bileisiin yksin..

Back to häröily O

Yksinmenemisen ongelma on se, etten useimmiten juo enkä polta mitään. Tauoilla on tyhmää, kun ei ole mitään tekemistä :D

[q]Samu*, 19.5.2006 07:21:
---
Ihan ylipäätään, kun on pieni kamuporukka, sitä on liian riippuvainen niistä muutamasta tyypistä ja niiden fiiliksistä :(
[/q]

Juurikin näin. Ja sit jos saa lössin kerättyä ympärilleen niin tietenkin kaikki tahtoo sinne samaan kantakapakkaan, missä istutaan muutenkin aina.

Mut joo. Olen mäkin käynyt bileissä itsekseni. Koneisto -03 on jäänyt parhaiten mieleen. Pysty menemään oman mielensä mukaan, sinne missä vaikutti olevan hyvä yleisfiilis. Muutenhan tuo yksin meneminen/bilettäminen/nautiskelu sujuu, mutta onhan niitä asioita kivempi kokea itselleen läheisten ihmisten kanssa.

Onhan siinä tietenki omat huonot puolensa yksin bilettämisessä just ku ei jaksa enää tanssia ni mitähän sitä nyt tekis.. en ite oo mikää älyttömän ujo mut on se nyt hankalaa lähtee ihan randomilla porukalle juttelee jos ei oo ko. tyyppejä koskaa nähny.*pepsodent*

Olis melkei hyvä idea kerätä joku porukka kokoon ennakkoon klubbarista vaik ihan tuntemattomia tyyppejä joiden kanssa sovitaa et lähetään yhessä ja katotaa jos vaikka samanmielisiä löytyis uusiks bilekavereiks. *sydän*

Ainahan on kuitenki äärettömän mukavaa tutustua uusiin mielenkiintosiin ihmisiin.

Mä oon mitä luultavammin aika paskaa bileseuraa kokonaisuudessaan, kun tykkään tanssia ja mulla riittää energiaa siihen vaikka koko illaksi.

Mutta totta, pidemmän päälle yksin chillailu bileissä jopa masentaa, vaikka kyllä mä omine ajatuksineni tulen hyvin toimeen. Mun kavereista ne, jotka konemusasta diggaa (jotka kattavat noin promillen kaverimäärästäni *uuh*), tuntuvat lähes järestään olevan vielä alaikäisiä. Nytkin kevät-kesästä jäi monet helmet bileet väliin, kun en yksin jaksanut sinne raahautua.

[q]space_cowboy, 16.7.2006 13:13:
Olis melkei hyvä idea kerätä joku porukka kokoon ennakkoon klubbarista vaik ihan tuntemattomia tyyppejä joiden kanssa sovitaa et lähetään yhessä ja katotaa jos vaikka samanmielisiä löytyis uusiks bilekavereiks. *sydän*
[/q]
Mä ainaki kannattasin tota ideaa, että ennestään tuntemattomalla porukalla lähtis ulos.

[q]KuZ, 16.7.2006 14:06:
---
space_cowboy, 16.7.2006 13:13:
Olis melkei hyvä idea kerätä joku porukka kokoon ennakkoon klubbarista vaik ihan tuntemattomia tyyppejä joiden kanssa sovitaa et lähetään yhessä ja katotaa jos vaikka samanmielisiä löytyis uusiks bilekavereiks. *sydän*

---

Mä ainaki kannattasin tota ideaa, että ennestään tuntemattomalla porukalla lähtis ulos.
[/q]

Mä olen messissä myös.

Yksin mulla on ollut parhaat bileet.

Monta kertaa oon bileisiin lähteny yksin kun ei noi kaverit oikeen oo samaa mieltä hyvästä musiikista.. Jos en halua istua kuuntelemassa nrj:n viimesiä hittejä tappeluitten keskellä niin sit yksin tamppailemaan. Nyt tietty saan ukkoni raahattua aika moniin mukaan Mutta en ymmärrä miksei vois yksin lähteä,sillon kun saa ite päättää missä menee ja miten paljon tanssii

Mutta toi "yksinäisten kerho" on ihan loisto idea! Mitä siinä voi hävitä?

[q]U n i k, 21.7.2006 21:49:
Yksin mulla on ollut parhaat bileet.
[/q]

näin se vaan on!

En mä vaan taida uskaltaa
Pitääki olla tämmönen

[q]Freja, 23.7.2006 18:05:
En mä vaan taida uskaltaa
Pitääki olla tämmönen
[/q]

Ei tartte ypönä tulla :) Tuut matkaan.

Onneksi melkein joka bileis on tuttuja... Jos himasta yksin menee niin tapahtumassa on ain apaljon tuttuja...

Aikoinaan oli hiukan nihkeämppä kun en tuntenut paljon bileporukkaa ja kaverit olivat NRJ kasvatteja.

Toki yksin on tietty kynnys aina johonkin mennä... Kerran erosin muusta seurueesta jotka olivat menossa Divaan, menin erääseen tapahtumaan joka oli kyl aivan vitun siisti! Mut vähän urpo toki kädet taskus siel heilua.... Luulevat viel diileriks

Alunperin menin bileisiin yksin.. tai jos menin kavereiden kanssa, niin menin sinne musiikin takia. Päätavoitehan bileissä on kuunnella hyvää musiikkia ja tanssia. Useissa bileissä on viel musiikki nii lujalla, et on paha jutella kavereiden kanssa.. Siihen aikaan pukeutumiseen yms jaksoi panostaa normaalia enemmän.

Näin vuosien (ja monien uusien kavereiden) myötä on bileet vaihtunu seurustelutapahtumaksi. Ihan kiva muutos, mutta "pääpointti" on hieman hukkunu... ...ja yksin bilettämisen jalo taitokin on ruostunut puhki.

Nykyään lähes joka bileistä löytyy kavereita, vaikka kuinka yrittäisi lähteä yksin, hyvä niin

Parit viimeiset bileet ovat mulla menneet aika sooloiluna.. Kaveriporukalla mennyt bileisiin mutta syystä tai toisesta vain minä jään jäljelle .. koskaan en Meinannut jäädä yksin, mutta minusta riippumattomista syistä näin aina tapahtuu.. mutta hauskaa mulla on aina ollut. Mikäs siinä kun hyvää musiikkia tulee, fiilis on mahtava ja samanlaisia nautuiskelijoita löytyy ympäriltä muutama sata

Harvemmin menen yksin. Yleensä mukana on hyvät ystäväni Canon & Sigma.

Mutta niin, itäsuomen päässä usein saatan menää yksin bileisiin, mutta aina siellä on kavereita kasapäin. Muualle Suomeen tulee mentyä bileisiin oikeastaan vaan kuvaamaan, mutta sillonkin on usein kaveri mukana

Kavereiden kanssa tulee aina mentyä ja onhan tuo mukava jos pidemmälle lähtee että on seuraa mukana.Mutta miksi ei yksinkin...*hih*

Ollaankos huomiseen Lab4:n bileisiin järkkäämässä yksinbilettäjien etkoja?

mä meen aika usein nykyään yksin jos tiiän ettäsiellä on tuttuja joiden luo voin lyöttäytyä. mutt akyllä etkoilu on hauskempaa. yhteishenki ja bilehenki nousee katoto n helpommin ja pysyy siellä koko illan*plur*

[q]Gnomex, 25.8.2006 21:57:
Ollaankos huomiseen Lab4:n bileisiin järkkäämässä yksinbilettäjien etkoja?
[/q]
siinä on yks vaihtoehto...

I *sydän* Kiksu pysyy vielä voimakkaasti kesätunnelmissa! Valkoisen Salin
sisäpiha on teille kaikille avoin (ja ilmainen) etkoilupaikka kuudesta
aina yhdeksään saakka. Eloisa ja iloinen tunnelma on taattu, kun
Dj-köörimme pyörittää elokuun illan kunniaksi kesän hehkeimmät kappaleet!


...ja tuolta Säteisiin.

Huomenna pitäs taas yrittää. Eiköhän siihen jossain vaiheessa totu..

O