Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Jos Ipanapa-lastenlevyistä tehtäisiin hiphop-versio, niin olisiko se nimeltään Äpäräpä?
Voiko lähettävän riistakameran asentaa veteen ?*täh* T: Metsästäjä
Voiko lähettävän riistakameran asentaa veteen ?*täh* T: Metsästäjä
Voi, jos vesi ei ole märkää.
Löytyykö Helsingistä/Espoosta paikkoja jossa voisi järjestää UG-henkiset bileet n. 30-henkiselle seurueelle? Kävin jo tutkimassa Viikin bunkkereita, mutta ne valitettavasti vaikuttavat olevan hitsattu kiinni.
Löytyykö Helsingistä/Espoosta paikkoja jossa voisi järjestää UG-henkiset bileet n. 30-henkiselle seurueelle? Kävin jo tutkimassa Viikin bunkkereita, mutta ne valitettavasti vaikuttavat olevan hitsattu kiinni.
Tässä kuussa ollu esim. verkkosaarella ja salmisaaressa ton kokoset bileet. Verkkosaaressa kävi poliisitkin mutta niitä ei pahemmin kiinnostanut ja ajo vaan suoraan pois.
Tässä kuussa ollu esim. verkkosaarella ja salmisaaressa ton kokoset bileet. Verkkosaaressa kävi poliisitkin mutta niitä ei pahemmin kiinnostanut ja ajo vaan suoraan pois.
Löytyikö mitään sopivaa venuee ?*täh**tanssittel*
[q]coolcat82, 19.5.2006 18:05:
Miks nappikuulokkeet menee aina laukussa solmuun, vaikka yrittäis virittää ne miten ettei ne olis ni silti ne on AINA!! ..vai enkö mä vaan osaa..?
[/q]
Kieritä ne vaikka sen mp3- tai cd-soittimen ympärille, pitäisi pysyä suhteellisen hyvin solmuuntumattomana.
Mitä tarkoittaa apropoo?
[q]Sir Dominique Trévisan, 20.10.2005 20:40:
Miksi klubbarissa on idiootti/idiootteja, jotka kysyvät todella tyhmiä kysymyksiä?
[/q]
Joillain ihmisillä tuntuu olevan pakonomainen tarve keksiä jotain "tyhmää" kysyttävää. "Miks mun sininen laukku ei oo vihree?"
[q]W:
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään?
[/q]
Kyyyyl ne tykkää. ;)
[q]W:
Klubitus-matka Pandan tehtaalle! [/q]
Musta tuntuu, et aika moni haluis lähtee tolle tehtaalle täältä ;-)
miksi haukotus tarttuu?
mikä tää "liian hapokasta" "ei vaan pysty" läppä on?
[q]tweety:
on askarruttanut sellainen kysymys et miten ufo tunnistetaan,jos se on tunnistamaton lentävä esine*täh*
[/q]
UFO:a ei tunnisteta, vaan havaitaan.
miks somput haisee..öö..erikoiselta?
[q]Fyraett:
Ku täält löytyy jo SINKKULUUKKU ja SEUKKAUSLUUKKU nii miks tääl ei oo PANOLUUKKU ?
[/q]
Vakavasti vastattuna:
Periaatteessa voisi olla ihan hupaisa aihe. Mutta se, mikä sen erottaisi noista kahdesta muusta luukusta, on se, että siinä ei olisi mahdollista mainita panojen nimiä - toisin kuin noissa kahdessa muussa.
Tämän tyyppisessä topicissa olisi niin suuri mahdollisuus loukata toista ihmistä, että ylläpito ei siihen suostuisi (ainakin näin minä asian käsittäisin.)
Ilman toisien nimiä varustettu panopyötäkirja voisi varmaan olla mahdollinen, mutta en itse ainakaan viitsisi käydä ruksailemassa, milloin minulle lohkesi.
Tietenkin täältä varmaan löytyy myös niitä, jotka kertoisivat kaiken kellonaikaa ja asentoa myöten.*nauru*
[q]Janisa, 27.6.2007 20:43:
No ma oon kylla nahny ihan vaan moykkyja!
[/q]
Toivottavasti ihan laillisissa merkeissä
Tästä irtos vähän infoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_(symbol)
Mistä mä löydän Basson ensimmäisen numeron? Tahtoo.
[q]nomic:
miksi klubbariin ilmestyy melkein kokoaika jotain turhia topickeja nykyään? (onko niitä hyödyllisiäkin?)
[/q]
niinpä.. ja sitten kun menet vahingossa kysymään mitä vitun järkeä tässäkin nyt taas on, niin saat vastaukseksi heii.. ei kaikkee pidä ottaa vakavasti, missä sun huumorintaju on..ihihih..pluurrihqqqqqq lölzzz
[q]Snaggo, 16.4.2007 21:16:
Mihin partavaahdon teho ja hyöty perustuu? millä periaatteella se toimii?
[/q]
Partavaahdon tarkoituksena olisi pehmittää parransänget leikkausta varten tehden ajosta miellyttävämmän partahöylällä (+ veitsellä). Lisäksi se suojaa ihoa hiertymiltä ja mahdollisilta haavoilta (haavat ovat veemäisiä u knowz).
Guide to perfect shave:
http://www.msnbc.msn.com/id/6886845/
How to prevent razor burns:
http://www.razor-burn.com/
Pitää kyllä itsekin ryhtyä toteuttamaan noita ohjeita, olen aika tyytymätön nykyiseen metodiini, sillä ikinä en saa yhtä hyvää jälkeä kuin niissä pirun Gilletten mainoksissa.
Mutta nyt, silmäni avautuivat, olen valaistunut, olen kokenut sen, zen!