En ole koskaan...

Back to häröily O

[q]idi:
---
Blues:
---
Dèja vu:
en ole koskaan pettänyt*pupu*
---
En minäkään..ja olen ylpeä siitä.
---
enkä mä.
[/q]
Kuin myös.

kääk, kaikkia noita on vissiin tehty*blush*
paha paha minä*pahis*
edit: yks löyty mitä en ollu tehny... perse

[muokattu 5.11.2003 22:36]

-En oo koskaan pannu ketään kuoliaaksi
-En oo koskaan pannu eläimiä*ding*
-En oo koskaan ollu naimisissa
ENKÄ MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!*nauru*

[q]Jammailija:
-En oo koskaan ollu naimisissa
ENKÄ MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!*nauru*
[/q]

no höööööö........ mä oisin niiiiiiiiiiin halunnu mennä siun kanssa naimisiin 30 vuoden päästä...*iloinen**vink*

[q]accule:
---
kei:
Mä en ole koskaan lotonnut.

---

mäkään en oo. enkä pelannut mitään muitakaan uhkapelejä...tms
enkä katsonut kummelia*iloinen*
[/q]

mä en oo koskaa tykänny kummelista vaikka oon ehkä kerran kattonu...

[q]Jammailija:
En oo koskaan pannu eläimiä*ding*
[/q]
En minäkään, mut panen kuin pieni eläin

[q]Avernian:
---
äm:
Käyttänyt tsättitähtiä.
---

Mitä on tsättitähdet? *täh*
[/q]

*viheltel*

*heittää lumipallolla otsaan ja juoksee kirkuen karkuun*

En ole koskaan ymmärtänyt, miten mielikuvitukseton täytyy olla, että joutuu noilla tavoilla kuvailemaan olotilaansa tai ”olemaan hauska”.
Arvaan, että monella on vastalause minulle, mutta eipä se muuta mielipidettäni tsättitähtien käyttäjistä. *eiei**hih*

Edit: klubituksessa käytän hymiöitä, vaikka ne on tähtien sisässä. Laskettakoon se pieneksi myönnytykseksi.

[muokattu 7.11.2003 09:10]

[muokattu 7.11.2003 09:11]

[q]äm:
*viheltel*

*heittää lumipallolla otsaan ja juoksee kirkuen karkuun*

En ole koskaan ymmärtänyt, miten mielikuvitukseton täytyy olla, että joutuu noilla tavoilla kuvailemaan olotilaansa tai ”olemaan hauska”.
Arvaan, että monella on vastalause minulle, mutta eipä se muuta mielipidettäni tsättitähtien käyttäjistä. *eiei**hih*
[/q]

Ja noi hymiöt ei sit aja samaa asiaa ja tarkotusta ku ”tsättitähdet”?

En ole koskaan ostanut sipsejä saati juustonaksuja.

[q]kilobitti:
En ole koskaan ostanut sipsejä saati juustonaksuja.
[/q]

Kai joku muu ostaa niitä sulle? Vai voiko ilmankin elää??

[q]äm:
---
kilobitti:
En ole koskaan ostanut sipsejä saati juustonaksuja.

---

Kai joku muu ostaa niitä sulle? Vai voiko ilmankin elää??
[/q]
olet oikeassa, ei voi!!*plur*

[q]äm:
---
kilobitti:
En ole koskaan ostanut sipsejä saati juustonaksuja.
---

Kai joku muu ostaa niitä sulle? Vai voiko ilmankin elää??
[/q]

Mä en oo ikinä ymmärtäny, mitä sipseissä on niin siistii... Jos on tarjolla karkkii ja sipsei, otan aina karkkii. Mut oon mä niitä kyl joskus ostanu, kun on pitäny ottaa vieraat huomioon. Mut en oo koskaan ostanu juustonaksuja, se pitää kyl paikkansa!

en ole koskaan syönyt kebabia.

[muokattu 7.11.2003 19:56]

[q]äm:
*viheltel*

*heittää lumipallolla otsaan ja juoksee kirkuen karkuun*

En ole koskaan ymmärtänyt, miten mielikuvitukseton täytyy olla, että joutuu noilla tavoilla kuvailemaan olotilaansa tai ”olemaan hauska”.
Arvaan, että monella on vastalause minulle, mutta eipä se muuta mielipidettäni tsättitähtien käyttäjistä. *eiei**hih*

Edit: klubituksessa käytän hymiöitä, vaikka ne on tähtien sisässä. Laskettakoon se pieneksi myönnytykseksi.
[/q]

Tai sitten et vaan käytä sähköisiä kommunikaation muotoja niin paljon, että ymmärtäisit ettei suurin osa ”chättitähtien” käyttäjistä edes yritä olla niitä käyttämällä mitenkään hauska tai kuvata niillä olotilojaan.

Itse kyllä käytän noita (silloin kun en jaksa väsätä lausetta, jonka alkuun /me-action sopii) useinkin kuvaamaan irssissä esim. kuvaamaan syytä miksi feidaan mestoilta kesken keskustelun tai mitä teen IRL.

Esim.
*poistuu kauppaan*
*kahvinväsäil*
*katsoo leffaa*

Toi on nopea ja kätevä tapa sanoa, että on muutakin tekemistä kuin homehtua monitorin äärellä, vaikka irssi onkin päällä 24/7.

[muokattu 7.11.2003 20:11]

[q]Jone:

Tai sitten et vaan käytä sähköisiä kommunikaation muotoja niin paljon, että ymmärtäisit ettei suurin osa ”chättitähtien” käyttäjistä edes yritä olla niitä käyttämällä mitenkään hauska tai kuvata niillä olotilojaan.

Itse kyllä käytän noita (silloin kun en jaksa väsätä lausetta, jonka alkuun /me-action sopii) useinkin kuvaamaan irssissä esim. kuvaamaan syytä miksi feidaan mestoilta kesken keskustelun tai mitä teen IRL.

Esim.
*poistuu kauppaan*
*kahvinväsäil*
*katsoo leffaa*

Toi on nopea ja kätevä tapa sanoa, että on muutakin tekemistä kuin homehtua monitorin äärellä, vaikka irssi onkin päällä 24/7.

[/q]

Ehkäpä mun pitää siis luopua elämisestä ja ruveta irkkaamaan, että voisin siellä sitten todistella tsättitähdillä, että on mulla olemassa (muka) elämäkin.

käynyt Alpha Centaurissa...

...tai siis en ainakaan vielä

[muokattu 7.11.2003 21:19]

Hmph, listassa ei ollut mitään enää tekemättä. Onkohan mun elämä ohi jo 2-kymppisenä :o

[q]eve:
---
Lucidd.:
en ole koskaan syönyt kebabia.

Kuin myöskään!
[/q]

menkää nyt hullut saloon ja syökää.. se on hyvää !

[q]äm:
Niin joo tosiaan. Tämä listahan kuvastaa Elämää. Jos olet nämä jutut tehnyt, olet Elänyt. [/q]Ja kaikkihan kannattaa ottaa noin tosissaan ja kirjaimellisesti? Ihanaa katkeruutta, onko sinun Elämässäsi kenties jotain mennyt pieleen?

[q]Ettei vaan olisi kyse siitä, että listassa mainittiin ”rohkeasti” sanat masturbointi ja kimppakiva. Nyt joidenkin pitää sitten päästä tällä tavalla vihjaamaan, että ”Hey, been there, done that”.[/q]Ja kaikista asioista tuossa listassa sinä takerruit juuri niihin kahteen seksiin viittaavaan ja rupeat niiden perusteella ja takia aukomaan päätäsi. Ehkäpä pieni kotipsykologisointisi kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin niistä joita yrität analysoida. Masturbointi taitaa olla aika arkipäivää jokaiselle pojalle ja suurelle osalle tytöistäkin ja kimppakivaakin harrastaa jo tämänkin topicin perusteella tällä hetkellä jo 13-50% ihmisistä. Joten suosittelen kaivelemaan tässä vaiheessa omaa pääkoppaasi ja miettimään mikä sinut sai alunperinkään älähtämään.

edit: typotus

[muokattu 8.11.2003 00:52]

...ajanut autolla.*blush*

Ja kyl noista pari muutakin osuu, mut enpä kerro mitkä.

O