Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Bio, 18.1.2006 17:50:
---
Lyylikki, 18.1.2006 17:40:
Miksi lihavien miesten pippeli näyttää pieneltä? Siis ainakin kuvissa?

---

ehkä niillä kasvaa läskiä kans pilin ympärillä ja peittää sen piiloon
[/q]

mut senhän pitäis vaan suurentaa??

niin vai meinaaks et maha makkarat tulee siihen pää'lle :D

[q]Lyylikki, 18.1.2006 17:40:
Miksi lihavien miesten pippeli näyttää pieneltä? Siis ainakin kuvissa?
[/q]

optinen harha..

tai

jos läskit painaa alavatsaa niin slerssi menee inee..

kaikki jolla on vähän orastavaa mahaa voi koittaa tätä kotona:

mee istumaan ..

täts it ja voit huomata miten munasi katoaa sisäänpäin..
kato kun se slerssi ei ole liha ulkopuolella vaan jatkuu myös sisäpuolella..

ps ...tämä toimii VAIN isomunasilla :D

edit: meni jo

[q]Lene, 17.1.2006 12:08:
No kysehän ei ole siitä, että kiinnostaako olla fiksu vaan kiinnostaako elämässä muut kuin ulkonäölliset ja pinnalliset asiat. Wannabe-fiksujahan riittää.
*sarkasmia*
[/q]
Ai, heitäpä esimerkki. Itse en ainakaan tunne olevani niin fiksu, että voisin mennä luokittelemaan, kuka on "wanna be fiksu" ja kuka "oikeasti fiksu". Ilmeisesti siis sinä et kuulu (tai et ainakaan tunne kuuluvasi) em. ryhmään?

Edit: Jos haluat vielä jatkaa tätä "mielipiteiden vaihtoa", tehdäänpäs se tuolla off-topic-jatkoilla.

[q]Exlex, 18.1.2006 00:53:
---
wiwi, [lin

---

http://shop.lametayel.com/lametayel/images/items/11153.jpg

[/q]

Onks mun tarpeellista mainita etten osaa käyttää tollasta*täh**blush*
Te ette ees aavista kuinka paha tilanne todellisuudessa on*eiei*

[q]Lene, 16.1.2006 23:30:
No mun käytännön kokemukset taas osoittavat tuon teoriani puolesta - (ei tietenkään joka tapauksessa, geeneillä osansa jne., mutta nykyään tunnustetaan, että älykkyys on kehittyvä ominaisuus). Älyä saattaa olla, mutta ei riittävästi tietoa, mitä sillä prosessoida, kun henkilö ei välttämättä ole kiinnostunut kuin ulkonäöllisistä tai pinnallisista asioista (miksei myös suohirviötkin). Jos henkilö vaikuttaa tyhmältä niin johtuuko se siis väistämättä siitä, että henkilö on tyhmä eikä siitä voi muuksi muuttua? Onko tyhmyys heikkoa päättelykykyä? Jos omaa vähän tietoa asioista niin mitä päättelykyvylle käy?
[/q]
Sä siis olit tosissas Kyllä se taitaa olla kuule niin, että vaikka käyttäisit kuinka hirveästi aikaa/vaivaa kauneudenhoitoon, niin kyllä sitä silti ehtii/on kapasiteettia harjoittaa myös aivotoimintaa. Kysehän on pelkästä ajankäytöstä. Varmasti jokaikinen ihminen tekee niin paljon turhia asioita (katsoo telkkarii, hengailee netissä jne.), että siitäkin ajasta voi varmasti osan panostaa johonkin kehittävään ja olla silti jopa yhtäaikaa fiksumpi ja kauniimpi kuin muut

Edit: Hitto ku on kiire duunissa ja samalla yrittää pistää kommentteja klubbariin, niin siitä ei seuraa paljon muuta kuin typoja.

[q]Lene, 16.1.2006 21:31:

Lene>
IMO kauniiden naisten (ihmisten?) on yleensä tehtävä enemmän ulkonäkönsä eteen, joten heillä saattaa olla vähemmän aikaa/energiaa/kiinnostusta (etenkin kiinnostusta) "älyllisiin haasteisiin", vaikka potentiaalia saattaisi ollakin. Se vain lojuu käyttämättömänä. Päätäkin pitäisi käyttää, jotta se pysyisi toimintakunnossa. Mutta tämä on vain mun teoriani.
[/q

Tai sitten kukaan ei vaan huomaa rumaa ja tyhmää. Kauniin ja lahopäisen spottaa helpommin. Eli tyhmyys ei taas mun teorian mukaan asusta kauniissa, rohkeissa, rumissa, eikä muissakaan ominaisuuksiltaan muista poikeavissa -kaikki on kiinni siitä mitä elämä heittää eteen. Mun käsityksen mukaan tietoa voi opiskella, älykkyys kehittyy yrityksellä ja erehdyksellä ja viisauden saa kantapään kautta ja kovia kokemalla?

[q]Siren, 13.1.2006 18:21:
Miks nappikuulokkeiden johdot on aina solmussa??? vaikka ne laittaa siististi, ni silti saa aina selvitellä..*whaat*
[/q]

No tietysti siitä syystä, että kaikista mahdollisista vaihtoehdoista siististi oleminen on vain yksi. Todennäköisyys olla kaikin muin tavoin, eli siis solmussa, on näin ollen suurempi.

[q]MiMoSa, 13.1.2006 20:01:

Miks on sellanen sanonta et joku säntäilee kun päätön kana? Mun logiikalla päättömät kanat ei juurikaan säntäile enää mihinkään..?*whaat*

[/q]

Jos selkäytimen yhteys aivoihin katkeaa, jäävät liikehermot ilman aivojen kontrollia. Tämän seurauksena liikehermot muuttuvat hetkeksi villin hyperaktiivisiksi saaden kanan ryntäilemään päättömästi. Liike lakkaa kun hermot "hiljenevät".

muok: olimpa hidas

Minkä väriseks smurffin pää muuttuu kun sitä kuristaa?*täh*

Tää on kyllä saattanu jo tulla mut miksi 24/7 auki olevien huoltoasemien ovissa on lukot?*ding*

[q]mariq, 13.1.2006 12:11:
mä en oo koskaan törmännyt portaisiin, joiden kaide kulkis hitaammin kuin portaat.. Missä moista tapahtuu? Itse asiassa kun olen jonkin aikaa sitten alkanut tätä ilmiötä tarkkailla, olen ollut huomaavinani, että kaikki kaiteet menee lujempaa.
[/q]

En alaspäin menevät portaat? Näin perstuntumalta luulis että siinä kaide kulkee hitaammin kuin portaat ja näin "estää" eteenpäin kaatumisen (ja vastaavasti ylöspäin kuljettaessa kaide kulkee nopeammin). Pitää tutkiskella kun pääsee liukuportaisiin.

[q]Lost-Soul, 12.1.2006 23:47:
Onko nuo portaat ja se kumilenksu edes saman moottorin takana? Luulisi jotenkin että tekniikka millä liukuportaat tehdään on pitkälti sama, mutta kuitenkin noissa "nopeuksissa" on eroja hyvinkin paljon. Osassa se kuminauha menee nopeempaa, osassa samaa tahtia ja lopuiisa hitaampaa.
[/q]

Tossa selaillessa (http://science.howstuffworks.com/escalator1.htm) tuli eteen kaaviokuva:

Kuvan perusteella portaat ja kaide voivat olla saman moottorin takana ja niiden nopeuseroa voidaan muuttaa välittävän pyörän kokoa muuttamalla.

Missä koulutetaan PK-seudun alueella stailisteja? Koulutetaanko niitä ylipäätään missään muuaalla kuin Keski-Suomessa ja kalliissa lukukausimaksullisissa meikkifirmojen omissa kouluissa Helsingissä?

Vastausta kaipaa elämänuraa etsivä ahdistunut nuori nainen Kalliosta

[q]onni3mk, 12.1.2006 13:20:
Kun aurinko nousee, miksi on valoisaa paljon ennen kuin aurinko edes näkyy horisontissa, kun taas illalla tulee pimeää vaikka aurinko vielä näkyisikin?
[/q]

Valo heijastuu ja taittuu ilmakehän kautta myös horisontin taakse -> valoa tulee maapallon sille puolelle mihin aurinko ei suoraan näy. Illan nopeampaan(?) pimenemiseen en keksi muuta selitystä kuin että kun päivällä on tottunu valon määrään niin pienikin hämärtyminen tuntuu.

solkkuun?

[q]Remotion, 10.1.2006 15:44:
---
Amma, 8.1.2006 17:30:
Miten uuniperuna kuuluu syödä oikeaoppisesti, kun yleensä aseina potun kanssa ovat pikkulusikka, haarukka ja veitsi?

Mistä saisi sitä teollisuudessa käytettävää suojamuovia, jolla on suojattu erilaisten laitteiden herkät näytöt kuten kännykät, iPodit, MP3:t ym.?
Tai onko jollakulla jotain ideoista näyttöjen suojaamiseksi sen jälkeen, kun tehtaalla asetettu muovi on lähtenyt esteilyistä huolimatta irti.

---

miks haluut kelmuttaa? senhän on tarkoituskin olla vain kuljutuksen ajan siinä... ei niistä näytöistä saa selvää edes muovit päällä?
[/q]

Kyse on siis tällaisista suojavarusteista, joita mm. Belkin valmistaa PDA-laitteille (täysin kirkkaita ja hyvin suojaavia):

http://images.belkin.com/F8P0701ea/FUL1_F8P0701ea.jpg

[q]mayah, 5.1.2006 21:35:
---
anqqa, 5.1.2006 17:08:
miks ainaki leffoissa aina kallistetaan päätä kun sytytetään tupakka?

---

Miks röökiä sytyttäessä laittaa kädet tuulensuojaksi vaikka istuis sisällä tupakkakopissa? Hassua toi tupakointi..
[/q]

Millon pitää pitää röökiä etu- ja keskisormen välissä ja milloin keskisormen ja nimettömän välissä. Tai sit jotkut pitää etusormen ja peukalon välissä. Onks niillä joku merkitys, tietty merkitys? Ja miks yleensä porukka polttaa röökii??

Oon ollu nyt sinkkuna n. puoli vuotta ja aika pian eron jälkeen laitoin taas "tutkan päälle". Noh, eihän sitä mitään säpinää näkynyt joten päätin tuossa jonkun aikaa sitten olla vaan moisesta välittämättä ja katsomatta koko tutkan ruutuun. Niin sitä vaan että nyt kun oon ollu vähän aikaa tällä linjalla niin miksi niitä nyt on sitten alkanut tulemaan kun potentiaalisia tapauksia näyttäisi olevan tutkan ruudulla...ööh*whaat*...neljä?

You got the point right*aplodit*

edit: jottei olisi onehymiöliner-ot-hybridi niin:
miksi viljelen lmao:ta irlissäkin? * ding *

O