Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Bio, 1.12.2006 07:36:
Luunappi oli omas lapsuudessa sellanen, et nipattiin toisiamme otsaan.. tai sit vanhemmat nippas jos kiukutteli :D
[/q]

En oo nii viisas ku miltä näytän - eli nippas? kopauttaa sormel? ittelläni ku ei tollasia kurituskeinoja ollut..

Mikä ihme tää m-kirjaimesta n-kirjaimeksi juttu on? Ma ei tajua.

Eli siis esim käNppä, piNppi sun muut

[q]dominikh, 23.8.2005 20:02:
ommattu aka omistettu?
[/q]

Vaikka ehkä joskus hiukseni värjäsinkin plondiksi niin en silti niin tyhmä ole ettenkö tajuaisi että se tarkoittaa omistettua, mun pointti onkin juuri nimittäin tässä omistamisessa. Miksi? Mikä syy? Mikä pointti?

Mistä lähtien polio ei oo ollu pakollinen rokote, ellei matkusta polio-maahan?

Voinko mä vaan kävellä työpaikkalääkärille ja sanoa et piikitä muhun jäykkäkouristus ja muut? Kai niil ny o semmosia tököttejä aina varastos?

Mikä ihmeen PUNTO? sen Juanesin rallatuksen viimenen sana on punto. Mistä se koko biisi ees kertoo? Mua on vaa kyl jääny häirään toi punto. Se on jotenkin huvittava.

Nimimerkki osaan kieliä mutten sitä mitä se jodlaa

[q]Verano, 27.11.2006 14:58:
Et tiennyt mitään noista muista :D
[/q]

Ai katos joo. No toi Sofiankatu oli ainoo mikä itellä oli mielessä. Mikonkatukin on osittain muullekin kuin kävelyliikenteelle, ni siks en sitäkään osannu ajatella Oon kyl tosi huono näis kaduissa :/

[q]Jone:
Totesin, että taidan tässä vasta omaan tyhmään kysymykseeni kokeilemalla onneani siellä gemm.com:issa omalla kortillani.
[/q]
Tietääkseni VISA Electron käy maksuvälineenä, jos sille on määritelty nuo solo-tunnukset (sanoinko oikein?). Eli itse pankilla ei tietääkseni ole tekemistä asian kanssa...

[q]Jutu, 7.7.2005 00:17:
Voiko auringonpistoksen oireet näkyä vasta seuraavana päivänä? Mulla on sellanen olo, että olis auringonpistos, mutta en oo tänään ollut auringossa ja eilen tuli oltua koko päivä.
[/q]

Mä paloin ja sain semivakavan a-pistoksen viimekesänä ku "nukahdin" aurinkoon, ainoot oireet jotka huomasin oli se, etten heränny aamul herätyskelloon..nukuin nii sikeesti!

[q]Jusna666, 4.12.2006 11:22:
Onks tommosii polioita, kurkkumätää yms. tuberkulooseja mukamas vielä liikenteessä?
Sairastuuks porukka viel nykypäivänä tommosiin tauteihin vai johtuuko noiden sairauksien vähyys siitä, että kaikilla tosiaan on rokotukset kunnossa?
[/q]

Vaikka länsimaissa kaikki rokotettaisiinkin, niin etenkin kehitysmaissa ei. Joten joo, on niitä vielä, valitettavasti, liikkeellä.

Pitääks mun sammuttaa valot täält toimistolta ku lähen vikana ?

Jos joo, ni miten se tehään ?

[q]mayah, 25.1.2007 18:53:
Miksei hyvännäköiset miehet käy koskaan heruttelemassa mua galtsussa?
[/q]

En oo hetkee nauranu kyyneleet silmissä :DD

Ja edittinä viel sen verran et mulle kerran sanoi joku 89-syntynyt et "kaunis nainen". Ei sekää ny mitenkää lohduttanu :(

Miks rumpalit saa sen homman näyttämään niin helpolta?

[q]Freja, 25.11.2006 12:18:
---
Amma, 24.11.2006 23:47:
Onko muilla kuin nisäkkäillä kykyä tuottaa maitoa? Onko laktoosia vain nisäkkäiden maidossa? Onko kaikkien nisäkkäiden maidossa laktoosia?

---

Eka tuli mieleen, että onko kissojen maidossa laktoosia? Kaupassahan myydään kissanmaitopurkkeja, mistä on erikseen pilkottu laktoosi pois, koska kissan herkkä masu ei kuulemma sitä kestä. En si tiiä.
--
Oma kysymykseni koskeekin sitten koiria: Miten ne saikaan hiljaiseksi? Mitä omistaja voi tehdä asialle, ettei piski ulvoisi joka kerta yksin jäädessään niin kauan, että omistaja palaa?
[/q]

Haukkumiseen voi kokeilla esim. sitruunapantaa, joka vissiin ruikkasee jonkun sortin vettä/hajua koiran haukkuessa.

Mikäli koira haukkuu ulkona kulkeville ihmisille/muille koirille, niin silloinhan toki voi sulkea verhot. Auttaa meidän koiran kohdalla, kun se joskus intoutuu vahtimaan vähän liikaa ikkunasta katsoessaan...

Jos koiralla on kamala eroahdistus (josta haukkuminen yksin ollessa usein johtuu) niin kannattaa mennä koirapsykologin juttusille :D

Oon menossa maanantaina tsekkailemaan Hunter Valleyn viinitiloja (AUS), ja tottakai mieleni mielisi ostella sieltä hieman kotiinkin pulloja. Esitteessä lukee "Winemakers will assist you in your selections and provide packing and shipping to anywhere in the world", mutta joudunko mä maksamaan sitten tullimaksuja jos ostan täältä viinit ja laitan ne postilla menemään itelleni kotiin? Oon vähän pihalla tän tyylisestä käytännöstä.

Someone help me please.

PÖLÖ

Mun tulot laskee kohta olosuhteiden pakosta n. 40% mut en mä usko et kaupat laskee hintojaan sen mukana :(

http://www.uusisuomi.fi/raha/109409-kova-vaite-suomalaisten-palkoista-%E2%80%93%C2%A0%E2%80%9D25-000-tyopaikkaa%E2%80%9D

Jos palkat laskee, niin eikö hinnatkin alene?

Miks vihreen teen pitää haista röökille! PRKL!

[q]siveys:
---
Kolera:
Mix tulee paha olo?
---
x:n tarpeettomasta käytöstä x(
[/q]
Entäs XXX sitten?

O