Uudenvuodenlupaukset

Back to häröily O

Jätän roskaruuan vähemmälle, kebut ja mäcci safka+ sipsit saa nyt odottaa hiukan aikaa!!!!

[q]Avernian:
---
-Linda-:
1.1.2005 lähtien rupean absolutistiksi. Ei enää kulaustakaan alkoholia mulle.

---

Muista sitten, ettei keskiyön jälkeen uudenvuodenaattona juoda enää!
[/q]

Muistan muistan... Ei tippaakaan!

[q]-Linda-:
[/q]

Ei tuu onnistuu

[q]Rocca:
---
-Linda-:

---

Ei tuu onnistuu
[/q]

Aivan varmasti onnistuu... Mä en pahemmin tykkää alkoholista, joten tästä tulee helppoa. Yleensä se on kaikille muille tosi vaikeeta, kun joku ei juo. Tänä vuonna en oo ollut kertaakaan humalassa, viime vuonna taisin olla 2 kertaa. Oon juonut max 1o drinksua koko vuonna.

Kiitos kannustuksesta! *NAURU*

[q]-Linda-:

Aivan varmasti onnistuu... Mä en pahemmin tykkää alkoholista, joten tästä tulee helppoa. Yleensä se on kaikille muille tosi vaikeeta, kun joku ei juo. Tänä vuonna en oo ollut kertaakaan humalassa, viime vuonna taisin olla 2 kertaa. Oon juonut max 1o drinksua koko vuonna.

Kiitos kannustuksesta! *NAURU*
[/q]

Jaa sori en tienny tätä tonhan onnistuu vallanmainiosti sitten voisin koittaa jos onnistuis itte lopettamaan ihan kokonaan tupakin vedon vaikka ei sitä enää kyllä tuu poltettuu yhtään..pelkästään jos on humalassa ei muuten..en tiiä mikä siin on et tulee himo siihe

[q]Rocca:

Jaa sori en tienny tätä tonhan onnistuu vallanmainiosti sitten voisin koittaa jos onnistuis itte lopettamaan ihan kokonaan tupakin vedon vaikka ei sitä enää kyllä tuu poltettuu yhtään..pelkästään jos on humalassa ei muuten..en tiiä mikä siin on et tulee himo siihe
[/q]

Se on vaan tahdonvoimasta kiinni... *justjoo**nauru*

[q]-Linda-:

Se on vaan tahdonvoimasta kiinni... *justjoo**nauru*
[/q]

Kirjaimellisesti...kyllä mulla on lujat tahdonvoimat...*joo*

Se tosiaan meni taas sekin vuosi!
Minä lupaan uudenvuodenlupauksena lahjoittaa joka kuukausi rahaa hyväntekeväisyyteen!

[q]2000:
Se tosiaan meni taas sekin vuosi!
Minä lupaan uudenvuodenlupauksena lahjoittaa joka kuukausi rahaa hyväntekeväisyyteen!
[/q]

Mä voin ottaa vastaan ni saan vuokran maksettuu paremmin!

Musta tulee ens vuonna maailman eniten vahvoin, älykkäin, nopein, tehokkain, lennokkain, näppärin, sukkelin, kieroin, ovelin, taidokkain, veistoksellisin, empaattisin, sympaattisin, herttaisin, karskein, makein, kirpein, suolaisin, rikkain, avuliain, armeliain, rakastetuin, luotetuin, arvostetuin, selväpäisin, rohkein, tyylikkäin, runollisin, pasifistisin, terrorismivastaisin, perustavanlaatuisin, tervein ja upein ihmisolento koskaan ikinä! TEH los muchos graNDe bueno cha cha chaa EL BASTARDO strikes again!

(d'uh, jos lähetää tekee lupauksii mitkä ei kuitenkaa pidä, ni kai sitä voi samantein laittaa kunnolla saatana)

vähennän tuopakointia kanss, must..

Jaahas.. minä lupaan pitää tipattoman tammikuun, jos menen bilettelee niin se tapahtuu sitten selvinpäin. Sitten lupaan alkaa taas kuntoilemaan ja käymään salilla. Röökinpolttoa en lupaa lopettaa, mutta lupaan vähentää.

Hankin paremmin palkatun duunin. Ja ainahan voi laihduttaa.

hoidan selkäni kuntoon ja olen kesään mennessä täydessä treenikunnossa ja elokuussa juoksen cooperin vähintään 3000m ^___^

Mitään en lupaa. Tai jos lupaan, niin veto-oikeudella sitten, niin.

Lupaan alottaa karkkilakon, tulla isoksi tytöksi, suorittaa koulun loppuun, ansaita rahaa miljoonasti, muuttaa pois kotoa, kutistua vielä enemmän, kasvattaa hiukset [siis pitkiksi, kyllä mulla hiukset on ennestään *hihu*], olla hermostumatta liioista, antaa anteeksi enemmän, hankkia oman auton, mennä sukuloimaan enemmän ja pitää kiinni absolutistimista. [emmä tajuu]

Ja lupaan tänä vuonna et vaan yks ei tuu toteutettuu, ja veikkaan et se on toi et tuun isoksi tytöksi.

lupaan vähät välittää muiden ihmisten rajoittavista lausunnoista ja elää elämääni juuri niin kuin itse haluan carpe diem-meiningillä.

Eipä ole vielä kertaakaan tullu luvattu mitää, mut nyt voi luvata että pitää heinakuusta eteenpäin hauskimman kesän ikivä

mun pitäisi kyllä luvata että oleskelen täällä klubituksessa paljon vähemmän, pitäis laittaa joku maksimiaika jota ei sais ylittää. mut toisaalta, enhän mä täällä koskaan 'turhaan' olekaan, ja eikös tää kuitenki oo ihan hyvää ajanvietettä *vakuuttelee itseään* no en mä kuitenkaan pystyisi pitämään tollaista lupausta, joten täytyy keksiä jotain parempaa. hmm...

[q]Pauha:
mut nyt voi luvata että pitää heinakuusta eteenpäin hauskimman kesän ikivä
[/q]
Sama täällä: intti kutsuu. :/

O