En ole koskaan...

Back to häröily O

En ole koskaan tykännyt Beatleseista!! Vittu mitä paskaa IMO!!! *eiei**poks**eiei**poks**eiei*

[q]pHaze:

----
äm:
Ettei vaan olisi kyse siitä, että listassa mainittiin ”rohkeasti” sanat masturbointi ja kimppakiva. Nyt joidenkin pitää sitten päästä tällä tavalla vihjaamaan, että ”Hey, been there, done that”.
----
Ja kaikista asioista tuossa listassa sinä takerruit juuri niihin kahteen seksiin viittaavaan ja rupeat niiden perusteella ja takia aukomaan päätäsi.
[/q]

...siitä puhe, mistä puute

[muokattu 7.11.2003 23:01]

[q]alien:
En ole koskaan tykännyt Beatleseista!! Vittu mitä paskaa IMO!!! *eiei**poks**eiei**poks**eiei*
[/q]
hei kundi kato niitten lettejä.. nehän on loistavia..*plur**pihkassa**sydän**plur**pihkassa**sydän*

[q] hei kundi kato niitten lettejä.. nehän on loistavia.. [/q]

niin ja sekin vielä! mä vihaan sitä britti-poppi-lookkia mille ei tunnu tulevan koskaan loppua!! saatanan luonnon kiharat.... paskaa musiikkia ja kuvottavia hiustyylejä....

Yks hyvä syy miks mulla ei ole koskaan pitkiä hiuksia. Näyttäisin joltain Oasiksen jäseneltä varmaan...

[q]alien:
Yks hyvä syy miks mulla ei ole koskaan pitkiä hiuksia. Näyttäisin joltain Oasiksen jäseneltä varmaan...
[/q]
koht laitetaan vetoja pystyy.. mä haluisin nähä sulla beatles tukan!! mä varmaan nauraisin itteni hengiltä..
*iihhih**iihhih**iihhih**nauru**nauru**nauru**iihhih**iihhih**iihhih*

[q]misjah:
koht laitetaan vetoja pystyy.. mä haluisin nähä sulla beatles tukan!! mä varmaan nauraisin itteni hengiltä..
*iihhih**iihhih**iihhih**nauru**nauru**nauru**iihhih**iihhih**iihhih*
[/q]

Joo sä näet sen sit kun Rikullakin on sen ihana ritari tukka! Eli et ikinä! Lyhyet hiukset maksimissaan. Tai sit skini...

[q]alien:
Joo sä näet sen sit kun Rikullakin on sen ihana ritari tukka! Eli et ikinä! Lyhyet hiukset maksimissaan. Tai sit skini...
[/q]
http://www.bluesforpeace.com/images/beatles.jpg
siin tuleva team *beatles*

....just. Ja noi ei edes ole täysin aidot!! Niille oltiin ainakin joillekin ”tehty” ne tommoisiks... mul ne osoittaa jokaisen ilman suuntaan ilman liimojakin! Kelaa jos olis noin pitkä letti! HAHHAAHAH!!! VOISITTE MUN PUOLESTA POLTTAA NE!!

[muokattu 7.11.2003 23:18]

[q]alien:
Kelaa jos olis noin pitkä letti! HAHHAAHAH!!! VOISITTE MUN PUOLESTA POLTTAA NE!!
[muokattu 7.11.2003 23:18]
[/q]
mä nauraisin edelleenki itteni hengiltä..*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

Tanssinut pöydällä! (ainakaan muistaakseni *nauru*)

[q]misjah:
http://www.bluesforpeace.com/images/beatles.jpg
siin tuleva team *beatles*
[/q]

Sis ihan loistavia!

[q]äm:
Ehkäpä mun pitää siis luopua elämisestä ja ruveta irkkaamaan, että voisin siellä sitten todistella tsättitähdillä, että on mulla olemassa (muka) elämäkin.
[/q]

Hoho!

Tästä ja pHazelle kirjoittamastasi viestissä voitaneen päätellä, että sulla on poikkeuksellisen pahat päivät päällä.

KIrjoittelet siitä, kuinka chättitähtien ja niiden sisällä olevien asioiden käyttäminen irssaamisen yhteydessä on ”sen todistelua, että olis muka elämänikin” ja samaan hengenvetoon kuitenkin itse todistelet, että sulla muka olis elämä kun et niitä käytä etkä irssaa.

Tragikoomista.

[muokattu 8.11.2003 02:44]

..käynyt Lapissa! Kukas mut sinne veis? *täh**plur*

en ole koskaan irssannut
njähähähää!
heitimpäs pahan kehiin *pahis**pelle*

yhtyy edelliseen.. pitäisköhän joskus kokeilla..? njaaaahh taidan jättää muille..

[q]Arto:
..käynyt Lapissa! Kukas mut sinne veis? *täh**plur*
[/q]
ei sinne kannata mennä. siellä on vain igluja, jääkarhuja ja poroja. et selviä siellä, usko mua

[q]Roger Roger:
ei sinne kannata mennä. siellä on vain igluja, jääkarhuja ja poroja. et selviä siellä, usko mua
[/q]

mut roope roope siel on loistavia lautailu paikkoja..

Jos pisteitä haetaan niin näillä luulis klubitus-porukasta irtoavan

1. en ole koskaan kokeillut huumeita
2. en ole koskaan kuullut Tiestoa livenä
3. en ole koskaan pitänyt puuhelmiä/kaulapantaa/hametta tjsp
4. en ole koskaan ollut humalassa klubbaamassa

Mun on ihan pakko nyt sanoo et. Mä en oo koskaan osannu puhaltaa purkkapalloa. PAITSI, just tänää ekan kerran

[q]wylarion:
Jos pisteitä haetaan niin näillä luulis klubitus-porukasta irtoavan

1. en ole koskaan kokeillut huumeita
2. en ole koskaan kuullut Tiestoa livenä
3. en ole koskaan pitänyt puuhelmiä/kaulapantaa/hametta tjsp
[/q]
Noi löytyy munkin listasta.. Sorry

...ajanut autolla.*blush*

Ja kyl noista pari muutakin osuu, mut enpä kerro mitkä.

O