Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]Dementation:
---
Karvinen:
nukkuuks hämähäkit?
---
Se riippuu siitä miten määrittelemme nukkumisen, mutta kyllä nekin lepäävät.
[/q]
Hyvä... nyt voin hilluu varpasillaan takapihalla... päivisin ei uskalla!!
[q]poro:
---
tomppi:
Tässä olis nyt jopa kaksi kysymystä:
1. Kun on varannut pesukoneen tiettyyn aikaan niin miksi joku toinen ottaa sen käyttöön juuri silloin?
---
Enskerralla pesismaila mukaan pyykkitupaan. Eiköhän asia selkene.
[/q]
Tosta selviää ilman väkivaltaakin (mutta suunnattoman vitutuksen aiheuttaen) esim. lisäämällä jotain väriainetta pyykinpesuaineelle tarkoitettuun lokeroon, jonka saa useimmissa pesukoneissa auki myös kesken pesun.
Tulee pirtsakan väristä pyykkiä ja sneakpyykkäilijälle pientä verisuonten pullistumista otsalohkossa.
[muokattu 18.2.2004 17:37]
[q]tomppi:
Tässä olis nyt jopa kaksi kysymystä:
1. Kun on varannut pesukoneen tiettyyn aikaan niin miksi joku toinen ottaa sen käyttöön juuri silloin? *hmph*[/q]
Enskerralla pesismaila mukaan pyykkitupaan. Eiköhän asia selkene.
[q]2. Miksi talon rapuissa on älytön määrä mandariinin kuoria?
[/q]
Teil on joku mandaariinilöver siellä. Pesismaila rappukäytävään mukaan ja selvittämään asia.
Kysyn taas tyhmiä, mutta ei voi mitään. Mun täytyis hakea passi, mutta poliisin sivuilla lukee, että "henkilöllisyys tulee todistaa joko passilla tai henkilökortilla, ajokortti ei kelpaa". Noh, milläs mä nyt sen todistan kun ei oo passia eikä tota henkilökorttia?
oho , no huh huh!!! FUCK!
[q]yusu:
kun laittaa 2 jotain johtoo vierekkäin..katsoo hetken muualle, nii miks ne on ihan hullussa solmussa sen jälkeen. Ite veikkaan jotain sähkljohtotonttua
[/q]
Joo, aivan uskomatonta miten 100m pitkä, noin sentin paksuinen, ns. Triax johto voi mennä aivan tasan keskellä johtoa täydelliseen umpisolmuun.. Johdon molemmat päät ovat olleet kokoajan kiinni kamerassa ja seinässä...
Siinä sitten seisottiin huuli pyöreänä ihmettelemässä että miten helvetissä tämä on mahdollista :D
- garo
Nyt pitäisi jotenkin saada aukaistua sähköpostin mukana zip-tiedostona tullut tiedosto aivan normaalina mp3:na. Kun painaa avaa linkkiä, niin silloin avautuu nettisivu joka on täynnä kooditekstiä. Sitten, kun laittaa "save as", niin tiedostonimeksi tulee "01_Liferider_.rar" ja tallenusmuodoksi "firefox document". Olen yrittänyt kyllä latailla tuota ja muuttaa mp3:ksi ja käytänyt zip-ohjelmia, jotta saisin aukaistua tuon, mutta kun ei niin ei... mikähän tuohon auttaisi?
[q]MaSari:
Saako norsu (lisää) ryppyjä kun sen vanhenee?
[/q]
Eikös se riipu siitä mitä ryppyvoidetta se käyttää...?*ding*
[muokattu 29.1.2004 12:16]
jotkut hämikset tosiaan vaeltavat öisin ihmisten korvien kautta aivoihin ja munivat sinne.... siitä johtuu usein dementia ja mielenvikaisuus
[q]Annakins:
Miksi limut kuohuu enemmän kaadettaessa jos lasissa on jäitä?
[/q]
Jää sulaa tai sublimoituu (muuttuu kiinteästä kaasuksi), joten vapautunut kaasu pyrkii pois nesteestä ja siitä kuplat. Voi myös olla, että jää reagoi limpparin kanssa ja vapautuu happimolekyylejä. Näin luulisin, korjatkaa jos olen väärässä.
[q]S-T:
---
Itseasiassa.. elohiiri ei ole kovinkaan harvinainen. Jostain muistan lukeneeni/kuulleeni, että lähes jokaisella ihmisellä on vuorokausittain elohiiriä jossain lihaksessa.. tietyistä lihaksista sen vaan huomaa helpoimmin - kuten kasvon alueen lihaksista.
Itse olen huomannut asiaan huomiota kiinnitettyäni, että melkein joka päivä jokin lihas nykii hetken aikaa. Ihan kookkaissakin lihaksissa. (Vaikka mun lihaksia tuskin voi oikeasti sanoa kookkaiksi...)
[/q]
Kuulemma magnesiumin popsiminen auttaa kramppeihin ja elohiiriin yms.
Miks ihmisiä laiskottaa kun pitäis tehdä jotain mut sit kun ei oo pakko niin vois vaikka tehdäkin????....
[q]ella_:
---
kylpyankka:
Miksei hammaslääkärin katossa voisi olla jotain kivoja maalauksia, jota voisi keskittyä katsomaan samalla kun kidutetaan? *täh*
---
koska ne ei auta
[/q]
Lukion hammaslääkärin katossa oli joku juliste, ja mä töllötin sitä aina. Ainakin omalla kohdallani toimi ajatuksen muualle laittajana, vaikka pelkään hammaslääkäriä ihan rutosti. Entäs jos seuraavalla hammaslääkärillä ei olekaan mitään julistuksia? *kituuttel*
Mimmonen ääni voi paskoo diskantit kaiuttimista? vasemmasta ja oikeasta =P
radio kuuluu ihan normaalisti kuitenki ...kai*edit* vitut kuulu kunnol */edit*
parin huntin Infinityn kaiuttimet kyseessä siis.
[q]Ana-5000:
Tavallaan, tosin hikka on selkeästi yleisempi kuin elohiiri, ja elohiiri harvemmin iskee noin kookkaisiin lihaksiin kuin pallea, et ton ilmiön syntymekanismi on varmaan aika erilainen.
[/q]
Itseasiassa.. elohiiri ei ole kovinkaan harvinainen. Jostain muistan lukeneeni/kuulleeni, että lähes jokaisella ihmisellä on vuorokausittain elohiiriä jossain lihaksessa.. tietyistä lihaksista sen vaan huomaa helpoimmin - kuten kasvon alueen lihaksista.
Itse olen huomannut asiaan huomiota kiinnitettyäni, että melkein joka päivä jokin lihas nykii hetken aikaa. Ihan kookkaissakin lihaksissa. (Vaikka mun lihaksia tuskin voi oikeasti sanoa kookkaiksi...)
Miks kaikki haluaa aina aamuisin puhua mulle IHAN kaikkea. I like my mornings quiet...
Mitä tapahtuisi jos maapallo lopettaisi oman akselinsa ympäri pyörimisen, eikä enää kiertäisi aurinkoa, vaan pysähtyisi kokonaan? (Oikeasti tämä ei tietenkään varmaan olisi mahdollista, mutta jos leikitään että näin kävisi).
[q]Jone:
Mistäs saisi kaikkein kätevimmin poistettua muovitaskuja vinyyleille ja muuta tarveaineistoa plattojen huoltamiseen?
Bookmarkit menivät taannoin ja siinä samalla kaikkien kauppojen URLit ja nimet, joten ko. tieto tulee tarpeeseen.
[/q]
http://www.protected.de/artikellisten/artikelmain.htm
Urposta designista huolimatta kuulemma ihan pätevä kauppa, itse en tosin o tilannut. Pienemmät satsit irtoavat kätevimmin ehkä Digeliuksesta tms. levykaupasta joka myy noita yksittäin.
Miten ihmeessä saan ton mun tipukuvan näkyyn tossa vieressä?
<------
Miks kaikki muijat haluu lähtee opiskelemaan psykkaa yliopistoon?