Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]Janisa, 23.1.2010 16:23:
Uskokaa tai älkää, mutta oon tänään kelaillut tällaista ihan tosissani...
Jos naisella, jolla on isot tissit (tai vaikka varttuneemmalla väestöllä riippurinnat) ja hän on avaruudessa (tai keinotekoisessa painottomassa tilassa) ilman rintaliivejä, niin mihin suuntaan rinnat oikein osoittaa...???
[/q]
Kaakkoon.
mitä ostaa 12 v kummitytölle synttärilahjaks. Rahaa en halua antaa eikä omppupomppua tai spärdäreitä kehtaa vielä viedä.
Miksi tekemäni älyttömän sofistikoitunut php mailer scripti tökkii serverin spämmisuodattimeen?
[q]spoinkel, 9.1.2008 08:32:
Sama urpo joka lisää automaattisesti itsensä kaikkien kaveriksi.
Tom is not my friend.
[/q]
Saivat just mailia.
[q]Piia, 25.9.2007 20:43:
---
Janisa, 25.9.2007 19:18:
Miten ja missa paloautot/ambulanssit/poliisiautot tankkaa...?
Heratti mielenkiinnon, silla en ole koskaan nahnyt
a) kyseisia kulkuvalineita huoltoasemilla
b) myoskaan tankkiautoa esim. palo- tai poliisiasemalla.
---
Mie oon ainakin ollu aika monta kertaa ambulanssin ja poliisiauton kanssa yhtäaikaa tankkaa ihan tavallisella bensa-asemalla... paloautoista en tiiä... ovat vissiin liian isoja asemille ainakin?!?
[/q]
Kyl ne vähän kunnasta riippuen tankataan ihan eri firmojen kylmä-asemilla. Helsingissä taitaa isoimmilla asemilla/varikoilla olla ihan bensapumputkin.
[q]Zebir, 22.5.2009 16:22:
Mitä sanotaan biisissä 'Ephexis, Dj RX & Carbon based - Decimator' ? Kuulostaa hyvältä mut ei saa kun parista sanasta selvää :P
[/q]
pay attention / it's time
to detonate the interdimensional sound intervention
a fusion / in time
to desicrate you, leave it twisted decimator
[q]hemuz
Laitat ne kylmälaukkuun.
Termospullot ja-mukit on kans aika näppäriä.
[/q]
Riippuu toki miehestä mutta luuletko että viikonlopun bisset mahtuu kylmälaukkuun? Pakastearkku vois olla sopivampi.
[q]Jone, 1.11.2006 12:05:
Mä en enää jaksa nähdä näitä ominaisuuksina, mutta en myöskään halua palata mikrosöftin internetin räjäyttäjän käyttäjäksi.
[/q] ;) ?
Viel toinen hankala
A specific phenomenon of diminished perception of sound is explained by masking. This can occur because of frequency or temporal causes. In general, our ears will not be able to hear softer sounds under a louder sound of the same pitch, which is called frequency masking.
FUUUUU
"4.5. julkaistu Fingerpori poistettiin, koska kävi ilmi, että sen sisältö loukkasi poikkeuksellisen monia lukijoita."
http://www.hs.fi/fingerpori/1135256556217
-> Mitähän siinä mahtoi olla...?
[q]Amma, 8.5.2010 00:33:
"4.5. julkaistu Fingerpori poistettiin, koska kävi ilmi, että sen sisältö loukkasi poikkeuksellisen monia lukijoita."
[/q]
Jew
[q]Amma, 8.5.2010 00:33:
[/q]
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2132254
[q]Kolera, 4.6.2010 22:24:
siis ajoin ihan 11km/h ylinopeutta kun lapussa luki 68km/h 60 alueella ja siis MITÄ VITTUA?! et oo tosissas et ton vähennyksen idea on vaan se et autoilijoiden mittarit näyttää eri tuloksia.
[/q]
Joo siin lapus lukee et 68, mut siitä on vähennetty jo se 3 km/h. Ja joo, mittarivirheen takia toi vähennys tehdään. Noi tutkathan on ihan helvetin tarkkoja, et ei niis heittoo tuu.
Tuli iteki otettua torstaina pikavoitto, niin aika tuoreessa muistissa nää :P
[q]Kolera, 4.6.2010 22:05:
rikesakko napsahti ylinopeudesta just sopivasti 11km/h ylityksestä. Tuossa sitten tuo varmuusvähennys on se 3km/h niin mä en ole nyt yhtään mukana et mikä vitun idea tuossa hommassa on? Missä vaiheessa tuo oikeesti vaikuttaa mihinkään muuhun kuin siihen et paperilappu jonka saan kotiini missä nopeuteni ilmoitetaan niin siinä lukee 3km/h pienempi numero yhdessä kohtaa.
[/q]
tolla kompensoidaan mittarivirhettä, esim erikokoiset renkaat saa mittarin heittämään hiukan. ajoit siis 14 km/h ylinopeutta.
[q]ezzy, 1.3.2010 11:56:
---
Kriss G, 28.2.2010 22:40:
---
UkeUke, 28.2.2010 22:30:
saa nauraa, mutta mä en rehellisesti sanottuna tiedä tarkalleen mitä tarkotatte kun puhutte kiksusta Luulisin, että tämä on just se mitä ite kuuntelen, mutta kun enhän mä peräkylänpoika tiedä tälläsiä termejä..
---
Melodic trance --> meloDICK trance --> kikkelitrance --> kiksu
Näin se on ainakin joskus järkeilty.
---
Tais olla vaan jonkun dj:n (orkidea?) heitto random bileessä "kikkelitrancesta" joka ton nimityksen sai aikaan.
[/q]
Ja MISTÄKÖHÄN se on voinu sen keksiä?
Mikäköhän pointti tossa Mozilla Firefoxin "pääsalasanan" käytössä on?
Mulla on kaikki salasanat tallennettuna tähän ja en haluais että muut koneella vierailijat pääsee käyttämään niitä. Laitoin tuon pääsalasanan käyttöön, mutta sen voi ohittaa pelkästään painamalla "peruuta" nappulaa ja jatkaa normaalisti minun tunnareilla surfailua?!
Mikäs vitun järki siinä nyt on?
Edit: Ahaa pitää siis kirjautuu ulos kaikilta sivustoilta ja sitten vasta se salasana auttaa. Onpa ihan helvetin tyhmää. Olisin toivonut ettei koko kettu edes käynisty ellei tiedä salasanaa
Toimiikohan peli Windows 7:ssa jos ominaisuuksissa on annettu Win 2000/XP/Vista?
Heroes of Might & Magic V Gold Exclusive -paketti kyseessä..
[q]NiMo, 15.6.2010 17:56:
Toimiikohan peli Windows 7:ssa jos ominaisuuksissa on annettu Win 2000/XP/Vista?
Heroes of Might & Magic V Gold Exclusive -paketti kyseessä..
[/q]
Useimmiten taitaa olla aika ok, mut peleissä on niin paljon muuttujia ja koneissa myös, että se tekee tosta ihan mahdottoman ennustaa :(
Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?
miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?