Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
miten väkevää alkoholijuoman on oltava, että se poistaa nestettä enemmän elimistöstä kun sitä tilavuutena saa? itse siideriä juodessa tulee aina ajateltua, että kun tää on niin laimeeta etten mä mitään vettä tartte...
[q]Jussi Soro, 4.6.2010 22:06:
---
Kolera, 4.6.2010 22:05:
rikesakko napsahti ylinopeudesta just sopivasti 11km/h ylityksestä. Tuossa sitten tuo varmuusvähennys on se 3km/h niin mä en ole nyt yhtään mukana et mikä vitun idea tuossa hommassa on? Missä vaiheessa tuo oikeesti vaikuttaa mihinkään muuhun kuin siihen et paperilappu jonka saan kotiini missä nopeuteni ilmoitetaan niin siinä lukee 3km/h pienempi numero yhdessä kohtaa.
---
tolla kompensoidaan mittarivirhettä, esim erikokoiset renkaat saa mittarin heittämään hiukan. ajoit siis 14 km/h ylinopeutta.
[/q]
siis ajoin ihan 11km/h ylinopeutta kun lapussa luki 68km/h 60 alueella ja siis MITÄ VITTUA?! et oo tosissas et ton vähennyksen idea on vaan se et autoilijoiden mittarit näyttää eri tuloksia.
rikesakko napsahti ylinopeudesta just sopivasti 11km/h ylityksestä. Tuossa sitten tuo varmuusvähennys on se 3km/h niin mä en ole nyt yhtään mukana et mikä vitun idea tuossa hommassa on? Missä vaiheessa tuo oikeesti vaikuttaa mihinkään muuhun kuin siihen et paperilappu jonka saan kotiini missä nopeuteni ilmoitetaan niin siinä lukee 3km/h pienempi numero yhdessä kohtaa.
[q]duvin, 29.5.2010 13:10:
---
Kolera, 29.5.2010 11:20:
miksi muuten .-merkkiä ei voi käyttää ircnickissä?
---
IRC-spesifikaation mukaan nickiin käy vain A-Z, a-z, 0-9 ja tietyt muut merkit ("[", "]", "", "`", "_", "^", "{", "|", "}", "-") kuitenkin niin ettei se voi alkaa numerolla eikä "-"-merkiilä.
[/q]
juu ei mietin enemmänkin just tota et miksi se ei kelpaa ja miksi se pissii. Kuten mulle todettiin että koodi sieltä 80-luvulta et minkä kanssa nuo merkit sit kuseekaan. Se minua lähinnä kiinnosti
monta kertaa tää on jo tääl kysytty? "kuinka usein luulette tyhmää älykkääksi, kun se kyselee tyhmiä, mitä ette oo vaan oivaltanu kysyä?"
[q]Apo, 11.2.2010 22:17:
---
alek szahala, 11.2.2010 22:15:
Lähinnä ihmettelen sitä, millä se itse nostokurki saadaan nostettua sinne tornin päälle? :D
---
Toisen, liikkuvan nostokurjen avulla tai sitten nostokurki kasaa itsensä:
[/q]
juurikin noin, ite en oo koskaan päässy kyllä livenä näkemään tollasta "itseään kokoavaa"
http://www.liebherr.fi/fi-lh/fi/108617.asp tälläsillä yleensä ne paikan päällä kasataan.
[q]Jone:
mutta kun kyseessä on about kuka tahansa mun mielestäni oikeasti mukava ihminen jota en tunne kauhean hyvin, niin ryhdyn helposti veivaamaan ihme showta suuntaan tai toiseen tai vaihtoehtoisesti pelaamaan vähän varman päälle.
[/q]
se on se loputon dilemma jota en saa ratkaistuu*grr* miten voi päästä eroon siitä "omituisesta" käyttäytymisestä*slurps*...
[q]pirpeli, 4.5.2007 18:28:
http://www.museot.fi/nayttelykalenteri/index.php?nayttely_id=751
[/q]
Ah loistavaa ihanaa kiitos!!
Harmi vaan kun oli toi sisäänpääsymaksu 4e, menee budjetit vähä vituralleen täytyy toivoa josko systeri tarjois
Jos hankkisi lahjaksi ajan ammattimaiseen henkilövalokuvaukseen, niin olisiko ehdotuksia hyvistä ja luotettavista valokuvaajista/valokuvastudioista Vantaan suunnalla?
onko dopingia jos esim. laittaa ennen juoksukisoja tiikerisalvaa pyllyreiän ympärille tai esinahan alle?
[q]calvin, 20.1.2009 17:18:
Kiits, kokeillaan sillä sit, ja eipä noilla niin väliä oo vaikka menis ketuilleen.
Mut pakko saada reissuun valkoset ranta bögät
[/q]
Näkyy kakka paremmin läpi?
[q]onni3mk, 12.4.2006 14:26:
Miksi haukotellessa silmistä tulee kyyneliä?
[/q]
Tuon lisäksi jos tosiaan on tylsää tai ramasee, että pitää haukotella niin yleensä ottaa vielä eteenkin perkele =P Ärsyttävää.
[18:30] <vire> mistä päästäänki aiheeseen et millon piirakka haluu lihaa?
eli milloin piirakka haluaa lihaa?
[q]whispering, 30.7.2008 22:29:
Jos oot aavikolla missä on 40 astetta, juot vettä mikä on 40 asteista, niin mikä viilentää sen nesteen sun kehossa? Ennemmin tai myöhemmin sun kehon pitäis muuttua kanssa 40 asteiseksi jollei ole mitään central cooling systeemiä
[/q]
Ihmisen central cooling system, eli hikoilu, viilentää kehoa, jonka lämpötilaan juomasi vesikin mukautuu.
Mikä on juoksutauti?
---
---
Yhyy tein jotain telkulleni ja nyt en enää saa laitettua ohjelmia ajastukseen. Painaessani ajastusnappulaa, telkku herjaa "varattu numero on sopimaton". Wtf oikeesti. Totaalinen sulkeminenkaan ei auta. Mikään, mitä oon tajunnu kokeilla, ei auta (eli telkun sulkeminen standby-tilaan ja sähköt kokonaan pois). Telkkuna Samsung. Halp someone!
---
HA keksin sen ite nopeemmin ku te ^^
---
Anna kun arvaan, palautit tehdasasetukset.
Itseasias en (kun en osannut sitä tehdä *blush*) :D hetken vääntämisen jälkeen tajusin, että telkkuni pystyy laittamaan muistiin ainoastaan 8 ohjelmaa. Yhdeksännen ohjelman kohdalla se herjas ylläolevaa. Ihan mielenkiintoinen herja siihen siis. :D
Mistä johtuu että täysin turhakin tarkoitukseton itku helpottaa oloa heti ja hetkeksi. Eli mitä sil hetkel tapahtuu päässä ku rupee tirauttaa paskaa silmistä. Vai oonko mä vaan luultuakin vammasempi =P
[q]mark hamilton, 30.11.2008 18:43:
Ei kukaan sano.. vaan kyseessä on mun oma kehittelemä vitsin omainen tapa leikkiä lauseilla.
[/q]
Noni eli nyt selvis lopulta että mitä toi sun ensimmäisen viestin "miten" tarkoittaa-> "mietin"
[q]Gnizhak:
---
Tähän täytyy kysyä. Miksi pitäisi syödä jotain josta ei pidä.
[/q]
mä oon ihmetellyt ihan samaa. esim äitini jaksaa aina välillä tyrkyttää ruokia/ruoka-aineita joista en pidä, aina sama lause kaikkea pitää maistaa ja syödä monipuolisesti. ja mä en edes ole mikään sikakranttu ruuan suhteen joten ei sillä voi olla pelkoa että kuolen syödessäni pelkkää ananasta.
sama kysymys vaivaa muakin, MIKSI pitäisi syödä jotain mistä ei pidä?
[q]Tres:
Ei kyl mitään hajuu et mitä
joku hyttynyt kelaa duunaavansa kuumana
kesäpäivän sadan metrin korkeudessa
[/q]
Kaveri asuu kymmenennessä kerroksessa ja sinne ei ikinä tule hyttysiä sisään, vaikka kuinka pitäisi ikkunoita auki - ampiaisia kylläkin.