Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Jos ihmistä polttaa tupakalla jääkö siitä pysyvä arpi?
Luulen et riippuu siitä osuuko siitä vaan ihan ne pintatuhkat, vai sihahtaako ihan kunnolla. Se voi kans riippua siitä et mihin osaan kehoa se osuu, ilmeisesti sen kohdan ihon paksuus sekä vesi- ja öljypitoisuus vaikuttaa siihen kuinka helposti palohaavasta tulee niin paha että se arpeutuu.
Kuvittelisin myös että mitä pikemmin sen poltetun kohdan saa putsattua ja laitettua siihen jotain rasvaa, sitä todennäköisemmin arvelta välttyy.
Miksi ihmisten on pakko bilepalautteessa puhua DJ:eistä näiden etunimillä? Siis aivan sama jos olisivatkin sinutteluasteella, mutta välttämättä kaikki muut (lue: minä) ei tiedä kuka kukin on etunimeltään... (Nyt kyl tippuu skenepisteet kun ton tunnustin *hih*)
Niin että onko se palautteen pointti oman egon pönkittämistä vai oikeata objektiivista rakentavan palautteen antamista ja muiden forumilaisten kanssa kokemuksen jakamista? Hmm?
Miettikääpäs sitä.
Jos ihmistä polttaa tupakalla jääkö siitä pysyvä arpi?
[q]extramppa, 13.9.2005 20:45:
Onko ne kaikki tädit (ja sedät) jotka hoitaa päiväkodissa lapsia ammattinimikkeeltään lastentarhanopettajia vai mikä on niiden virallinen nimike?
[/q]
lastentarhanopettajia ne kai on mutta leikkipuistoissa on ohjaajia
[q]extramppa, 13.9.2005 20:45:
Onko ne kaikki tädit (ja sedät) jotka hoitaa päiväkodissa lapsia ammattinimikkeeltään lastentarhanopettajia vai mikä on niiden virallinen nimike?
[/q]
Lastentarhanopettajalla pitää olla kasvatustieteen kandidaatin tutkinto. Lisäksi päiväkodeissa työskentelee mm. lastenhoitajia ja päivähoitajia joilla on ammattitukinto sekä avustajia joilla ei välttämättä ole mitään koulutusta.
[q]mekaanikko, 13.9.2005 21:33:
---
extramppa, 13.9.2005 20:45:
---
Lastentarhanopettajalla pitää olla kasvatustieteen kandidaatin tutkinto. Lisäksi päiväkodeissa työskentelee mm. lastenhoitajia ja päivähoitajia joilla on ammattitukinto sekä avustajia joilla ei välttämättä ole mitään koulutusta.
[/q]
Kiitos! Juuri tällaista vastausta olin vailla.*hymy*
[q]jago, 13.9.2005 21:20:
Mist te hankitte noita makeita avataria?? varsinkin noi migreeniä aiheuttavat välkkyvät kiinnostais(hei jos te aiheutatte mulle päänsärkyä, pitää munkin tehdä samoin teille)
[/q]
Jos kaytät tulikettua niin asenna ADblock, jonka jälkeen voit blokkailla ärsyttävät kuvat näkymättömiin.
Mist te hankitte noita makeita avataria?? varsinkin noi migreeniä aiheuttavat välkkyvät kiinnostais(hei jos te aiheutatte mulle päänsärkyä, pitää munkin tehdä samoin teille)
[q]wiwi, 3.3.2009 19:15:
Kiitos vastauksesta!
Vielä pitäisi selvittää, miksi näin käy. Klubbarin biologit apuun!
[/q]
jäi vähän pois tosta kans et niin parasympaattisen hermoston syytä erektiot ja sama syy tossa unijönkkiksessäki. Googlella mä noiki löysin =P
Semmoi semiväsymys(puuduttavat koulutunnit jne.) ainaki mulla myös aiheuttaa vähintää puoltangon joka oli vitun rasittavaa nuorempana ku oli ahtaat farkut jalas =P
[q]ALIEN:
Kuinka tekopyhiä ihmiset ovat?
[/q]
84%
[q]phanatic:
Keskipakoisvoiman ansiosta planeetat jatkaisivat suoraan eteenpäin ympyräradan sijasta, eli päätyisivät jonnekin hyvin kauas.
[/q]
Ei ole mitään keskipakoisvoimaa. Menee toistoksi, mutta sanottakoon nyt. Gravitaatiovoima toimii keskeiskiihtyvyysvoimana, joka pitää planeetat radoillaan. Jos unohdetaan säteilypaineet ja muut vastaavat, niin gravitaatiovoiman kadotessa planeettoihin ei enää vaikuta mikään voima ja sen takia ne jatkavat suoraviivaisesti matkaansa alkuperäisen radan tangentin suuntaan.
[q]Jone, 19.9.2005 15:23:
Mun seuraava arvaukseni on että lasi ei ole puhdas tai se on jotenkin vaurioitunut, mutta sekin kuullostaa ehkä vähän hakevalta teorialta.
[/q]
Jos näin olisi niin sitten mun järjen mukaan ton saman efektin pitäis näkyä jollain tavalla myös muissa kuin valokohdissa (koska virheen aiheuttava tekijä vaikuttaa koko valotusajan, toisin kuin lyhyt kameran liike valotuksen aikana jolloin virhe näkyy vain kirkkaimmissa kohdissa). Voisko sulkijassa olla jotain häikkää? Esim. jos kyseessä on kamera jossa on peilietsin, ja sulkija menee jostain syystä kiinni vasta kun peili on kerinnyt kääntyä takaisin paikoilleen jolloin peilin liike voi heijastaa kennolle/filkallle jotain?
Onko mannasuurimot käyttökelvottomia eräpäivän jälkeen? Eräpäivä on ollut 7.9.05.
[q]onni3mk, 19.9.2005 15:44:
Onko mannasuurimot käyttökelvottomia eräpäivän jälkeen? Eräpäivä on ollut 7.9.05.
[/q]
Tos tapaukses epäilen. Töissä tullu testattuu kaiken näköstä ja isommal heitol. (oon siis kaupassa töissä ja syön päivittäin vanhaa ruokaa)
[q]Jone, 19.9.2005 15:23:
Mun seuraava arvaukseni on että lasi ei ole puhdas tai se on jotenkin vaurioitunut, mutta sekin kuullostaa ehkä vähän hakevalta teorialta.[/q]
Mä olisin itse tän kannalla koska mulla on itselläni koneella pari vähän vastaavanlaista otosta joita aluksi tipahtelin että wtf mutta kun tarkistin linssin siinä oli pascetta.
[q]dominikh, 14.9.2005 16:05:
Mistäpäin saa Contaxin irtosalamalle huoltoa? Oon soittanut +20 paikkaa ympäri suomen, ja puolet ei ees tunnistanut koko merkkiä *igor*[/q]
Ootko Ep-Kameraan Helsingin Uudenmaankadulle soittanu? Siinä ainakin muistaisin nähneeni Contaxia ikkunassa.. http://www.svhy.org/kj/ep-kamera/
Mutta sitten uus kysymys:
Onko biohajoavien pesuaineiden käytöstä hyötyä kaupunkikäytössä? Nehän menee samaan viemäriin, kuin muiden ei-biohajoavat aineet ja koottu jätevesi käsitellään siis joka tapauksessa. Niin, että miten on? Onko hyötyä ja apua?
Miten/mistä auringon nousun ja laskun ajat määritellään? Eli jos aurinko laskee vaikka klo 15.12 niin pitäskö olla esmes merenpinnantasossa ja se painuu tason alle klo 15.12 vai mitenkäs?
paljonko on jalkapallokentän virralliset mitat?
ja miksi tv'eessä se kenttä näyttää aina x3 isommalta kuin oikeasti..
vai onko suomessa sitten pienempiä kenttiä kuin tuolla mantereella?
[q]Jutu, 14.9.2005 22:46:
---
DjPane, 14.9.2005 22:44:
Semmoinen asia juolahti mieleen, että miksi miehellä on nännit? Mihin me miehet niitä oikeasti tarvitsemme?
---
Näin jossain tähän liittyvän sarjiksen, ja siinä se ukko roikotti aurinkolasejaan nänneissään Sori ot.
[/q]
[q]dominikh, 14.9.2005 22:48:
---
Siihen et naisilla on vaihtoehto imemiseen
[/q]
Heh. Arvasin et nää jutut lähtee tähän suuntaan. Yritin kovasti vältellä tätä oikeasti -sanalla. Mut ei haittaa.. Niille täytyy joku järkevä funktio keksiä