Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]innae, 3.1.2006 02:32:

Vittu vaan sinullekkin.
Niin saatana.

[/q]

*whaat**nyyh*

nngh, en viitti ees sanoa

Me oltiin sovittu ruoka-ajoista. Tai niin mä luulin.

Piti kaverin kustantamana päästä lounaalle, se o vähä eri hommis ku mä, mut samas offices, ja se oli omien duunikamujensa kaa sopinu et menee klo 12. Ny si kello on 12, ja kaks muuta lähti just syömään (vaikka ne oli tullu paljo aikasemmin), ja jätti ton mun duunikaverin si toho yksin, eli se ei nyt si pääsekään lounaalle, ennenku tulee ihmisiä lisää. On tää ny si tosi vitun jees.

Reilu meininki. Toivottavasti _mun_ duunikamut ei si raivostu ku en mee sovittuun aikaan lounaalle.

Hemmetti.

Aika. Se menee ihan liian nopeesti sillon kun sitä tarvis olla enemmän.

[q]Jää~*, 15.9.2005 22:31:
Ärsyttää ennemminkin, et ihminen ei tajua etten tunne sitä,
eikä lopeta postien lähettelyä, vaikka olen pyytänyt.
[/q]

Näin on. Itsekin joutunut blokkaamaan pari osoitetta, ja ne viel tajus sen jälkee vaihtaa omaa osotetta ja jatkaa sitä spammin pommittamista.. Ärsyttävää. mut internet on.

[q]John, 13.2.2007 22:30:
Second that. Tosin turhautuminen on mennyt jo niin överiksi, etten jaksa enää edes valittaa...
[/q]

Mul taas valitus kaatui siihen, et se palvelunumero oli vaan kasiin asti auki, niin huomenna ku sinne vois soittaa niin ei oo enää niin tuohtunut, et jaksais valittaa :D

Ku en saa mistään lääkäriaikaa, mikä sopis mun aikatauluihin

Kun kaikille ei mee järkeen, et jos sanotaan et ruokisaikoina ei pidetä muita taukoja, ni niitä muita taukoja ei pidetä!

En si tie kuinka iso tarve tupakoitsijoilla on ajatella vain itseään ja sitä tupakan imemistä, mut vois ehkä miettiä sillon tällöin myös työkavereitaan ja asiakkaita.

Vittu me olla mikään hengailupaikka mihin voi tuoda kaikki tyypit Vittu saatanan täysikäset teinit, hankkikaa vittu omat kämpät ni ei tarvi mun kotia tulla sotkemaan! Vituttaa tollanen saatanan pummimeininki. Vittu mä asetan kotiini ikärajaks 24 ja kysyn jokaselta tyypiltä paperit jotka meille yrittää

Duunin ruokailutila haisee jollekin ihan hirveelle. En tajua, miks ihmiset ei osaa tiskata astioitaan käytön jälkeen.
Kuvottavaa.

Lähes kaikki, paitsi se, että sain siivottua.

Jotkut tietyt kaverit. Että ne ajattelevat vain omaa napaansa eikä kunnioita mua tai mun kämppää, jos ovat kylässä. Tai jos ovat tulossa kylään. Se, että ei ensin pidä mitään yhteyttä mutta heti kun tarvitsee palvelusta niin johan on linjat kuumana. Huoh.

Eksä

[q]Kirurgintarkka, 12.7.2005 10:55:
Ne ihmiset, jotka valittaa kuumuudesta nyt ja sit taas talvella, että sais tulla jo kesä.
[/q]

sama mieltä.
ihme hippei, menis duunii prkl!

Olin sit unohtanut, et meil o tänää toimikorttikuvaus. Näytän iha hirveeltä

aina on mukavaa, kun netti ei toimi...

Kun levylaukku on niin täynä ettei sieltä mitään löydä

[q]Jone, 22.12.2009 11:36:
---
AnderS, 22.12.2009 11:24:
Aika helvetin jäätävää toimintaa ravintolan kohdalta! Miten NE voi todentaa sen että sä olet ollut syömässä kyseisenä ajankohtana siellä? Ja onko laskussa eritelty mitä sä olet syönyt ja mistä sun pitäis maksaa? Mä ymmärsin että ei?! Ei kait tuollaista laskua tarvi maksaa?

---

Laskussa ei oltu eritelty yhtään mitään ja kun soitin laskussa olleeseen puhelinnumeroon, niin sieltä vastasi vaan joku tilitoimiston hyypiö, jonka kommentti asiaan oli "minusta on moraalisesti oikein maksaa ruokailustaan." Mitä tohon nyt sit sanois? Kuullosti aika hauskalta pistää asia niin, että tulee sellainen fiilis kuin olisin ottanut juoksut jostain ravintolasta. Tietääkseni oon aina maksanut raflakäyntini ja musta olis "moraalisesti" oikein edes ilmoittaa et mistä helkkarista tässä nyt sit pitäis maksaa.

Tilitoimistosta tulee nyt ilmeisesti sit erittely erikseen pyytämällä. Saas nähdä kuullostavatko safkat edes etäisesti siltä mitä olisin voinut syödä.

Mount Everest ottaa kyllä tästä raflana mun silmissäni sen luokan hittiä ettei tarvitse paljon siihen suuntaan edes sylkeä tästä lähtien.
[/q]

Kuittinumerolla, mikä heillä pitäisi olla tallessa, löytyy kyllä heidän järkästään kaikki tiedot että mitä olet syönyt ja moneltako.
Kantsii myös tsekkaa tiliotteesta tuon ajankohdan lähipäiviltä onko siellä veloituksia.

Erittäin oudoksi tekee sen, että ravintola laskuttaa sen tuolla tavalla - yleensä, jos maksupääte ei oo toiminut juuri sinä ajankohtana, lähtee suoritus tililtä kuitenkin parin pvän kuluessa.

Toi nyt on ihan kirjanpitäjän moka jos nyt rupee viime vuoden tilikauden hommia selvitteleen, enkä tiedä et miten tollases pitäis ees juridisesti suhtautua.

Kerro si ihmees miten kävi ton keissin kaa, on nii pöyristyttävän outoa et halun tietää et miten toi hoitu loppuun.

Mythbusters*grr*

Mulla oli ennen vielä luulo, että kyseinen ohjelma on sekä viihdyttävä, että siitä löytyy jopa vähän tiedettä. No tulipa sekin myytti bustattua katsottuani jakson s8e27 Presidents Challenge. Oli meinaan sen verran kauheeta katseltavaa, ettei tälläinen pieni salaliittoteoreetikko voinut kun vaan pyöritellä päätään ja ihmetellä maailman menoa.

[q]sapeli, 11.1.2010 18:21:
Anna ne vaan kylmästi lahjaksi eteenpäin.
[/q]

Aitoa Iittalaa, ehkä kerään niitä viel tovin ja si myyn :D

O