Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

No eks sit vois kääntää sen 5 sivua kerrallaan, ja lopuks vaan yhdistää .docit?
Onhan tos tietty vähän vaivaa, mut luulis natsaavan...?

[q]siveys, 3.1.2010 21:50:
Miten voi välttyä niskakivulta poistaessaan genitaalialueen karvoitusta pinseteillä?
[/q]

Meet kosmetologille teettämään sen :)

[q]ezzy, 3.3.2009 08:07:
---
Apo, 2.3.2009 13:19:
---
Lyylikki, 2.3.2009 12:21:
Jos on olemassa jotain semmosia ohjelmia, jotka pystyy murtamaan ihmisten salasanoja, niin onko ne jollakin tapaa "oppivia" ne ohjelmat? Aina sanotaan, että pitäis olla kirjaimia ja numeroita, eikä saisi olla kauheasti samoja kirjaimia. Testaako se ensin jotenkin sala-sanat, joissa on samoja kirjaimia?

---

On olemassa ohjelmia mitkä pystyvät murtamaan ihmisten salasanoja. Ne eivät ole oppivia, vaan niiden tekijät ovat oppivia. Hyökkäykset salasanoja kohtaan voivat perustua eri tekniikoihin:

1. Yhdistelmien kokeilu (brute force, hitain vaihtoehto, aaaaa, aaaab, aaaac)
2. Kirjastohyökkäys (käydään valmiiksi luotu lista suosituista vaihtoehdoista läpi: salasana, salasana1, salasana2 ...)
3. Hyökkäys salausalgoritmin heikkouksia vastaan

Kirjainten, numeroiden ja erikoismerkkien lisäys salasanaan puree sekä brute force- että kirjastohyökkäyksen suhteen. Kirjastohyökkäys ei toimi jos sana ei ole millään tavalla arvattavissa tai löydy mistään muualta. Brute force hyökkäys muuttuu hankalaksi, jos salasana on tarpeeksi pitkä ja siellä on erikoismerkkejä, koska läpikäytävien yhdistelmien määrä kasvaa niin suureksi.

Salausalgoritmia heikkouksia hyökkääviä vastaan käyttäjä ei tällä hetkellä voi tarkistaa mitenkään onko salasana jollain tavalla heikko, koska tuon tyyppiset hyökkäykset ovat niin moninaisia.

---

4. esitetään mikrotukea ja soitetaan käyttäjälle ja kysytään salasanaa.
[/q]
5. Ellei käyttäjä ole töissä, katsotaan näppäimistön tai hiirimaton alle.

Miksi hampaita kansanomaisesti (*hymy*) kutsutaan "Legoiksi"? Eihän niissä ole juuri mitään yhteneväisyyttä?

Mistä saa farkkuja, mitkä eivät kulu rikki sisäreisistä neljässä kuukaudessa?

[q]Lyylikki, 14.11.2006 16:52:
Jos mandariinit (tai muut sitrushedelmät) on pitkään syömättä, niin ne sillain kuivahtaa. Mistä tämä kuivahtaminen johtuu ja voiko sitä estää millään?

Kannattaako niitä säilyttää esim. jääkaapissa tahi voiko niille antaa kylpyjä kosteuden säilyttämiseksi? Vai onko niin, että ainoa keino on syödä hedelmät ajoissa?
[/q]

Mä en tiedä tähän vastausta, mut mietin vaan, että oonko mä ainoa, joka erottaa mandariinin/klementiinin/satsuman ulkonäön ja maun? Musta mandariini ja klementiini on ihan pahan makuisia, mutta satsumat maistuu kyllä. [size=8](ja ne kaikki on ihan eri makuisia)[/size]

[q]Mark, 24.8.2007 11:22:
öööö Jos se on alle 7 se PH? Eks shampoot oo yleensä emäksisiä..

-M
[/q]

Ja mistäs sen kattoo ku sitä ei shampoopurkeis lue?

Mä lähden matkalle ja tarvin mukaani lääkkeitä.
Pitääkö mulla olla niiden reseptitkin mukana? Alkuperästen pakettien mukana pitämisen tiiän, mut entä ne reseptit?
Ja entä rokotekortti? Sekin mukaan?

Miksi tässä koneella jotkut tiedostot on sinisellä, siis teksti, ja jotkut ei? Ne ei aina oo ees ollu sillee vaa yhtäkkiä vaa ilmestyny tollee iha "randomisti", ainaki luulisin näin. mutta täh, miksi?
Anyone?

[q]koo, 17.5.2005 16:53:
Mä olen käsittänyt, että ne perii rahat takas vaan, jos on tienannut liikaa.
[/q]
Kyllä mun mielestä pitää saada ovarikiintiökin täyteen.

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 17:11:

[/q]
Etkö oo koskaan ollut ruotsinlaivalla? :) Kyllä se laiva Tukholmassa stoppaa, eikä kukaan kysele kuka sieltä poistuu.
Ikärajoista Vikinline sanoo seuraavaa:
"Pariskunnat (avioparit, avoparit ja kihlaparit); toisen on täytettävä ikärajavaatimukset ja toisen on oltava vähintään 18-vuotias."

[q]Worin, 29.11.2007 15:07:
Ei itselle ajankohtanen, mutta muuten mieltä askarruttava kysymys:

Miten naiselle voi sanoo, että se on alkanu lihoomaan aivan liikaa ja sen ois syytä tehdä asialle jotain ilman että se suuttuu?

"Ei mitenkään" ei kelpaa vastaukseks, kun se on itelläkin päällimmäisenä mielessä. Naisella tarkotan omaa emäntää. (sanon esim. siskolle tollaset ihan suoraan ja se ei oo siitä moksiskaan.)
[/q]

Joo. Valitettavasti se nainen tajuaa sen itsekin ja varmasti haluaa/yrittääkin tehdä asialle jotakin, mutta ei vain jostakin syystä onnistu. Vihjailu ja toisen lyttääminen tuskin auttavat. Jos asutte yhdessä, niin on olemassa keinoja, joilla hommaa voi muuttaa parempaan suuntaan.

- seksi...saatanan hyvää urheilua. Kaloreita palaa. Nainen vain pitää saada viritettyä sellaiselle fiilikselle, että se sitä kiinnostaa, joka voikin olla hankalmpi juttu.
- joku yhteinen (liikunta)harrastus, jossa kuitenkin "liikunta" tulee vähän sivuseikkana. Esim. pellehyppykurssi, mikroautoilu, seinäkiipeily, miekkailu, metsässä samoilu, koira. Mahdollisuudet ovat rajattomat.
- itsekin kieltäytyminen houkutuksista. Pitäkää tipaton tammikuu (niin kornia kuin se onkin), jos nainen ehdottaa pitseriaa alakerrassa lounaaksi, ehdota että teette sosekeittoa tai muuta kevyttä. Vilkaise jääkaappiin, meetvurstit kannattaa vaihtaa kinkkuun tahi kalkkunaan, peruna yms. majoneesisalaatit siivota kokonaan pois ja ostaa sinne kaappiin paljon kaikkea tuoretta ja helppoa, hedelmiä, miniporkkanoita, kirsikkatomaatteja näkyvälle paikalle, että on helpompaa välipalaksi vetää niitä, kuin tehdä se pullamössöleipä.

Onnistuminen näittenkään jälkeen ei ole taattu. Valitettavasti. Joten jos sen ulkomuodon paisuminen on todellisena esteenä suhteelle, niin eipä auta muu, kuin laittaa nainen vaihtoon.

[q]djbege, 5.9.2007 19:18:
---
djbege, 22.8.2007 19:10:
Miksi numerot ovat eri järjestyksessä kännykässä ja näppiksessä?

---

Edelleen ottaa päähän ja askarruttaa samanaikaisesti.
[/q]

Ja edelleen, auttakaa!

[q]MiMoSa, 26.1.2010 20:42:
Mistä lähtien maikkarin ja nelosen tunnin ohjelmissa on ollut 3 mainoskatkoa entisen kahden sijaan ja miks?
[/q]

http://www.lb.kaleva.fi/plusj=834116/index.cfm

Tuo esitys meni läpi. Itse taidan ryhtyä katsomaan ohjelmia vähemmän suorana, ärsyttää kun koko ajan on lyhyitä katkoja.

[q]vala, 26.1.2010 20:43:
Mikä on elämän tarkoitus?
[/q]

Tähän on jo vastattu. Jo 80-luvun alussa.

42

[q]-Santtu-, 8.3.2006 13:20:
Olipa kerran pussillinen viidakkoeläimiä. Elefantti, Leijona, Apina ja Orava. Kuka ei kuulunut joukkoon ja mitä se teki viidakossa?

http://www.malacoleaf.com/Folder_26/node2818.asp?sIncludePage=node2825.asp
[/q]

Ku ei ite keksitty ratkasua ni kysytäänpä sitten muilta.

Samasta syystä mistä nörtit joraa trancea keskenään.

[q]Jone, 9.9.2009 13:36:
---
Lost-Soul, 9.9.2009 13:35:
Jos sulla ei ole sitä invakorttia, niin sakot siitä rapsahtaa ja valittamalla ne ei hävii.

---

Joo, tosta mä olen tietoinen toki. Mut mikä on se peruste tolle hyvän tavan ja toisten huomioonottamisen lisäksi?
[/q]
Muistaakseni siinä pysäköintivirhemaksussa on rastiruutuu kohta, missä on tuo luvaton pysäköinti invapaikalla.

[q]Mark
Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(

-M
[/q]

http://i7.photobucket.com/albums/y287/timce/cookie.jpg

Miksi mun kännikakka haisee ihan batterylta?

O