paras suudelma?

Back to häröily O

Pitkä ja hellä suudelma autossa sateen ropistessa kattoon yöllä.. Hohhoi, saispa kokea joskus sen tunteen uudelleen

Parhaimmat ovat lähes aina ensisuudelmat. Ne muistaa ikuisesti

Eihän tämmöseen voi kunnolla vastata. Ei mitään parasta suudelmaa olekkaan.
”-suutelu on muuten vaan *sydän*” Tärkeintä hommassa on se että saa tehdä sitä jonkun ihanan ihmisen kanssa.

*Pidän kaikenlaisista suudelmista.


...grr nyt tuli heti ihan pusuttelu fiilis...

Periaatteessa kaikenlaiset, mutta varsinkin sellaiset pienet suukottelut ja pusuttelut ihanien ystävien kanssa.
Pitkäkestoiset ja intohimoiset säästetään erittäin merkityksellisille..

Tämän aamuinen

mutta suudelma on erittäin helppo tehdä ikävästi. Esim. pakko-kielisuudelmat voivat olla ikimuistoisia*nauru*

Kyllä kaikki ovat ihania. Jopa huonotkin jos ne saa tärkeältä ihmiseltä. Mutta sellainen mikä on minun mielestä ”se juttu” on seuraavanlainen: aloitetaan halista, tämän voi tehdä niin sängyssä kuin seisaaltaan. Katsotaan toisia silmiin hilajisuuden vallitessa. Sitten molemmat vain sulkevat silmänsä ja vaihtavat yhden hellän, kevyen rauhallisen suudelman. Ei kuitenkaan pitkäkestoinen. Tuon tarkoitus on antaa pieni osoitus välittämisestä.

joo tahtoo pussata!!! hmm. omalta kullalta kaikki pusut on parhaita *sydän*

Romanttinen testin mukaa

eka valehteli et oisin Raju

[muokattu 20.11.2003 14:16]

[muokattu 20.11.2003 14:18]

*sydän**sydän* onhan noita *sydän**sydän*

Voi voi voi. Nyt perkele niitä suukkoja mulle.

Parhaita suudelmia on vaikea määrittää. omasta mielestäni kaikennäköinen pusuttelu on *sydän*

[muokattu 17.11.2003 12:55]

pusut, suutelot, kielarit, nuolemiset - nam!*slurps*
mutta paras.. pisin ainakin on kestänyt tuntikausia.
ei pysty mitenkään sanoon yhtä parasta.

Siitä on niin kauan aikaa, että ei voi muistaa. Tai sitten vaihtoehtoisesti olen ollut niin hirveessä humalassa että en muista sen takia.

En kyllä näin äkkiseltään osaa päättää mikä noista vaihtoehdoista olisi paras. Kielisuudelmat on kivoja, mutta niin on kaikki muutkin. *sydän*

Näitä lukiessa tulee ikävä ihania suudelmia
Mä en osaa pusutella kavereita, jotenkin se vaan tuntuu oudolta ...
Kaikenlainen suuteleminen oman kullan kanssa on niiiin ihanaa *sydän*

Parhaat suudelmat saan omalta kullalta *sydän*
Suukottelu on kivaa

Sen ihan ensimmäisen romanttisen suudelman muistaa kyllä, varmaan ikuisesti. Vaikka se olikin vähän kömpelö ja vaikka siitä oliskin aikaa...

Erilaisille suudelmille on omat tilanteensa. Nykyään pituuseron takia on tullut tavaksi usein suudella portaissa. Metron portaissa keskellä pahinta ruuhkaa on kyllä oma tunnelmansa. Mut siinä tulee kuitenkin pussattua vähän kiltimmin kuin kahdenkesken.

Silleen ihan intiimisti ihan parasta on sellainen intohimoinen, mutta kiusoitteleva suuteleminen. Siitä tulee ihan... no joo...

[q]CodeBlind:
Silleen ihan intiimisti ihan parasta on sellainen intohimoinen, mutta kiusoitteleva suuteleminen. Siitä tulee ihan... no joo...
[/q]




...yllättävän paljon sisältöä yhdessä viestissä.

Pehmeät suudelmat *sydän* Huulten pitää olla rentoina ja pehmeät.. ihan sama onko pitkä vai lyhyt vai vaan pusu, mutta pehmeys... Onneksi oma kulta hallitsee tämän erittäin mallikkaasti

pakko vielä itse sanoa:

ensisuudelma on usein paras.*plur*

siinä on sitä kihelmöintä ja perhosia vatsassa tunnelmaa, kun sen kokee silloin ensimmäistä kertaa ja se on niin uutta ja mukavaa..

todella hyviä suudelmia ovat taasen aina suudelmat oman kullan kanssa, mutta kun omaa kultaa ei ole, ei ole onnellisia suudelmia..

Mikä on paras koskaan kokemasi suudelma?
Kenen kanssa? Missä? Millainen se oli? Miksi se oli paras? jne.
Eli nyt kaikki kertomaan!

---

Kaikki kokemani suudelmat ovat olleet parhaita.
En osaa valikoida, mutta jos nyt omaan asiaani vastaan niin sanon..
Kaikki suudelmat ex-tyttöystäväni kanssa, kaikenlaisia kaikkialla.
Best ever.

Testaa myös millainen suutelija itse olet:
Paina tästä päästäksesi testiin

[muokattu 18.11.2003 14:33]

O