuin bileisiin meneminen yksin, on niistä pois lähteminen yksin <3

---


no se jos joku on tuttua hommaa.

---

Mikään ei oo niin "tutun hommaamista" kuin bileistä yksin kotiin tulo

---


usein vaan sekin peli alkaa olemaan tappion puolella siinä vaiheessa iltaa:(
[/q]
No mut hei, voitto ei ole tärkeintä vaan jalo kilpa!

[q]kottarainen, 6.10.2007 20:41:
Ehdottomasti. Eilen olin viimeeksi ja kivaa oli! Pitäis ottaa tavaksi lähteä useamminkin yksin liikenteeseen, kun tapaa huomattavasti enemmän uusia ihmisiä ja pelkästään positiivisia kokemuksia jääny käteen :)
[/q]
Oon menny usein bileisiin yksin, mutta Suomesta löytää harvoin bileitä, joista ei tuntisi porukkaa. Eli ei ees ole yksin varsinaisesti missään bileissä. Ulkomailla tietty toinen juttu.

Lähtisin jos ei olis aikanen herätys huomenna

Mä sanoisin melkein, että se ongelma ei ole bileissä yksin oleminen vaan bileisiin yksin lähteminen. Muutaman kerran sitä tehnyt ja se lähteminen on aina yhtä nihkeetä. Paikanpäällä se tanssijalga algaa kyllä sitten vibajamaan viimeistään siinä vaiheessa, kun on saanut vähän menovettä naamariin. Ei siinä kavereita tarvita. Välttämättä

Pahinta on se sellanen väliaika, kun ei jaksaisi enää tanssia ja täytyis pitää vähän taukoa, mutta ei sitten kehtaa mennä yksin istuskelemaan mihinkään kun pelkää näyttävänsä jotenki säälittävältä ilmestykseltä sit pitää vaan tanssia vaikka jalat alkais oleen jo finaalissa

[q]hanabi, 10.10.2007 16:12:
Pahinta on se sellanen väliaika, kun ei jaksaisi enää tanssia ja täytyis pitää vähän taukoa, mutta ei sitten kehtaa mennä yksin istuskelemaan mihinkään kun pelkää näyttävänsä jotenki säälittävältä ilmestykseltä
[/q]
tuohon tunteeseen auttaa kalja

Olihan ne aikoja kun jaksoi kiinnostaa niin paljon että saattoi yksinkin käydä...

Tulee käytyä useinkin "yksin" bileissä tai siis kun iso osa opiskelijakaveriporukasta ei lähde "konemusabileisiin", mutta niiden kanssa on silti kiva etkoilla. Baariin siirtymisvaiheessa tulee sitten otettua "omat jalat alle". Itse bileisiin mentyä kyl törmää aina joihinki enemmän tai vähemmän tuttuihin silti

[q]hanabi, 10.10.2007 16:12:
Pahinta on se sellanen väliaika, kun ei jaksaisi enää tanssia ja täytyis pitää vähän taukoa, mutta ei sitten kehtaa mennä yksin istuskelemaan mihinkään kun pelkää näyttävänsä jotenki säälittävältä ilmestykseltä sit pitää vaan tanssia vaikka jalat alkais oleen jo finaalissa
[/q]

Äh... kukaan tollasia ajattele, vai ajatteleeko?

nii no mut ois se kyll kiva jos ois seuraa sini ku välil levähtää tai no kai sitä seuraaki saa ku jutteleee vaan esim baaritiskil just jollekki

[q]tomii, 10.10.2007 16:35:
---
hanabi, 10.10.2007 16:12:
Pahinta on se sellanen väliaika, kun ei jaksaisi enää tanssia ja täytyis pitää vähän taukoa, mutta ei sitten kehtaa mennä yksin istuskelemaan mihinkään kun pelkää näyttävänsä jotenki säälittävältä ilmestykseltä sit pitää vaan tanssia vaikka jalat alkais oleen jo finaalissa

---


Äh... kukaan tollasia ajattele, vai ajatteleeko?
[/q]

voin sanoo et kyllä ajattelee

[q]astaroth, 10.10.2007 16:14:
---
hanabi, 10.10.2007 16:12:
Pahinta on se sellanen väliaika, kun ei jaksaisi enää tanssia ja täytyis pitää vähän taukoa, mutta ei sitten kehtaa mennä yksin istuskelemaan mihinkään kun pelkää näyttävänsä jotenki säälittävältä ilmestykseltä

---

tuohon tunteeseen auttaa kalja
[/q]



niin ja se helpottaa kans jos näkee jonkun toisen ketä on yksin liikkeellä. sellasen ison porukan viereen on kauheeta mennä istumaan tai vaikka juttelemaan.

O