Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Individual, 14.11.2005 11:17:

Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO.
[/q]

Mua ärsytti melki kaikki tuolloin, ja Tarjan valitukset vaan sattui pistään silmään Kai tää mun ärsyke sitä kohtaan on se mediamyllytys, ja si ehkä se perus naistenvaiva; kateus Mua on aina ärsyttäny sen naisen kauneus ja itsevarmuus = olen kateellinen = Tarja on siis ylimielinen. Tajusitko?
Ja ny ärsyttää ku myönsin sen

Tällä hetkellä aika reippaasti kaikki.

Tuun tunnin aikasempaan töihin ku piti, koska iltapäivällä en voi jäädä töihin sulkeutumisen jälkeen. Mulla oli eiliseltä keissejä, mitä en vaa ehtiny tekemään ja olin luvannu asiakkaille aamulla valmiiks, joten taktikoin niin, että tulin juuri tuntia aikasemmin töihin. Pari minuuttia vaille 8, just ennen paikan avausta huomaan, et kukaan 8-vuorolaisista ei oo paikalla. TOSI VITUN JEES.

Ei täs si ollu muuta vaihtoehtoa ku alottaa "oikeet" työt jo nyt, vaikka olis ollu kyl noita backoffice-töitä viel ihan tarpeeks sille puolelle tunnille (sekä aamun kahvitauolle ja lounaalle *igor*).

Meinas oikeesti jo palaa käpy.

Sentäs parit muut, ihan täyspäiväset backoffice-tytsyt on täs mun kaa nii kauan et saan kavereita.. Ne on sentäs reiluja työkavereita.

[q]Hyzenthlay, 20.10.2006 13:42:
Ärsyttää ihmiset jotka supisee luennolla! Pakkoko sinne ei tulla jos ei kiinnosta? Olin tänään niin monta kertaa vähällä sanoa mun takana istuville, että nyt vittu se turpa kiinni, mut en haluais vaikuttaa nihkeilijältä
[/q]

Me oltii eilen hartsulla, missä meitä kierrätettii ympäri tehdasta ja puhuttiin ja opittiin jälleen kerran oluista lisää. Yks irma tosin oli sellanen tapaus, että häntä ei kiinnostanut, joten pälätti koko ajan vierustoverilleen jotain. Kerran sanoin "shh", mutta ei sekään auttanu ku alle minuutiks. Ois ny vittu voinu vaikka kohteliaisuudesta pitää sen turpansa kiinni
Olin aivan raivona, koska mua sattumalta kiinnosti kaikki, mitä meille siellä näytettiin, mutta oli vaikea kuunnella kun se saatanan idiootti puhui koko ajan toisel puolen pöytää.
Hävetti sen irman puolesta, kun näin, että meidän "luennoitsija" kattoi aina välillä kyseistä henkilöä.
Voi ittuuuu ku vituttaa vieläkin :D

[q]Janisa, 2.9.2008 19:11:
Taalla on kivoja kumppareita vaikka milla mitalla. Ehka mun pitais tuoda sulle jotkut paheet kumpparit tullessani, niin voitais lahtea yhdessa potkimaan niita lehtia!
[/q]

Tiekkö tostakin tuli mieleen, et miks sellases maassa, missä kumppareita todellakin tarvis, ei oo hyvää valikoimaa niistä?
Tai sit mä koluan vaan vääriä kauppoja.

Kaikki just nyt. Orastava hedarikin taas. Ja mikään ei onnistu. Hirvee väsy mut ei halu mennä nukkuu ku en jaksa enää juosta pakoon mitään hirmumyrskyjä, haluisin nukkua kunnolla ja rauhassa. prkl NII

Tää witun ohjelman opettelu. Heti ku mentii pintaa syvemmälle ni kaikki menee päi persettä

Mul on VITTU TAAS korvatulehdus!
Miks mun korville ei tehdä mitään? Miks niihin ei laiteta putkia tms? Leikkais vaikka pois ettei aina tarvis napsia helkkarin antibiootteja

VITTU KAIKKI

No ei onneks ihan kaikki, mut huutavat vääryydet ja epistelyt ja sanomiset vaikka eilen oli ihan eri tilanne. Plaah. No onneks mä oon mä :)

[q]Timce, 31.7.2008 08:46:
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.
[/q]

Sama vika, tosin vaa ylen 1 ja 2 sekä MusaTV. Nyppii toi ykkösen tökkiminen kyl eniten. Ärsyttäis varmaa viel enemmän, jos maksaisin TV-lupaa.

Miten huonosti menee julkisia lentokentälle mulle sopivaan aikaan illalla. Puhumattakaan sieltä pois.

[q]Verano, 17.10.2006 14:41:
Mutta kai se menee vähän sen mukaan, mitä äidinmaidossa on sattunut virtaamaan.
[/q]

Ite harvemmin leikkaan, kun revin ne aina kynsillä irti :/

[q]jesus, 28.12.2006 13:00:
Jos se tekee joka kerta noin niin kantsii tosiaan opastaa sitä nätisti sinne laatikkoon tai ostaa semmonen koppimalli. Se ainaskin vaikeuttaa ohipaskomista aikalailla
[/q]

Se täs onkin onkelma et se tekee noin nyt joka kerta. Ja se käy aina sillon siellä paskalla kun kukaan ei nää. Sillee sniikisti. Kai mun pitää yrittää seurata sitä ja nostaa laatikkoon jos se hyökkii vessaan.

[q]Super-Kerttu, 28.11.2007 13:49:
PAKKANEN, jonka takia hiukset on ihan pirun sähköiset seuraavat 5 kk!!! Hiuksia ei saa mitenkään, ne vaan lentää ja tarrautuu naamaan..*grr* Mikään ei auta eikä tehoa.. Näytän mörrimöykyltä!
[/q]

Mul kans sähköset hiukset helpolla, ja se on kyl niiiiin rasittavaa! Varsinkin kun rakastan (*plur*) omia hiuksiani, ja hajoan jos ne ei oo niiku tahdon niiden olevan

[q]domi, 14.2.2008 12:22:
---
Avernian, 14.2.2008 12:21:
Kun klubitus syö viestejä.

Saitit, jotka avaavat joka linkin uuteen ikkunaan.

Kun kaupungin sivustolla ei osata kirjoittaa vartiJaa oikein.

---

Se, etteivät koulutetut ihmiset osaa kirjoittaa myöskään opiskeliJaa oikein.
[/q]

Moi oon vaa perus työn tekiä!

No kaikki jus nyt *igor**igor* mut osasinhan mä jo varautua siihen. Mut silti vituttaa, helvettivittu ja perkelekin. Ja monta muuta kirosanaa, kaikki o iha tyhmää ja tyhmii.
Perus mun tuurii.

Jonku kusinen aikataulu jonka takia mun uuden tietsan saaminen menee ens viikolle *igor**igor**igor*
Onneks sentäs äippä ja iskä sai oman koneensa ajallaan...

[q]Late, 6.1.2010 19:41:
Haisevat ihmiset julkisissa. Hyi helvetti sentään, ei voi olla niin vaikeaa käydä suihkussa edes välillä.
[/q]

Mun junareitil kulkee joku täti, jolla on aina samat vaatteet. Haisee ihan kamalalle, ja mikä hirveempää, sil o sellaset siniset kulahtaneet collegehousut joissa on jotai ruskeit länttei persees

---

---

---

---

Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.

---

Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---

Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)

Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
---

http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?
---

Mitä haet tuolla takaa? Et jos ei oo signature t-shirt, ni sit ei suoraan tue suosikkimatsaajaansa vaikka oikeasti tukeekin välillisesti mikäli on TapOutin tallissa, vai pitääks täs nyt hankkii suoraan paita mis Genki Sudon selän tatska graffana, ni sit on tarpeeks paljo suoraa tukemista (vaikka sekin on erillisen valmistajan paita ja semmosen vois ostaakkin :).

Edit: siltikkiin ärsyttää, kun joku käyttää niitä, jos ihminen ei tiedä mitään vapaaottelusta tai kamppailulajeista...
selvensinkö tuo?

---

---

Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.

---

Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---

Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)

Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.

http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O