Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]Fresia, 20.2.2006 19:31:
---
tomppi, 19.2.2006 22:37:
---
Fresia, 19.2.2006 22:26:
(joku saa korjata jos olen väärässä..)
Edit: Virhe korjattu ja oikea neuvvo löytyy alempaa....
Kymmensormijärjestelmän käyttö tekee sinusta selvästi nopeamman tietokoneenkäyttäjän: tietojensyöttönopeutesi paranee ja usein myös väsymys ja silmäongelmat vähenevät. Kymmensormijärjestelmäkurssi sisältää 15 oppituntia, nopeustestin ja pelejä, joilla voit oppia kirjoittamaan askel askeleelta, seurata omaa edistymistä ja pitää hauskaa! http://www.typingstudy.com/fi-finnish-3/
toimiiko mesenger HPNA-verkossa?
en saa sitä millään konstilla toimiin...*eiei*
[q]Fresia, 19.2.2006 22:26:
Mikä ihme on vikana mun mesessä, ei toimi enää *ding*?! Mikä lie siis avuksi? Virhe numero on 80048883, joka tulee kun koetan kirjautua sisään meseen.[/q]
MSN Messenger 7.5
If you are using MSN Messenger 7.5, please follow the steps below:
1. Go to http://clientconfig.passport.net/ppcrlconfig.bin
* Download that file
* Rename it to ppcrlconfig.dll
* Drop it in C:\Documents and Settings\[Windows USER]\Application Data\Microsoft\IdentityCRL
2. Attempt to sign in again.
Link.
Miks kokatessa aina sipuli jää paistinlastaan kiinni?
[q]or_neon, 15.2.2006 21:25:
---
domi, 15.2.2006 21:01:
---
Jutu, 15.2.2006 20:58:
---
Gleba, 15.2.2006 20:51:
mikä mahtaa olla se vihreä nappi suihkun hanassa? tai siis siinä "vivussa" mistä hana laitetaan päälle.
---
Meillä ainakin saa kuumempaa vettä kun painaa siitä napista ja kääntää vasemmalle.
---
Taitaa olla väärä hana. Oli kyse siitä mielestäni, mistä säädellään painetta :O
---
Mun mielestä siitä saa ne kummatki*joo*
[/q]
Meillä kans
Tosin se on punainen
[q]sapeli, 18.2.2006 01:02:
Oisko tuolta yläpalkin "blog"-napista? *vink*[/q]
Siis se table missä on [blog] [kalenteri] [uusi blog merkintä] sen alapuolella ei näkynyt mitään pari päivää sitten.
[q]MiMoSa, 11.12.2007 10:42:
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*
[/q]
Mulla on kyl just toisinpäin... Kipeenä ei mee juuri mikään alas. Parilla pienellä lämminkuppi pakkauksella saattaa pärjätä koko päivän
[q]domi, 15.2.2006 21:01:
Taitaa olla väärä hana. Oli kyse siitä mielestäni, mistä säädellään painetta :O
[/q]
Ihan sama, hana kuin hana. Mut siis joo, eli siitä tulee enemmän painetta ts. se on hierova suihku.
Miks jonotusmusiikki puhelimessa kuulostaa joltain räkäseltä mökkiradiolta, jonka viereen on laskettu puhelin? Onks siellä vaihteessa joku tyyppi, joka vastaa sellaiseen vanhanaikaiseen lankapuhelimeen (pyöritettävät numerot!), laittaa luurin radion läheisyyteen ja hyppii ympärillä että saa musiikkiin vähän lisää rahinaa? Sit katselee aikaa, että kauankohan jonottamista tolta laskuttais...jos vaikka puol tuntia, ja vastaa sitten iloisesti puhelimeen.
Joo, vituttaa maksaa siitä että kolmatta kertaa soitan selvittääkseni Saunalahden tekemiä mokia.
Onko täällä ketään, joka olisi halukas keskustelemaan Humppalähetyksen vaikutuksesta elämänkatsomukseensa?
Onks mun elämä jotenkin sisällötöntö kun lorvin koululla toimittamassa tyhjää vaikka mun ei oikeasti tarttis olla täällä enää?
[q]martina, 13.2.2006 19:46:
---
eips, en ole vaihtanut.eikä heppu ei ole ollut mun puhelimessa ryhmissä. ja puhelin muutenkin vain ilmoittaa nimen jälkeen tietyllä merkillä missä ryhmässä eri henkilöt ovat olleet aikaisemmin. tää heppu näkyy vain miukuina ja muuna sälänä, ainoana mun puh.nro listasta.
[/q]
Oletkos koestanut poistaa + tallentaa ko. henkilön puhelimeen uudelleen?
[q]Jonulih:
Miks seksi on niin märkää hommaa?
[/q]
Että ne litslots-äänet peittäisivät ne hemmetin taustalla soivat ailaiktömoovit-biitit?*nauru*
[q]Lyylikki, 6.4.2009 11:36:
Kuukle ei osannut auttaa, niin osaisko klubbari.
Miten menee noi huoneitten määritykset tuolla ameriikassa? King-huone, queen-huone ja superior-huone??? En tajuu...
Ollaan siis menossa tädin kanssa kaksin eli haluttaisi molemmat ehkä kuitenkin omat sängyt. Osassa booking.comin hotelleja on kirjoitettu noita auki, toisissa taas ei. Joissain käytetään käsitettä twin, mutta suurimmassa osassa ei.
[/q]
näin yleisesti ottaen menee näin:
twin = kaksi eri sänkyä.
double = yksi leveä sänky
queen = yksi leveämpi sänky.
king = yksi vielä leveämpi sänky.
superior: riippuu hotellista, yleensä hieman parempi huone. ei kerro sängyistä mitään.
[q]hardikaveri, 9.2.2006 13:59:
muuta tänne kaupunkiin!
kunnat ne köyhtyy kokoajan, mutta kaupungeissa perus palevut VIELÄ pelaa..
tosin ulkoistamalla..
[/q]
Mä olen niin maalainen että kaupungissa tulee ahdistunut olo. Mutta siis edessähän se on jossain vaiheessa.. On täälläkin ulkoistettu suuri osa peruspalveluista, muuten.
Kyse ei nyt kuitenkaan ollut mun henkilökohtaisen elämän vaikeutumisesta noiden säästöjen myötä vaan homman nimi on Hiihtosilta.*grr*
muuta tänne kaupunkiin!
kunnat ne köyhtyy kokoajan, mutta kaupungeissa perus palevut VIELÄ pelaa..
tosin ulkoistamalla..
on espoossakin metsää ja latoja... ja ihan yhtä halpaa asua kun vihdissä..
mut mut mut
teidän pitää kerää adressi kunnanjohtajalle, jossa ilmaisette tyytymättömyytenne rahankäyttöön
[q]mekaanikko, 6.2.2006 17:25:
---
inneah, 6.2.2006 17:07:
mikä tarkotus kulmakarvoilla on?
---
Korjatkaa paremmin tietävät jos oon väärässä, mutta käsittääkseni niiden tarkoitus on estää veden yms. skeidan valuminen silmiin päälaelta/hiuksista.
[/q]
Se on mahdollinen syy mutta ei välttämättä oikea. Kyse voi olla myös ns. pullonkaulailmiöstä, eli mahdollisesti juuri ne yksilöt joilla on kulmakarvat ollut, ovat säilyneet ja lisääntyneet ja siten siirtäneet tätä ominaisuutta aiheuttavaa geeniä eteenpäin. Kulmakarvat voivat olla myös (naaraiden) valinnan tulos; jos ne jostain syystä ovat miellyttäneet puolisoaan valitsevia yksilöitä, on geeni siirtynyt myös jälkeläisille ja kulmakarvoista tullut evoluution myötä ihmiselle ominainen piirre. Vaikka ihmisen karvoitus on muuten vähentynyt, ovat kulmakarvat jääneet paikalleen.
Näin ainakin koulussa asiaa käsiteltiin, jäin siihen käsitykseen että kulmakarvojen olemassa ololle ei ihan yksiselitteistä motiivia ole. Ripset kai ovat ensisijaisesti silmien suojaamista varten.*joo*
[q]ezzy, 2.2.2006 19:03:
Ei, ei ole. IMHO pelaaminen ei ole edes pahemmin nörttiä. WoWista jokapaikassa jankuttaminen nostaa tosin sen nörtteysstatusta pahasti...
[/q]
<ot>
Kyllä toi säälittävä hehkutus tekee pelistä (ja pelaamisesta yleensäkin) entistäkin vastenmielisemmän ;)
</ot>
[q]JussiS, 2.2.2006 18:57:
---
ezzy, 2.2.2006 18:56:
Oma avokki hakannut sitä nyt 2vkoa putkeen =)
---
Kuten sanoin: maailman nörtein juttu. ever.
[/q]
Ei, ei ole. IMHO pelaaminen ei ole edes pahemmin nörttiä. WoWista jokapaikassa jankuttaminen nostaa tosin sen nörtteysstatusta pahasti...