Uudenvuodenlupaukset

Back to häröily O

En lupaa yhtään mitään

Lupasin luvata että nyt loppu se röksän pumppaaminen... Kaverin kans lyötiin oikeen vetoa ett onnistutaa, ni pakkoha se on sit!*nauru*

Voi kyllä jonkinmoiset olot olla jonku aikaa..

[q]Joannah:
Lupasin luvata että nyt loppu se röksän pumppaaminen... Kaverin kans lyötiin oikeen vetoa ett onnistutaa, ni pakkoha se on sit!*nauru*

Voi kyllä jonkinmoiset olot olla jonku aikaa..
[/q]

pari ensimmäistä lakkopäivää on hirveitä..
itse olin ainkin ihan raivohullu..*piru**hmph**piru*
onnea!

varmaan yks maailman turhimmista asioista. kulttuuririhkamaa.

Itse jatkan samalla lupauksella kuin viime vuonna.. Tämä vuosi antanut niin paljon puhtia seuraavaan että uskaltaa jatkaa samaa rataa.. *hymy**hih* En tiedä onko tälläinen soveliasta mutta silti, itsellenihän minä sen lupauksen teen..

Viime vuoden lupaukseni oli aloittaa laihdutus 1.1.2004 ja laihduttaa 26kg.. Tässä ollaan kohta vuosi menty ja 13,5kg hukkunut.. *piis**jiihaa* että jos vielä koettaisi ens vuonna saisi sen lopun poijes sitten..

Eipä tuu luvattuu mitään nii eipä tuu myöskään rikottuu mitään lupauksia...*piis*

[q]Lace:
Ajattelin nyt uv:na tehdä ekaa kertaa moneen vuoteen uudenvuodenlupauksen: meen vuonna 2005 luovuttamaan verta! Siitä on pakko tehdä big deal ja tällanen rituaalijuttu, koska muuten en ikinä saa sitä tehdyksi... on se niin pelottavaa Hemoglobiinin nostatus on jo aloitettu
[/q]
Hyvä tyttö, niin sitä pitää.

Henkilökohtaisesti en pidä uuttavuotta sen ihmeellisempänä kuin muitakaan päiviä vuodessa, joten jos teen jotain lupauksia itselleni, teen ne silloin, kun on aiheellista.

Ai niih... ja pitää kai luvata vihdoin viimein hankkiutua eroon markoista! Just niin, markoista.. niitä on mulla kolikoina sellaset 5 litraa *huoh* ottaakohan mikään instanssi enää niitä vastaankaan

Lupaan pyhästi rikkoa kaikki pyhät uudenvuodenlupaukseni

EDIT: onpas suomenkielen yhdyssanasäännöt monimutkaisia

Lupaan olla kiltisti ja olla sikailematta:)

Tipaton tammikuu (vain suomen mantereella oltaessa)

En oo koskaa mitää luvannu utenavuotena enkä tuu lupaamaan :D..Ei ne kumminkaa pitäs :P

1.1.2005 lähtien rupean absolutistiksi. Ei enää kulaustakaan alkoholia mulle.
Lisäksi voisin vähentää kiroilua, bilettämistä ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti.

Itse asiassa taidankin pyörtää puheeni ja tehdä yhden uudenvuodenlupauksen: lupaan pitää itsestäni parempaa huolta

Lupaan omistaa ensivuoden itselleni (nyt kun on sinkkukinkku), eli hemmotella itteäni levyillä, alkoholilla ja bilettämisellä. Jossain vaiheessa kuitenkin kyllästyy ittensä hemmotteluun, joten lupaan tehdä parhaani ja koittaa kovasti löytää jonkun kuka jaksaa hemmotella mua.

Lupaan myöskin valmistua koulustani vihdoinkin ensivuoden aikana.

en oo oikeestaan koskaan tehnyt mitään uudenvuodenlupauksia, mut tällä kertaa voisin alkaa kuitenkin harrastaa enemmän liikuntaa ja saada ton elopainon muutaman kilos alaspäin Lupaan myös bilettää ahkerasti

Vois kyll yrittää sekoilla vähän enemmän .. ja olla kiltimmin silleen muuten ..

mun pitäisi kyllä luvata että oleskelen täällä klubituksessa paljon vähemmän, pitäis laittaa joku maksimiaika jota ei sais ylittää. mut toisaalta, enhän mä täällä koskaan 'turhaan' olekaan, ja eikös tää kuitenki oo ihan hyvää ajanvietettä *vakuuttelee itseään* no en mä kuitenkaan pystyisi pitämään tollaista lupausta, joten täytyy keksiä jotain parempaa. hmm...

Lupaan olla vuoden päästä isompi ku nyt

O