Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Lene:
Mä en saa tota auki ja kyseessä on talvitakki! Ehkä toinen vetoketju pitää rikkoa tai jotain...
[/q]

ohoh. aika jännää, talvitakki joka pitää pujottaa päälle ei vaan, kai se nyt on pakko saada auki jos kerran vetskari menee alas asti eikä ole anorakkimalli... juttele sille hellästi?

Onko autoissa samanlainen "vasemmalta oikealle"-vaihteisto riippumatta siitä, kummalla puolella ratti on?

Onko amerikkalaiset todella niin tyhmiä kuin (mediassa) annetaan ymmärtää? (Vai esiintyykö mediassa vain keskimääräistä tyhmempiä jenkkejä?)

Miksi maailmassa tehdään ja julkaistaan täysin "turhanpäiväisiä" tutkimuksia? Uusin typerä tutkimus: Tupakointi saattaa altistaa astmalle. Eikös sen(kin) voisi päätellä ihan pelkällä maalaisjärjellä?

[q]POSER:
---
Nimi on kivan trendikäs ja erilainen. Sen avulla saadaan ihmiset kiinnostumaan ja kokeilemaan tuotetta ja sitä kautta ihastumaan siihen...
---
[/q]

"Kivan trendikäs" since ainakin 1980-luvun alusta

[q]Oliwer:
Missä vois olla vika kun en saa näytönsäästäjiä pyörimään Windows XP käyttiksessä, vaikka asetukset pitäs olla kohallaan? *näyttöösammuttelee*
[/q]

Näytönsäästäjien käyttämisellä ei ole nykynäyttöjen kanssa käsittääkseni hevonhännän merkitystä, koska kuva ei "pala" niihin kuten aikoinaan teki. Correct me if I'm wrong.

[q]Illustrator:
Niihin näytönsäästäjiin palaa ainoastaan hermot, varsinki sellasiin missä on jotain ääniä.*ding*
[/q]

Matrix Code Generator, näyttää messevältä eikä päästele tilulilu-ääniä *joo**piis*

[q]Hyzenthlay:
tää kuuluis ennemminkin osastoon "elämää tärkeämmät kysymykset". Mutta joo. Montako palaa puuttuu vielä illu-palapelistä? multa puuttuu 3, enhän ole missannut mitään??
[/q]

neiti flaikkujen jakaja tässä hei... 2 puuttuu mun laskujen mukaan... ja mä oon hävittäny yhen palasen eli serenan jatko illtu jossa oli mm. unik soittamassa.. JOS jollakin on on ylimääräinen palanen niin ottaisin mielelläni sellaisen.

mitkä palat sulla on? tässä päivämäärien mukaan mitkä on tähän asti ilmestyneet.

10.10.2004
15.08.2004
01.05.2004
04.04.2004
07.03.2004 (multa puuttuu tää pala ja oon erittäin kiinostunu saamaan sen)
01.02.2004
01.01.2004
07.12.2003
02.11.2003
05.10.2003

tää kuuluis ennemminkin osastoon "elämää tärkeämmät kysymykset". Mutta joo. Montako palaa puuttuu vielä illu-palapelistä? multa puuttuu 3, enhän ole missannut mitään??

[q]S-T:

Näin sen pitäisi olla. Näytön sammuttamalla säästää sitäpaitsi ihan himpun verran energiaa
[/q]

Kumpi on enemmän energiatehokasta. Ajaa näyttö yöksi virransäästötilaan vai sammuttaa kokonaan? "Kylmäkäynnistys" haukkaa käsittääkseni ainakin television kanssa paljon energiaa.

Mulla on jostain sellainen käsitys että nykyisiinkin monitoreihin saisi kuvan poltettua mutta vaatii jo tosissaan töitä.

Minkä takia nuoret tytöt (ja myös vanhemmat naiset) ovat niin julmetun epävarmoja itsestään että täytyy pitää esitys päällä? Pelkäävätkö he että heidät unohdetaan jos he eivät ole huomion keskipisteenä koko ajan? Ja minkä takia huomiota hakevat yrittävät ja iskevät varattuja miehiä?

Meillä ois nyt paljon kysyttävää:

* Miksi ihmisellä ei ole häntää?
* Miksi kauas on niin pitkä matka?
* Kuinka pitkä on naru?
* Miksi taivas on niin korkealla?
* Miksi kirahvilla on pilkkuja?
*täh*

[q]Jää~*:
Meillä ois nyt paljon kysyttävää:

* Miksi ihmisellä ei ole häntää?
* Miksi kauas on niin pitkä matka?
* Kuinka pitkä on naru?
* Miksi taivas on niin korkealla?
* Miksi kirahvilla on pilkkuja?
*täh*
[/q]

1. Häntäluu riittää mainiosti, koska ei me jakseta enempää heiluvia osia.
2. Koska lähelle pitää olla lyhyt matka.
3. Niin pitkä kuin se on.
4. Koska me olemme niin matalalla.
5. Ettei olisi tylsää.

siis kun mä en oo seurannu ollenkaan niin mitä kaikkia pre-paid liittymiä on olemassa? *täh*

Onko niitä paljon erillaisia ees? osaako kukaan antaa linkkii tai kertoo paljon maksaa..

nimimerk. tänään lentää puhelin seinään ellen hanki uutta numeroa pikaseen.
*hermoromahus*

POSER:
Miten ihmeessä Teflon saadaan siihen pannuun kiinni, jos tefloniin ei tartu mikään?

Teflonpintaisten tuotteiden pinnoittaminen tapahtuu yleensä sintraamalla teflonpulveri kiinni pinnoitettavaan pintaan.

[q]salasinko?:
minkä takia klubituksessa on entistä enempi idiootteja?
[/q]

Maailmankaikkeus laajenee.

Eikun hetkinen, silloin niiden pitäisi vähentyä. Noh, ainakin yritin.

[q]Ana:
Täh? Siis; puoleenväliin päästään täyttämällä todella tarkasti mut nesteen haihtuminen takaa sen, että puolillaan olo on erittäin väliaikaista; siksi lasi on lähes aina joko enemmän tai vähemmän kuin 50% täynnä.
[/q]

Onhan se lasi hetken aikaa puolillaan kun sitä täytetään yli puoleenväliin asti. Samalla lailla kun se on hetken puolillaan kun sitä tyhjennetään jos siinä on ollut yli puolivälin tavaraa. Aina. =)

[q]Ana:
Ton mukaan lasi ei ole kuin hetkellisesti puolillaan, jos silloinkaan!
[/q]

Lasia ei ole.

Mä oon nii tykästyny pestopastaan. Kuka on keksinyt peston? 10 pistettä ja papukaija merkki hänelle

[q]whispering:
Jos veden kiehumispiste alenee alipaineessa, niin voiko jää kiehua jos on tarpeeks alipainetta?
Entä mitä ihmiselle tapahtuis avaruudessa ilman suojapukua?
[/q]

1. Kyllä voi. Jos paine alenee alle n. 610 Pascalin vesi ei pääse nestemäiseen muotoonsa. Se ei kuitenkaan ole "kiehumista". Veden siirtymistä kiinteästä olomuodosta (jää) kaasumaiseen (vesihöyry) sanotaan sublimaatioksi.

lisää olomuodoista & paineesta

2. Ihmisen kudoksissa olevat nesteet haihtuu faaseiksi, jonka ansiosta ihmisen solut romahtaa (alkaen pinnalta, ja saavuttaen lopuksi sisäelimet) ja ruumiinlämpö karkaa.

Jos veden kiehumispiste alenee alipaineessa, niin voiko jää kiehua jos on tarpeeks alipainetta?
Entä mitä ihmiselle tapahtuis avaruudessa ilman suojapukua?

[q]GoA:
---
Amma:
Miksi ne julkisissa kulkuneuvoissa rääkyvät ipanat naulitsevat aina katseensa minuun, joka en voi sietää kersoja?
Mikseivät ihmiset ymmärrä sitä, etten näe pienessä ihmislapsessa mitään söpöä tai ihanaa?
*väsymys-ketutusmus*

---

Lapset ovat todella hauskoja kun ne osoittavat minua sormella ja sanovat: äiti katso, tolla pojalla on punaset hiukset. Tuo saa minut aina hyvälle tuulelle.
[/q]

mä oon henk. koht. kuullu vaan et "äiti kato! toi poika on iha tyhmän näkönen".

O