Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]äm, 3.8.2006 15:51:
Raiskauksella ei ole mitään tekemistä seksin (tai sen puutteen) kanssa.
Raiskaus on vääristynyttä vallankäyttöä ja alistamista.
[/q]

Jos seksin puutteessa oleva peräkammarin poikamies vihaa naisia ja raiskaa jonkun, niin kyse on sekä seksistä että vallankäytöstä. Naisvihan määrää ei kannata aliarvioida. Jos riittävän moni nokkava akka antaa ymmärtää että toinen ei kelpaa mihinkään intiimiin kanssakäymiseen, niin ei ole mikään ihme että vitutuskäyrä nousee.

[q]pirpeli, 19.5.2006 18:35:
---
Galadhan, 19.5.2006 18:32:
Mitä varten joissakin autojen ja esim. junien ikkunalaseissa on musta, rasterimainen kehys?
---
Eiköhän se oo ihan auringon häikäisyä vastaan.
[/q]

Uskaltaisin kyllä kyseenalaistaa tämän, sillä kuvio kiertää lasin jokaista reunaa. Häikäisyä vastaan oleva kuvio tai tummennus sijaitsee yleensä lasin yläreunassa.

[q]pirpeli, 9.5.2006 21:34:
---
Galadhan, 9.5.2006 21:33:
On. Eräskin manaili sporassa ruotsiksi sitä, miten 65-vuotias rapajuoppo osaa puhua riikinruotsia, eikä mitään suomenruotsia.

---

Kiitsa :) Tätä mietti eräs ystäväni :)
[/q]

Eipä kestä. Yllättäen tapahtumapaikkana oli hakiksen ja karhupuiston väli.

[q]aapee, 4.5.2006 20:20:
---
Cjet, 4.5.2006 20:19:
Mutta mikä oli oikea vastaus? Paljoks herui?

---

No kun en tiedä kun se lasku tulee vissiinkin joskus postissa..
[/q]

Aa.. niitä ei sit laskutetakaan pikavoitto-systeemillä.. Veikkaus on 50

[q]aapee, 4.5.2006 20:11:
Kun esim. Helsingissä kadulla x on siirtokehoitus kunnossapidon (harjauksen) takia tiettynä ajankohtana ja henkilö x ei sitä huomaa ja pysäköi autonsa onnellisena kadun varteen kun on vaivalla saanut parkkipaikan etsimisen päätökseen. Samalla kun henkilö x on hoitamassa asioitaan niin auto hinataan 100m kadulle y ja pyyhkihän sulassa on ilmoitus siirtomaksun perimisestä auton omistajalta, niin minkähän suuruinen tämä maksu mahtaa olla? Siis tätähän ei tapahtunut minulle tänään..
[/q]

Jos sitä [size=12] EI [/size] tapahtunut sinulle tänään, niin varmaanki jotai 50e? Periiks ne niistä jotain sellaistakin.. Mua on aina huvittanu ku ne tääl Haagassa tulee sellaisen hinaus-armeijan kanssa, ja peruuttaa vaa tylysti autojen eteen ja vie johki kauemmas.. Mutta mikä oli oikea vastaus? Paljoks herui?

Onkohan kukaan ikinä miettinyt järkkää kunnon konemusatapahtumaa finnair stadiumille?

[q]Fresia, 27.4.2006 19:45:
Mikä on MacGyverin etunimi?
[/q]

Angus MacGyver.

[q]ceecee, 6.4.2006 12:54:

Vittumoiseltahan se kuullostaa, mut sit voikin alkaa uudelleen-muotoilemaan sitä lausetta
[/q]

"oot muuten kaikista rumista kaunein"

[q]POSER, 6.4.2006 12:53:
Luota vaan omaan "miehen vaistoosi", omaan vaistoonsa ne naisetkin luottaa ja kun väittelyä tulee niin se yleensä voittaa just on avulla. Pelaa peliä niiden säännöillä, eipä ainakaan voi valittaa ettet olisi "herkkä" ja ajattelisi teidän suhdetta :D
[/q]

Mun miehen vaisto sanoo mulle et kannattaa jättää naiset omaan arvoonsa ja olla yksinkertaisesti välittämättä niiden arvomaailmoista, eli vähän samaa kuin mitä sieltä niiden suunnalta on tuulenut.

[q]ceecee, 6.4.2006 12:37:
Ei kuullosta(ne) enää mitenkään erikoiselta jos tutusta suusta kuulee jotain sellasta mitä on jo kuullut X-kertaa Y-pituisena aikana.[/q]

Eli sanonnan merkitys on kadonnut? Olisko sit parempi lopettaa kokonaan? En mä nimittäin edes ole koskaan sanonut kuin kerran tai kaks kuukaudessa. Ja mä sanon vain koska tarkoitan sitä ja haluan toiselle hyvän olon siitä, sekä itsevarmuutta, en koska on jotain taka-ajatuksia.

[q] Ja sitten tottakai jos joltain toiselta/tuntemattomalta miltä ei oo kuullu kehuja, tai ei sitä osaa odottaa, kuulee jotain imarreltavaa niin säväyttäähän se aina eri tavalla
[/q]

Tässä huomaan olevani erilainen. Pinnallisuuteen perustuvat kehut mitä olen saanut vuosien varrella ei anna mulle mitään. EVVK. Paitsi tietty helppoa vittua aikoinaan, mut se onkin vain sitä.

[q]
Niin tai sit vaa "easy way out"-vastaus;
Naisen logiikkaa
[/q]

njoo. vastaus kaikkeen

[q]POSER, 6.4.2006 12:43:
---
ALIEN, 6.4.2006 12:30:
miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*

---

Se on kyllästynyt suhun ja pitää sua itsestään selvyytenä, siks noi vieraiden urosten kehut tuntuvat paljon kiinnostavammilta.
[/q]

tätä itekin epäillyt olen ja jopa väittänyt asiast mut nää sanoo toista. uskoako itseä vai heitä kun kuitenkin heistä on kysymys?

miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*

[q] synkkää full on:ia; Azax Syndrom (lähinnä uudempi tuotanto), Slug, Shift, Pitch Hikers, Kluster, Bon, Triskell, Abomination, Scatterbrain, CPU, Artifakt, Brethren, Scorb, Neuromotor...

Ja sitten jos etsit ihan dark psykeä (joka ei siis ole full-onia vaan oma alagenrensä) niin esim. Para Halu, Terminator, CPC, Xenomorph, Winter Demon, Dominator, Highko, Sungirl, Seroxat, Wizard Lizard, Grapes of Wrath, Naked Tourist...
[/q]
Kiitos!
Mistä oot saanu selville noi kategoriat? Välil tuntuu et melkein joka artisti luo uuden. Mafial joskus Hulkkonen manaili jostain kaverist jol oli joku sata nimee ja yhtä monta eri tyylii, eli jätkän joka biisi oli ''uraauurtava'' (öö...)

YK:n pitäis perustaa joku komitea ratifioimaan noit et tällänen pekka perusjäkäki pysyis mukana...

[q]ezzy, 16.11.2009 16:36:
Postaaja ignoressa? Tai viesti poistettu.
[/q]

[q]Takyon, 16.11.2009 17:29:
Toi quote nappi tekee tepposia jos joku painaa sitä mut sit ei kuitenkaan postaa mitään. Tuloksena on 1Q sille jonka viestistä nappia on painettu vaikka sitä ei varsinaisesti olisikaan quotettu.

Tai sit vaihtoehtoina jo mainitut ignorattu käyttäjä tai viesti on poistettu.
[/q]

Ketään mulla ole ignoressa, eikä kyse ole siitä, että minulle olisi ilmestyny tuo 1Q tuonne ylös. Taitaapi johtua tuosta viestien poistosta. Kiitos!

[q]niomic, 1.8.2008 14:40:
Jos sampon tilanteessa on ollu kyse jostain teknisestä ongelmasta, niin silloinhan tilanne muuttuu. Mä puhun nyt siitä et mä satun nyt vaan laittaa tonnin sun tilille ku piti laittaa tonni kaverille.
[/q] Niin ja sellaisen tapauksen kohde sai yhteiskuntapalvelusta.

Miksi en aina näe kaikkia ihmisten postauksia topikkeihin? Quoteissa on joskus semmoisia viestejä mitä en löydä, vaikka topikin jos toisenkin läpi kahlaisin

[q]embie, 23.2.2006 20:03:
Mistähän sais lauantaiks pakettiauton muuttoa varten...plan A näyttää menevän vähän pieleen Mitä sellasen vuokraaminen muutamaks tunniks maksaa tai onko jollain vinkkejä halvasta vuokrauspaikasta? Kuski kyllä löytyy omasta takaa
[/q]

Jos muuton ajankohdalla ei ole suurempaa merkitystä, on ikea-paku oiva valinta. Käy ostamassa jonkun kukkaruukun ja ottaa pakun vuokralle perjantai- tai lauantai-iltana, eikä maksa kohtuuttomia.

Nyt sentään meni oikeeseen paikkaan.

Mä en saa millään päästäni ajatusta, että on olemassa aika-ulottuvuus, joka on tyhjyyttä, ja energiaulottuvuus, jossa ei ole aikaa, vaan se on niin tiheä, että jokainen osa siitä on kosketuksissa toisiin, jolloin tapahtuma jossakin kohtaa absorpoituu välittömästi joka paikkaan (aika=0) ehkäpä tulokulman suuntaisesti. Ulottuvuutta voisi kuvata käänteisenä aika-avaruutena, jossa aika-avaruuden tarpeeksi suuri energiatihentymä ('massa') saisi aikaan energian erkanemisen, ja siten ajan muodostumisen, jonka se paikkaisi ottamalla energian aika-avaruudesta. Tämä maksimi-energiatiheys olisi vaikka kvarkki (en tunne fysiikkaa niin paljoa) ja sen tiheyden ylittäminen aiheuttaisi avaruuteen repeämän, jossa massaenergia siirtyy sinne, ja aika+valo tänne. Toisen ulottuvuuden 'valo'energia käyttäysi kuin valo meidän ulottuvuudessa siis. Maailmankaikkeus olisi siis symmetrinen ja sykkisi kuin paita jota käännetään ympäri 'kaulaaukostaan' jonka nollakohta ei olisi ihan keskellä, kuin energiatiheyden ollessa suurimmillaan. Kuvitteellisesti energiaulottuvuus olisi pallo, ('valokvantti') jonka pinta. ja ulkopuoli olisi aika-ulottuvuus. Materia toimisi kalvona näiden välissä. Jokainen massallinen kappale olisi äärettömän lähellä energia-ulottuvuutta, jolloin niiden välillä yhteys toisen ulottuvuuden kautta. Energiaulottuvuus olisi valoa (kooltaan 'leveys x pituus' 1fotoni ja 'korkeus'/energiamäärä sama kuin tyhjyyteen/aikaan mahtuva määrä potentiaalienergiaa) meidän ulottuvuuteen kun saavutetaan kriittinen energia.
Tai jotain...
Mä oon valvonu tuhottoman monta yötä tota pohtien, enkä saa sitä pois päästäni. Valo ja materia on siis saman kolikon kääntöpuolia. Ehkä tää nyt oli vähän paremmin selitetty ku viimex. Ehkä mä taas oon yhtä hakoteilla ku viimex.

Joo'o. Käytän nyt taas klubbaria notepadinä ja katon huomenna vähän wikiä.
Ja juuh, en saa tosta itekkään selvää :D

[q]niomic, 1.8.2008 12:29:
Eiks tästä just ollu päätös x vuotta sitten, että EI ole? Jaksatko kaivaa, itse en ehdi.
[/q] No mulla ei ole mitään muuta kuin käytännön tietoa ja kuulopuhetta ja lehtien palstoilta kuulopuhetta monista eri tapauksista. Viimeisin Sampo häröilystä. Kaikki joutu palauttaa rahat ja isompia summia käyttäneet saivat jopa yhteiskuntapalvelusta. Jos enää näin ei ole niin sitten...

[q]wiwi, 28.12.2007 01:07:
Olen lähdössä viettämään uv:ta Tallinnaan ja mietityttää, mahtaako siellä olla jotain tapahtumaa silloin. Olisiko kellään vinkkiä, mistä saisi selville?
[/q]
http://www.ravelinks.com/forums/forumdisplay.php?f=146

Tos ois jtn mut vaatii näköjään rekkaamista et pääsee kattoo kalenteria...

O