Mikä ärsyttää?
[q]Verano, 8.11.2007 09:56:
---
Freja, 8.11.2007 08:40:
Olin sit unohtanut, et meil o tänää toimikorttikuvaus. Näytän iha hirveeltä
---
Mä muistin! :D Tuli jopa meikattua, normisti ei töihin oikein ehdi, kun oon niin aamutorkku.
[/q]
Onneks duunikaveril on meikit mukana :D
Se, että mun puhelin soi puoli kuusi aamulla ja siellä soittaa joku niin vitun idiootti ihminen, jolla meni hetken hyvin mut näköjään taas "vähä" päässy repsahtaan elämä ja jumalauta oikeesti, helevetti asiat ei oo muuttunu mihkään.
Ärsytti nii paljo et sanoin kaikki mitä mieleen tuli, ja helpotti iha hemmetisti.
Mut eniten ärsyttää se, et tyyppi soittaa tossa mielentilassa, ei oo mitään uutta asiaa ja sitten mä en vois olla yhtään loukkaantunu tai raivoissani tai pahalla mielellä ja ARGH, hitto perkele jättäis jo mut rauhaan jos ei oo mitään järkevää sanottavaa.
Grr.
[q]Lyylikki, 25.3.2008 12:32:
---
Freja, 25.3.2008 12:21:
Se, kun kaikki työkaverit eivät noudata (useista sanomisista huolimatta) yhteisiä pelisääntöjämme.
---
Toi on kyllä niin vitun rasittavaa.
Sitten jos yrittää ehdottaa jotakin "uudistusta" systeemiin, josta sulle itsellesi olisi älyttömästi hyötyä ja joka ei toiselta vaadi yhtään sen enempää työtä, niin vastaus on joko "Ei käy" tai "Käy", mutta silti jatketaan vanhalla systeemillä.
Toki vanhasta poisoppiminen on vaikeaa, mutta jos asiasta ei nähdä olevan suoraa hyötyä itselle, niin se tuntuu olevan lähes mahdotonta.
[/q]
Nojoo, mut varsinkin ku meil lähtee niinkin pienestä asiasta pieleen, et kun on lounasajat, ni ei saa mennä röökille, mut jotkut vaan menee.
onhan noit toki muitakin, mut toi vaan yks. Ja noinkin pieni sääntö, eikä pystytä noudattaan, mul ei vaan jaksa löytyy enää ymmärrystä sille. varsinkin, kun kyse on maksimissaan 1,5 tunnista että oma tauko alkaisi.
Duunikaveri oli tehny hätäseen kolme juttua neljästä (mä tein sen yhden), ja jättänyt alennukset pois.
(itehän siis älykkäänä ihmisenä osasin katsoa toimintaohjeista että mitä alennuksia pitää antaa ja mihin *plur*)
Äsken mun puhelin soi ja multa kysyttiin et onko muutkin tehty ja annettu alennukset kun kuittasin vaa yhen tehdyks. Katoin kuka oli tehny kolme muuta, ja lupasin soittajalle että menen neuvomaan duunikaveria laittamaan alennukset oikeisiin kohtiin, koska ne puuttuivat sieltä ja että hän kuittaa sitten kun on asiat tehnyt (hänen oli pitänyt jo aikasemmin kuitata soittajalle, mut ei sitäkään ollut tehnyt)..
Noh, minä menen neuvomaan parhaani mukaan ja sen miten osaan. En sitten osannut enää tehtyä tilausta muuttaa alennusprosentin puolelta, joten pyysin toista duunikaveria auttamaan. Sanoin vielä tälle mokanneelle tyypille, että tee ne ja kuittaa sitten tälle tyypille, koska hän oli kuittauksen pyytänyt.
SIT SE VITUN URPO RUPEE NILLITTÄÄN MULLE ETTÄ HÄNELLLÄ ON MUUTENKIN NIIN PALJON TÖITÄ JA ININÄÄ ININÄÄ NNNNGH ARRRGH!
Voi vittu, jos tyyppi on ne tehnyt ja myös mokannut, niin saakoot ite ne korjatakin! Ne kuuluvat hänen töihinsä!
Nielin raivoni ja sanoin tyynesti että "kuittaa sitten tolle tyypille" ja kävelin pois.
Ja ny se viel tuola huutelee et "OLIKS SE NII JA NII MONTA PROSENTTIA JA MITÄ MUUTA"
VOI VITTU KATO SIELTÄ SAATANAN TOIMINTAOHJEISTA MÄ EN ENÄÄ MUISTA SIIRRYIN JO SEURAAVAAN TEHTÄVÄÄN HELEVETTI
[q]mikke, 10.7.2007 14:42:
JA TOTTAKAI PALVELUSSAMME ON NIIN VITUSTI RUUHKAA ETTÄ EI PÄÄSE EDES JONOTTAMAAN!
[/q]
Soitat ihan selvästi vääriin aikoihin. Mä soittelen soneralle/saunalahdelle omista asioistani joko heti aamukasilta, tai sitten alkuillasta; klo 19 ja 22 välillä. Maksimijonotusajat muutamia minuutteja. Lounasaikaan ja sen jälkeen noi jonotusajathan on lähes joka firmalla aika suuria ymmärrettävistä syistä.
Se on vaan ajoituksesta kiinni
[q]Jocular, 16.7.2007 09:52:
---
Freja,
Kysymys kuuluu, kerroitko tarjoilijalle missään vaiheessa, että pihvisi on aivan liian sitkeää? (ja btw mikä pihvi oli kyseessä?)
---
Istuin pöydän perimmäisessä päässä, ravintolassa kauhea häly ja tarjoilijat vain sinkoilivat ohi. En yleensä ole valittavaa asiakaskuntaa, joten annoin asian olla. ("turha sitten jälkeenpäin nurista"). Se, että tuota pihviä sai sen tunnin venttailla, niin ei kiinnostanut odotella toista..
Mutta niin vaikka kyseessä todellakin oli ulkofilepihvi, niin eipä moista jännekasaa ole ennen lautasella eteeni tuotu. Luulisi ammatitaitoisen kokin rääppivän siitä lihasta ainakin ne isoimmat jänteet pois. Ja juu todellakin ulkofilepihvi eikä pihvi jänteisyydeltään juuri parantunut pihvin keskiosaa kohdenkaan.. Sai sillä kuitenkin nälän pois
[/q]
Tuli mielee eka entrecote.. Mut jos perus uf ni käyny paska tuuri :/ (siks mä aina suosinkin sf:ttä, ja jos ei oo hyvän kuulosta tarjolla, niin otan jotain muuta kuin lihaa.)
Harmi silti, toi on aina ikävää jos ravintolassa saa paskaa ruokaa eteensä :( entine kantis kertoi kerran, ku he olivat käyneet 10 kertaa eräässä ravintolassa ja aina nauttineet ihanaa ruokaa ja palvelua, mutta kun kerran tuli sitten se paska ruoka eteen paskalla tarjoilijalla, niin he eivät enää sinne halua mennä. Ihan ymmärrettävää..
Voi vittu, kyl ny tökkii tää.
Ollu iha jees päivä, mut jotkut asiat vaa tökkiny iha hemmetin pahasti.
Tulin kotii, olin jättäny neljään paikkaan valot päälle kun olin aamul lähtenyt. Vitutti. Laitoin koneen pyöriin hetki si, täys koneellinen (ehkä liianki täys), ja ny rupesin miettii et miten se jo muka linkoo. Ai katos, olin si jossai vaihees painanu vahingos pikapesu-nappia.
*toktok*
Mitä vielä? Vois ehkä mennä vaa nukkuun ni ei ehtis enää si vituttaa enempiä.
[q]Janisa, 2.9.2008 19:06:
Ma taas olen palaamassa loka-, marraskuussa ja eilen jo ihan intopiukkana selitin kaverille etten malta odottaa niita koleita aamuja seka markaa ja loskaa ja sita ihanuutta etta saa kengankarjilla potkia niita syksyn lehtia sateen keskella! *sydän*
[/q]
No mut kotimaahan on aina kiva palata. :)
Mä en oo löytäny kivoi kumppareita, ja kaikki kengät mitä omistan päästää vedet läpi. Pimeellä on toki kiva poltella kynttilöitä ja fiilistellä mut... Mä oon niin yksin
Tuntuu vaan siltä, et ois kiva vaithaa maisemaa hetkeks ja palata sitten kun taas jaksaa nauttia elämästä tässä maassa. :/
Kaikki! Argh! Tää päivä! Ollu ihan perseestä kaikki.
Asiakas ei voi vastata yksnkertaseen kysymykseen.
Toinen vaa valittaa eikä kuuntele kun sanon et kaikki on hyvin.
Toi hemmetin MP3-soitinkin on ihan romuna.
Iho alkaa taas kuivumaan, mitä kylmemmäks ilma tulee.
Kaupassa ei ollu tarjolla muutaku Rainbow'n katkarapuja, jouduin ostaan niitä.
Bussissa tuli taas joku täti viereen istuun, jolla oli ihan liikaa parfyymia. Mulla oli muutenkin jo paha olo (tulee siis aina bussissa paha olo, varsinkin niissä vanhoissa).
Prismalla joku hemmetin mummo halus etuilla kun hänellä oli vaa pienet ostokset ja taksi kuulemma odotti häntä. Ok, päästin sen eukon mun edelle (ihme kyllä sillä oli rahaa valmiina kädessä eikä ruvennu kaivaan viissenttisiä kukkaronsa pohjalta), mut ois si saatana sanonu vaa rehellisesti et hän ei vaa jaksanu odottaa, koska kun pääsin ulos kaupasta ni se täti oli siinä kaverinsa kanssa ja totes just et pitäiskö heidän tilata se taksi.
Ostoksia joutui ostaan paljon, ja mulla oli vaa yks kangaskassi mukana ja se painoi ihan liikaa, Ärsytti raahata sitä.
Kaiken lisäks näyttää siltä et mun kaikki ihanat suunnitelmat menee ihan vituiks, ja se saa mut melkee itkeen.
Iha hirvee päivä vaan, olis jo ohi. Tänää ei vaan voi enää tapahtuu mitään hyvää mikä pelastais koko päivän.
*igor*, *grr*, *toktok*,*hmph*, ja
e. Joo. Katkaravuista löytyi kuoria ja hampaitakin rupes vihloon. Nngh.
[q]VaLa, 6.10.2008 19:38:
Prismalla joku hemmetin mummo halus etuilla kun hänellä oli vaa pienet ostokset ja taksi kuulemma odotti häntä. Ok, päästin sen eukon mun edelle (ihme kyllä sillä oli rahaa valmiina kädessä eikä ruvennu kaivaan viissenttisiä kukkaronsa pohjalta), mut ois si saatana sanonu vaa rehellisesti et hän ei vaa jaksanu odottaa, koska kun pääsin ulos kaupasta ni se täti oli siinä kaverinsa kanssa ja totes just et pitäiskö heidän tilata se taksi.
---
Vanhukset osaa olla kyllä joskus todella epäkohteliaita...
[/q]
Sun quottauksetki ontuu, ja sekin ärsyttää mua.
[q]Jone, 27.8.2008 12:39:
---
alphamagic, 27.8.2008 12:06:
---
Mar6, 27.8.2008 11:42:
Prkleen ampiaiset jotka pyörii duunissa kokoajan tossa :D
---
Joo niitä riittää nyt ihan vitusti
---
Jepa. Eilen toimistosta sai häätää kolme.
[/q]
Olen huomannut, että on taas se aika vuodesta.
[q]martina, 10.10.2008 22:10:
Miten sä peset omat hampit? :o
[/q]
Mmmm siis sellast perus "sinisen hammastahnan" hajua inhoon. Ite käytän joko eucalyptuksen tai sitten tuota limen makuista hammastahnaa :P
Meiän töissä oleva paska astianpesuaine (hajusteeton ja varmaanki helevetti pesuaineetonkin :D), joka ei pese kunnolla eikä todellakaan poista hajujakaan. Pesin just eväsboksini missä oli ollu soossia missä oli tomaattisoossia ja valkosipulia - astia on oranssihtava, ja valkosipulikin löyhkää ikävästi. On sellane olo et kippo ei oo ees puhas vaikka hinkkasin sitä ties kui kauan.
Joutuu varmaa kotona laittaan sen uusiks viel likoomaan.
[q]adix, 25.2.2008 23:40:
No voih :( Sulla oli se selkä kipeä?
Toivottavasti pääsit lääkäriin :)
[/q]
Juuh, ja pääsin. Ny taas saikul, joka ärsyttää.
Tääl Hämees tää hemmetin koneen näyttö. Se on tällane liilan pinkki enkä mä saa kunnolla selvää.
Iha selvästi äitin joku juoni pitää mut pois koneen äärestä.
MÄ EN JAKSA HELVETTI JOKA VITUN PÄIVÄ PUTSATA JOMMAN KUMMAN KISSAN PASKOJA LATTIALTA!
Miks vitus se ei paskaa laatikkoonsa? Ennenki paskannu
Ensin laitetaan jp-vapaapäivä työvuorolistaan lupaa kysymättä, ja sitten vielä maksetaan ylityötunnit rahana.
[size=13]VITTU JOS MÄ OON SANONU ET HALUN SÄÄSTÄÄ JP-PÄIVÄT JA LAITTAA PLUSSATUNNIT VARASTOON NI KYLLÄ MÄ VITTU TARKOTANKIN SITÄ SAATANA[/size]
*SENKIN*
*IGOR*
[q]Mimir, 24.1.2006 23:31:
-klip-
[/q]
Mä tiedän just _tarkalleen_ miltä susta tuntuu Onneks on silti niitä kivojakin päiviä ja mulla ainakin ihanat työkaverit auttaa jaksamaan
[q]Hyzenthlay, 12.11.2007 10:04:
Mua nyt ärsyttää koko hommassa eniten se, että miksei sitä palkkaa voi vaan vaksaa? säästyttäis potilaiden asettamisesta kolemanvaaraan ja säästyttäis myös turhalta puuhastelulta (=noi lait). Kyllä siihen rahat löytyy, kun pistetään niitä asioita tärkeysjärjestykseen...
[/q]
En osaa olla kirjottamatta.
Mä ymmärsin, et toi pakkolaki säädetään niin, että synnytysosastoilla yms ihmishenkiä koskevilla osastoilla riittäisi työvoima. Se on kyl totta, et ei ketään pitäis pakottaa töihin, mut silti en tiedä olisko tässä enää mitään muuta ratkaisua (paitsi kuin maksaa ne palkankorotukset, joka ei näköjään tule tapahtumaan).
Duunikaverin siskolla ois kuun lopulla laskettu aika, ja duunikaveristakin näkee, et se pelkää todella paljon siskonsa puolesta. Siitä tulee itellekin jotenki paha mieli.
Mä nään kyllä hoitsuilla tosi hyviä syitä irtisanoutumisille, mutta koska suvussa tms ei ole kukaan tuolla alalla, en ole nähnyt asiaa ns "läheltä".
Musta on todella ikävää, et asiat on menneet tähän, eikä muita vaihtoehtoja löydy.
Ja sitä en kyl tod ala sanomaan, että "itepähän alansa ovat valinneet", koska se on ollut ties kui kauan jo top 10ssä "ärsyttävimpiä lauseita ikinä".
Toivon, että tähän tilanteeseen löytyisi sopu, joka miellyttäisi hoitoalalla työskenteleviä.
Päässä soiva Wham - Last Christmas