Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Toisilleen kateelliset aikuiset, joilla on materiaa yllinkyllin ympärillään. Ja joille ei siltikään riitä mikään. Mutta ei ärsytä enää, ko sanouduin irti tällaisista keskusteluista.

Autoilijat jotka ei osaa ajaa sateella

Saamattomuus ja lusmuilu!!! Ja puhun niiiiin itsestäni *toktok*

Hikka *toktok*

Irkut on sulkemassa koko maan kun sataa vähän lunta maahan.

Mun tietokone *toktok*

Tämä loputon talvi..

ydrjyddtyjrtstyuhtr!

[q]Elwira, 3.10.2007 10:54:
Vähän niinkuin kaikki tällä hetkellä.
[/q]

Vähän sama fiilis *toktok*

Hirveen äkänen olo Oon kettuillu kaikille koko aamun...

Deadmau5 -soundi.

Oma aikaansaamattomuus ja rahattomuus ja selkärangattomuus. Ja kaikkeen tähän liittyvät "reskontramme mukaan puhelinlaskunne on maksamatta" -tekstarit, jotka tuntuvat tulevan aina maanantaisin. Vittu.

[q]iKamanchi, 6.4.2005 21:13:
Tulee huonot arvosanat yo kokeista -> ei tule hyvää opiskelupaikkaa -> ei tule kunnollista työpaikkaa -> ei tule rahaa -> elämä on pilalla.
[/q]
Paskat.

Kunnollisen opiskelupaikan voi saada ihan yhtä hyvin huonommillakin arvosanoilla. Ajattele ennemmin niin, että paremmat arvosanat antavat enemmän valinnan varaa. Toisin on tietenkin, jos juristiksi/lääkäriksi aiot elämässäsi, mutta itseäni ei kiinnosta tuommoinen homman hännän vertaa.
Ota myös huomioon, että nykyään suuressa osassa korkeakouluista pääsykoe ratkaisee hyvin paljon, eikä siinä vaiheessa paljoa yo-arvosanoja katsella. Plus vielä se, että moniin kouluihin hakiessa haetaan joko yo-kokeiden arvosanoilla, tai tai lukuaineiden keskiarvolla. Itse olisin joutunut kirjoittamaan M:n loppukokeistani, jotta hyötyisin niistä jotakin, koska lukuaineiden keskiarvoni kuitenkin oli ihan siedettävä. ;)

Nm. 3x Approbatur

Avomies osti Guitar Hero: Metallican ja pelaa sitä nyt kaverinsa kans ja mä oon jo niin kurkkuani myöten täynnä tota räminää. :D
Ja sieltä tulis parhaillaan telkkarista Lapsityrannit mut yhyy ku pitää pelata.

[q]Rubicon, 3.6.2008 21:37:
vittu haitarin!
[/q]

Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua! :D

Halusin herkutella ja ostin jätskiä kaupasta ja kun avasin kotona paketin huomasin että soli kertaalleen sulanu...*grr*

kurkku kipee ja nuha meinaa hiipiä... kraah... alan mököttää jos tuun oikeesti kipeeks...*uuh*

Elisa Viihde-paketissa ei voi tallentaa Canal+ kanavalta

Ois ehkä sittekin voinu ostaa uuden digiboxin ja erikseen Canal+ niin sais tallennettuu ja kattoo leffojaki sillon kun itteään huvittaa.

Aivan järjetön nuha...

Todelliset känniääliöt

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O