Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Oma elämä.

[q]Lene, 7.4.2005 19:40:
Juristiksi päästäkseen ei tarvitse hyviä papereita lukiosta. Puolet pääsee valintakokeen kautta, puolet yhteispisteillä.
[/q]
Been there, eh? :)

En ollut täysin tietoinen noista hakuprosesseista. Omakin kaveri haki pitkään oikikseen ja vasta 5-6 vuonna taisi tärpätä. Hänkin haki nimenomaan pääsykokeiden kautta, kun yo-arvosanoista löytyi B:tä tai A:ta ja sen sellaista.

Eli iKamanchille tiedoksi, että kaikki on vielä mahdollista. ;)

Duunissa asiat ihan päin persettä, koko jengi ihan hajalla ja huutaa ja tiuskii vaan toisilleen.
Ei tunnu oikeen ihmisten hommalta enää..
Loma TJ 31..

[q]sts, 21.7.2009 22:35:
---
sapeli, 21.7.2009 11:53:
-clips-
---
Mua ärsyttää ihmiset jotka itkee internetsissä vaikka itse eivät jaksa liikuttaa persettää tarpeeksi ajoissa bussipysäkeille.
[/q]

Ja mua ärsyttää ihmiset jotka replyää lukematta toisten postauksia aiheesta loppuun saakka.

edit: asetellaanpa ärsyke eri lailla, katsotaan josko saataisiin herneet pois nenistä.

Mua ärsyttää se, että ainoa bussi joka tästä meidän työpaikan läheltä menee Pasilaan ja Sörkkään menee 31 yli ja mun työvuoron loppuu 30 yli (eli puhelinlinjojen ja koneen olisi oltava vielä 30 yli auki). Pari kertaa kun on jotain sovittua menemistä olen lähtenyt 5 minuuttia aiemmin (mitä ei saisi tehdä), mutta about joka toinen kerta bussi iloisesti silti huristelee menemään ennen arvioitua aikaa. Kyse oli viimeksi 4 minuutin etuajasta.

Mua ärsyttää myös se, että juna millä tulen peli-illoista Puistolasta on Pasilassa vain pari minuuttia ennen ainoan meille päin lähtevän bussin arvioitua lähtöaikaa, ja yleensä tuleekin juostua pysäkille. Kaksi kertaa bussi on ollut siinä ennen arvioitua aikaa, ja toisella kerralla ei edes pysähtynyt vaikka juostiin vähän matkaa perässä. Kyse tosin tässä on vain yhdestä tai kahdesta minuutista.

Molemmissa (toistuvissa) tapauksissa päädyn odottamaan 20 tai 30 minuuttia seuraavaa bussia, ja myöhästyn joko pelitapaamisesta sen ajan (tai enemmänkin, vaihdoista riippuen) tai nukkumaanmeno lykkääntyy (ja kotiväki häiriintyy, jos jo nukkumassa).

Ehkä olisi järkevämpää olla ärsyyntynyt omalla kohdalla huonoista aikatauluista, mutta kyllä se aina kismittää että jos bussit sattuisivat onnenkaupalla osumaan niihin arvioihin (tai olemaan edes myöhässä!) niin menisi elämästä vähemmän minuutteja hukkaan odotteluun. Eikä tosiaan ole omasta laiskuudesta kyse.

Työkaverini viljelee sanaa "looginen" joka väliin.
"Ehkä mä oon niin looginen heh heh."

Ilmeeni oli:

Se että ihminen kenen kanssa työskentelen kahdestaan päivät pitkät osaa olla niin penteleen palikka tunari *släp* *toktok* *eikä*

[q]crissy, 2.12.2008 09:59:
no nyt se etten saa kuulumaan macilla jouluradioo...
[/q]

sun pitää ostaa itelles tällänen näppärä hp.
annetaan miesten leikkiä niil mäceillä

on se ny perkele....
sai mennä töihin paljo aikasemmin ku piti JA PYÖRÄILLÄ LUMIMYRSKYSSÄ joten olin todella hehkee päästessäni perille.
no ei siinä, mutta fillarin kumi puhkes tossa takastulomatkalla sai sitten osan matkasta kävellä ku oli aika raskas ajaa pelkällä vanteella. kiva puol kymmenen aikaa illalla tuol vielä tarpoa.
JA EI SIINÄ SITTE MITÄÄN mut yläkerrassa on jotku megabileet ja pitäis herää 06:30.
hyvää joulua............................................................................................

Liian vähän aikaa... Eilen oli kyl kivaa ystävän kanssa kaupungilla, mutta kun pääsin kotiin niin ei siinä paljoa muuta ehtinyt tekemään kuin kokkaamaan ja syömään ja sit nukkumaan - ja olis voinu enemmänkin nukkua. Tänään töistä suoraan hammaslääkäriin, ja sieltä suoraan pelaamaan roolipeliä - kivaa kyllä, mutta ei niin kivaa väsyneenä, kun ei aivosolut jaksa liikkua (ja olen vielä GM). Sieltä yleensä pääsen vasta yhdentoista aikaan kotiin, eli suoraan nukkumaan, ja sitten vielä huominen työpäivä ja sen jälkeen taas hammaslääkäri, sitten vasta pääsen kunnolla lepäämään ilman kelloherätystä.

Väsyneenä helposti ärsyttää kaikki asiat, ja mua ainakin masentaa väsyneenä tieto, että siitä väsymyksestä ei tule pääsemään eroon pitkään aikaan.

Edit: nii, ja sekin ärsyttää että kun pitkästä aikaa on lähdössä bilettämään niin näyttää tulevan koko ajan takaiskuja - kun oli ollut tietty mielikuva siitä millä porukalla ollaan liikenteessä ja suunnilleen miten se ilta menee, on nihkeää kun suunnitelmat muuttuu. No, on meitä silti kiva porukka liikkeellä, mutta nyt on isompi osuus sattumankaupalla miten viikonloppu menee.

Jonkun puolesta jokin.

[q]hemuz, 2.12.2008 10:08:
---
crissy, 2.12.2008 09:59:

---

sun pitää ostaa itelles tällänen näppärä hp.
annetaan miesten leikkiä niil mäceillä
[/q]

no välillä tekis mieli heittää vesilintua ku mikään ei toimi helposti! aina pitää kikkailla ja ladata omia ohjelmia ja ja....

I FAIL!

joulu

-Helsingin "auraajat"
-lappuliisat
-naapurin koira

Siinäpä ne tällä erää!

[q]opmdevil, 2.12.2008 10:14:
Heräsin yöllä siihen että kissa hyppi yöpöydältä päälle sänkyyn. Sohvalta ottaa vauhtia pöydälle ja sieltä sitten sänkyyn. Koko yö sitä saatanan jumppaa. Panin kissan eteiseen jäähylle kun ei muuten tuntunut rauhoittuvan. Sitten se siellä huusi niin kovaa, että oli pakko päästää se pois. Mainoslause: "Nukutko yösi hyvin ja oletko muutenkin töissä ylipirteä? Tahdotko olla väsynyt ja uupunut kuten nykymuoti edellyttää? Ei hätää, osta kissa ja yöunet ovat mennyttä."
[/q]

http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=9435

On ne niin sulosia

[q]vala, 7.1.2010 17:38:
---
sativa, 7.1.2010 16:46:
---
vala, 3.1.2010 20:56:

pelkäsin vaan hammaslääkäriä helposti lukkiutuneiden leukojeni takia, mikä oli ilmeiseti täysin turhaa.
[/q]

Ai!! Ai!! Ai!!
Toivottavasti paranee nyt nopsaan ja jää vaan ilkeeks muistoks.

Mut pakko kysyä, millai sun leuat sit lukittuu? Mulla on riski jäädä ns.haavi auki jos esim.haukettelen liian isosti, haukkaan omenaa tai istun hammaslääkärissä suu auki, mut ei mua ole koskaan pelottanu hammaslääkärissä, koska sillon kun mulla tutkittiin leukojen paukkumista ja naksumista, ni se alotettiin hammaslääkärissä ja ne osaa kuulemma sit hoitaa leuat lonksumaan taas jos jää jumiin..

[q]sapeli, 2.12.2008 08:12:
Edit: nii, ja sekin ärsyttää että kun pitkästä aikaa on lähdössä bilettämään niin näyttää tulevan koko ajan takaiskuja - kun oli ollut tietty mielikuva siitä millä porukalla ollaan liikenteessä ja suunnilleen miten se ilta menee, on nihkeää kun suunnitelmat muuttuu. No, on meitä silti kiva porukka liikkeellä, mutta nyt on isompi osuus sattumankaupalla miten viikonloppu menee.
[/q]
Aika harvoinhan hyvin suunniteltu ilta menee just niinkun on suunniteltu, mutta aika poikkeuksetta on kyllä hauskaa, kun vaan on sopiva porukka kasassa, ja yhdessä jaksaa panostaa fiilikseen

Vaikka kyllähän se vähän latistaa odotustunnelmia, kun on täpinöinyt sitä miten kivaa tulee justiin jollain tietyllä konseptilla.. Sit pitää vaan keskittyä siihen mitä vielä on jäljellä, mielummin kuin siihen, mitä on mennyt sivu suun

[q]mariq, 2.12.2008 11:05:
---
sapeli, 2.12.2008 08:12:

---

Aika harvoinhan hyvin suunniteltu ilta menee just niinkun on suunniteltu, mutta aika poikkeuksetta on kyllä hauskaa, kun vaan on sopiva porukka kasassa, ja yhdessä jaksaa panostaa fiilikseen

Vaikka kyllähän se vähän latistaa odotustunnelmia, kun on täpinöinyt sitä miten kivaa tulee justiin jollain tietyllä konseptilla.. Sit pitää vaan keskittyä siihen mitä vielä on jäljellä, mielummin kuin siihen, mitä on mennyt sivu suun
[/q]

juurikin näin

Eräs isännöitsijä joka ei oo ollenkaan tehtäviensä tasalla *grr**hmph*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O