Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Miks edistä menee sekaisin?*hih* 3pulloa ku juo, niin on ihan hiphei....
[q]daffy, 17.9.2006 10:25:
Miksi niin monet ihmiset pelkää ampiaisia?
[/q]
kaikki lentävä ja pörräävä ärsyttää...
...tosin pidän helikoptereista O_o
Ei sitä edes suositella et pesis aamiaisen jälkeen hampaat tai yleensäkään ruoan nauttimisen jälkeen, koska se ei tee hyvää hampaille. Liittys kai jotenkin siihen happohyökkäykseen ja yleensäkin jos hampaan pinnalla on jotain ylimääräistä tavaraa niin harjaaminen sitä hammasta vasten vaan pahentaa asiaa.
Ite pesen heti herättyäni hampaat ja illalla sit pidän ainakin 30 min taukoa viimeisestä syömisestä.
[q]Jammailija, 21.9.2009 17:27:
Seinäkellolle tapahtui klassiset, eli eräs ystäväni päätti oma-aloitteisesti siirtää seinäkellomme oikeaan aikaan, vaikka se taktisesti ja ansiokkaasti hoiti ajoissa-aamulla-töihin -teemaa*nauru*. Muistaakseni hän sääti sen viisareista ja työntäen niitä vastapäivään (ei takaa olevasta koneistosta). Nyt viisarit eivät liiku, vaikkakin yritystä kellolla tuntuisi korvakuulolla olevan.
Paristosta se ei johdu. Viisarit eivät ota kiinni toisiinsa.
Muistanko oikein, että mekaanisilla kelloilla on taipumusta mennä epäkuntoon, jos niitä pyörittää viisareista, ja väärään suuntaan? Mikä neuvoksi? Onko kotikonsteja miten korjata TAI miten ainakaan ei kannattaisi lähteä korjaamaan? Vai onko kellopelit sen verran hienosäätöä, että kannattais suoril miettiä asiantuntijaa?
[/q]
Ootko tsekannu, että viisarit kiristävä "mutteri" ei ole löystynyt? Näin saattaa käydä, jos viisareita pyörittää vastapäivään.
[q]mayah, 17.9.2006 15:48:
(eli ostaa se minipussi sipsejä ja syödä se)?
[/q]
miks minipussi ku voi syödä kans megapussin :(
Voiko virtsassa, tai virtsan ja veden sekoituksessa kasvaa levä ?
Tuli vaan mieleen, kun olin eilen Volumessa. Pisuaari oli kai vähän tukossa, ja siellä pohjalla lillu kokoajan sentti tai kaks vettä/virtsaa, ja musta näytti siltä, että siellä pohjalla kasvo jotain vihreetä :D
[q]Lyylikki, 3.3.2009 09:28:
---
Itselläni on iso kynnys alkaa pesemään hampaita, jos oon justiinsa syöny jotain.
---
[/q]
Mä en kans tykkää pestä hampaita pian syömisen jälkeen. Lähinnä siks, että suussa viipyilevä hyvän ruuan maku menee hukkaan, jos sen heti pesee pois Siks pesen hampaat aamulla ekana ja sit aamupalan jälkeen (jos sitä ehdin syödä) otan purkkaa
[q]roberto, 14.9.2006 17:53:
---
Displacer, 14.9.2006 17:39:
ei toimi. vain AGP-väyläiset.
saa korjata jos olen väärässä.
edit:
tuolta googlasin että se olisi AGP-väyläinen http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?dlc=en&lc=en&product=330086&lang=en&cc=us&docname=c00006476
---
No perc, menin sitte vahingossa tuhlaamaan 120 näyttikseen joka ei ees toimi *eikä*
Joo mut kiitoksia sulle! =)
[/q]
Ei muuta kuin näyttis takas tai uuden emolevyn ostoon ;)
...En tiedä löytyiskö sit semmosia adaptereita millä saa PCI-E näyttiksen kiinni AGP-emoon, tuskin ainakaan kaikkea saat irti näyttiksestä tuolla tavoin mikäli sellaisia on edes olemassa.
[q]roberto, 14.9.2006 17:32:
Toimiiko mun tietokoneessa näytönohjain joka on PCI-E mallinen?
Emolevyn malli on Asus A7N8X-LA.
[/q]
ei toimi. vain AGP-väyläiset.
saa korjata jos olen väärässä.
edit:
tuolta googlasin että se olisi AGP-väyläinen http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?dlc=en&lc=en&product=330086&lang=en&cc=us&docname=c00006476
Saaks pesussa värjäytyneitä vaatteita enää takasin alkuperäseen väriinsä (beige)
[q]daffy, 12.9.2006 11:08:
Miksi kaupasta ostetut liinavaatteet pitää pestä ennen ensimmäistä käyttöä?
[/q]
Niissä on usein tärkkiä tai muuta siliämisainetta, ja useissa on sellainen kirpeä vähän kemiallinen haju.
[q]Timce, 10.9.2006 13:11:
Mistä päin nettiä löytyy makeita julisteita? Ja mielellään mahdollisimman kookkaita.
edit: Ja tarkennetaan vielä, että kaikki mustavalkoiset, dj aiheiset <3
esimerkki
[/q]
http://homokaasu.org/rasterbator/
Tosta vaan tulostelemaan
edit. Linkki uusiks.
Miten Excelissä saa muodostettua tukkimiehenpäiväkirjan, ilman, että tarvitsee räpeltää kaavarivillä tai korvata esim. solussa olevaa arvoa isommalla luvulla?
Tarkotus ois siis tehä joku hemmetin tukkimiespäiväkirjamallinen puheluiden seurantalista. Ja ei. Nää ei meillä töissä osaa käyttää Exceliä eikä paperia eikä mitään muutakaan ohjelmia. Ja kyllä. Olen erittäin turhautunut. Oisin tehny Accesilla makronappulan, joka lisää aina +1 kun sitä painaa, mutta eihän meillä nyt mitään Accesia ole. Enkä osaa Excelillä nappuloita tai makroja tehdä.
Help me.
[q]Taskupeikko, 11.9.2006 09:45:
Jos ihminen näyttää hipiltä tai hippimäiseltä, niin onko se ihminen hipahtava vai hipihtävä?
[/q]
Hipihtävä. Jos se hippailis(siis bilettelisi) jonkin verran silloin tällöin, sitte se ois hipahtava.
:D Hmmm..itse asiassa sillä voisi olla myös hipahtava mekko, tai muut vaatteet.
Näin mä ainaki luulen, et tää ois. Nyt tuli kyl tosin epäluulo, kun pyörittelin noita sanoja...
Mistä päin nettiä löytyy makeita julisteita? Ja mielellään mahdollisimman kookkaita.
edit: Ja tarkennetaan vielä, että kaikki mustavalkoiset, dj aiheiset <3
esimerkki
[q]Annakins, 7.3.2008 15:14:
---
Steven Hoaks, 7.3.2008 15:12:
---
Annakins, 7.3.2008 15:08:
Paypal laskuttaa automaattisesti sun luottokorttia kunhan tiedot siellä on oikein. Itse oon huomannu, että (ainakin Sampon) Visalla maksut näkyy hitaammin ku (Nordean) masterilla.
Lukeeko sulla eBayssäkin comleted tai paid tms?
---
Ai pitäiskö se eBayssäkin lukee että maksettu tai hoidettu tai whatevö? Missä? Eikös se ole asiakkaan ja PayPalin välinen rahaliikenne niin mistäs eBay mahtaa niistä tietää?
---
Ai joo, se riippuu et ootko klikannu sen maksun sielt sun eBay-sivun kautta vai et.
Mut siis onks sun ongelma siis se, että myyjän tietojen mukaan et oo vielä maksanu (tai maksu on pending) sitä ostosta?
[/q]
Eipä ennää mittää
Just tuli maili: "Thank you for your payment!" Siltä firmalta kuka myi tavaran...
Eli eipä siinä edes kauaa mennyt... Eilen illalla ostin. Ja tänään maksettu ja näky maksu myyjällä. Hieno homma. Nyt vaan odottelemaan tavaraa
[q]2la, 7.9.2006 23:53:
Osaako joku sanoa, minkä genren bileissä käytetään eniten alkoholia? Ja onko jonkin kaupungin SKENE erityisesti kunnostunut tässä lajissa?
[/q]
Hmm.. Ehkä house-bileissä virtaa viina eniten noin geneerisesti ottaen, ja Turku nyt on ollut ainakin aika kostea kaupunki aina.
[q]sapeli, 3.3.2009 09:06:
Itse aika usein syön tonnikalaa aamiaisella, ja on aika nihkeää lähteä kalahajuisella hengityksellä liikkeelle. Samoin maitotuotteista jää (mulle ainakin) tosi ällö maku suuhun. Usein purskuttelen vettä tai otan purkkaa, mutta peruskouluaikoina tapanani oli harjata hampaat vasta aamiaisen jälkeen niin tätä ongelmaa ei ollut.
[/q]
Mä mietin, että voiko tää johtua siitä miten kotona on opetettu tekemään, mutta itse asiassa mun sisko pesee myöskin hampaansa aamiaisen jälkeen. Sen kanssa otettu pientä suukopuakin aiheesta
Itselläni on iso kynnys alkaa pesemään hampaita, jos oon justiinsa syöny jotain. Tuntuu, että mä vain siirtelen suussa sitä kaikkea möihnää. Esim. tällä hetkellä mulla on suklaanmakuista magnesiumia, jota otan illalla. Tosi usein unohdan syödä sen ennen kuin oon menossa nukkumaan ja jodun odottelemaan tovin, että se suklaanmaku haipuu suusta ja hampaista, että voin alkaa pesemään hampaita.
On meitä moneksi :)
[q]Lyylikki, 3.3.2009 09:00:
---
sapeli, 2.3.2009 22:26:
Tämän vuoksi aamiainenkin suositellaan syötävän vasta hampaiden pesun jälkeen, mikä on ollut mun mielestä aina jotenkin epäloogista (koska sittenhän hampaat eivät ole enää aamiaisen jälkeen puhtaat *ding*).
---
Mä olen ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka harjaa hampaansa vasta aamiaisen jälkeen
[/q]
Mä oon taas aina tottunut pesemään hampaat just ennen kuin lähen kotoa. Mun mielestä kaikki maistuu hammaspesun jälkeen pitkään niin inhottavalta ettei tee mieli pestä ennen. Lisäksi haluan nauttia puhtaan suun fiiliksestä kun lähden liikenteeseen.
Tosin pesen hampaat oikeastaan aina kun poistun kotoa. Ei liian useinkaan sais kai pestä mut mulla on ehkä vähän neuroottinen suhtautuminen asiaan. :D
Öööh... Eli mikäköhän se vastaus nyt sitten mahto olla?