Mikä ärsyttää?
Koko saatanan jätehuolto tällä hetkellä!!
Mä en oikeesti kierrätä sen takia, että mun biojätepussi voitais viskata sekajätteisiin, ja huitasta kädellä ilmaan välinpitämättömästi kun asiasta sekajätekuskille mainitsen. Voi vittu kun vituttaa.
Tää koko episodi si viekin erääseen kysymykseen: Mikä jätehuoltoyhtiö se on, kenellä on vihreät jäteautot (ainakin sekajäte), ja kyljessä joku valkoinen kuvio? Ei ollu autossa mitään tekstiä kuitenkaan.
[muoks: kiinteistöyhtiön sivuilta bongasin että jätehuollosta taitaa vastat ytv näiltä osin. En kyl tie kui vanha toikin julkasu oli.]
Mä niiiiiiiiiin en jätä tätä asiaa tähän.
[q]domi, 12.7.2010 21:56:
Mukahauskat ihmiset.
[/q]
Koirankakkapussi on ha ha hauska.
[q]Annakins, 24.11.2006 09:38:
Taustakansioiden tekeminen on aina ärsyttävää, mutta tällä kertaa jopa vittumaista kun keskenään ristiriitaisia ohjeita tulee joka suunnasta. argh.
[/q]
ja v*ttu soudetaan, huovataan ja kaikkea siltä väliltä.
PÄÄTTÄKÄÄ JO MITÄ SIIHEN STANAN KANSIOON HALUATTE *GRR*
Mua ärsyttää nyt kaikki. Myös se, että mun mielestä MSN ja Messenger on kaks eri asiaa. MSN = Microsoft Networks ja Messenger on messenger. Si ku joku sanoo et "tuu MSN" tai jotai muuta vastaavaa, ni tekis mieli aina korjaa et PERKELE se mikää mese oo!
En siis nyt väitä että ihmisten tarvitsisi katsoa mistä puhuu, vaan kerroimpahan vaan että tää ärsyttää mua ja ystävät rakkaat, älkää puhuko mulle ikinä et "tuu msn" koska mä viel joku kerta meen vaa msn.fi-sivuille iha vaa sen takia et oon nii samperin hankala nipottaja.
[size=8]Tänää ihan selvästi ärsyttää tämmöset elämääkin pienemmät asiat. Vois joskus ärsyyntyä oikeistakin asioista ehkä.[/size]
Oma pää potuttaa välillä. Olin eilen stadissa pyörimässä ja mietin, että harmittaa pyöriä, kun en meinaa käyttää yhtään rahaa turhaan, kun mullahan on jo kaikkee mitä tartten.
Nyt sitten tänään tuli heti mieleen, että tartten pyöräilyhanskat ja uudet paksummat hanskat ja nyt on muuta ohjelmaa, joten en taida päästä menemään stadiin taas vähään aikaan *toktok*
Naiset. Minkä takia sanoja ja asioita täytyy muotoilla uudestaan, saada niistä mahdollisimman negatiivisia ja ylitsepääsemättömiä. Sitten niistä puhutaan selän takana, eikä tyypeillä ole sitten selkärankaa tulla itse kysymään että mitenkäs asian laita oikeasti onkaan. Onhan se hienoo kuulla asiasta kaverin kaverin kaverin kaverilta.
Heh, tuon aina yhtäläistä hilseilyä aiheuttavan ikuisuuskysymyksen parissa painii Suomalainen mies(kin) kuka pullonpohjista palautetta etsien kuka taasen parisuhteesta poistuen.
Pahoittelut kyseenalaistavasta kyynisyydestäni, olen kalkkis. :D
Naiset. Minkä takia sanoja ja asioita täytyy muotoilla uudestaan, saada niistä mahdollisimman negatiivisia ja ylitsepääsemättömiä. Sitten niistä puhutaan selän takana, eikä tyypeillä ole sitten selkärankaa tulla itse kysymään että mitenkäs asian laita oikeasti onkaan. Onhan se hienoo kuulla asiasta kaverin kaverin kaverin kaverilta. Nyt vittu oikeesti. *toktok*
[q]mayah, 31.5.2006 10:57:
-sietämätöntä p*skaa-
[/q]
[q]efo, 31.5.2006 11:04:
-lisää p*skaa-
[/q]
ah että näinä hetkinä olen onnellinen tavastani, että kuljen aina julkisesti laput korvilla musa niin kovalla, että kaikki kanssaihmiset paheksuvat tai ihmettelevät. eipä tarvitse joutua sietämään tuollaista. noi on kyllä sellaisia, jotka saa haluamaan hyppäämään liikkuvan junan ikkunasta
[q]tiipi:
tee kuten mä: syö ne kuorineen ei ehkä niiin mut maistuu :)
[/q]
Voin syödäkin, mutta minä haluan paistaa ne. Silloin ne on pakko kuoria, koska silloin ne on just *slurps*!
4h unta, ei aamupalaa, ei hampaiden pesua
= väsyttää, maha kurisee ja suussa maistuu perse
[q]mayah, 14.11.2006 13:02:
---
Verano, 14.11.2006 12:56:
---
mayah, 14.11.2006 12:53:
No en tiä miks, mut jotenki ihan v*tusti just nyt.
---
No pöh, lähtekääpäs ärsytykset pois Maijaa kiusaamasta
---
Sanos muuta. Just semmonen "no ei sit"-olo
[/q]
Siis voi kirosanalitania kun voi vaan ärsyttää. Mikä siin on niin vaikeeta toisten ymmärtää joitain asioita, tai siis ARGGGH NNNNNGH, tekis mieli repii hiukset päästä ja vaikka mitä *senkin**grr*
On vaan ihmisiä, joita en voi sietää. En oo tykänny niistä, eikä se mun mielipide tuu ikinä muuttumaan, sori nyt vaan. Kun ei niin ei.
Ja swiddu, se saatanan.... argh.
Sekin ärsyttää etten voi vuodattaa kaikkea raivoa täällä "ääneen". Eikä tällä hetkellä ole puhelimenkaan päässä ketään kelle sen voisi tehdä.
Siis voi elimellä päähän ja lahnalla ja vaikka jollai viidakkoveitselläkin
Tulis ny ees mies kotiin ni vois vaikka siihen ees purkaa kaiken kiukun.
[size=7]on hetkiä jolloin tarvitsisin sitä tupakkaa.[/size]
[q]mariq, 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk
[/q]
Minä poistin tilini sieltä jo..en nähny enää et siit olis ollut mulle hyötyä..riittää yksikin sivusto missä tulla dissatuksi*lmao**lmao*
Kaikki. Ei ole fiilis ollut näin huono aikoihin. Jos kalja auttaisi.
taloudellinen tilanne
[q]Jone, 1.10.2009 17:51:
en hyväksi. Se ohjasi huomion sopivasti pois muista epämääräisyyksistä tuomalla sensaatiomaisemman tilalle muutamaksi päiväksi. Lopulta KRP ei tutki mitään, Ylen toimitus ei sano mitään ilman asian tutkintaa ja siitä käräjöintiä ja pääministerimme ilmeisesti pitää tosta selvittyään sekä lahjusjuttua että kaikkea muuta itseään koskevaa kerralla loppuunkäsiteltynä ja vastattuna.
Et HIANOO.
No, ainakin voitin punkkupullon vedonlyönnissä.
[/q]
Miten asia olisi pitänyt hoitaa?
[q]Jone, 1.10.2009 16:37:
Nyt ei enää edes ärsytä vaan suoranaisesti vituttaa.
Suomi on selkeästi hyvän menon maa. Siitä kertovat tämän päivän uutisotsikot:
"Vanhaselle eduskunnan luottamus"
Miten voi olla mahdollista, että epäluottamuslause kaatuu numeroin 117-27? Ihan oikeasti hei. Miten se voi olla mahdollista? Kansan luottamusta Matti tai hallitus ei ole nauttinut enää aikoihin (ainakaan mielipidemittausten varjolla), mutta ilmeisesti vitut siitä.
"Yle-maksu käyttöön vuonna 2012, suuruus selviää myöhemmin"
Koko "Yle-maksu" / mediamaksu on niin järkyttävää bautaa, että miten ihmeessä sellainen voi mennä läpi? Kuinka vieraantuneita Arkadianmäellä ollaan kansalaisten arkitodellisuudesta, pitääkö Yleä tekohengittää vaikka loputtomiin millä keinolla hyvänsä ja... sukkavitunpuikot. Ei voi ymmärtää.
"Suomi haluaa täysin savuttomaksi maaksi"
Nonni. "Suomi on ensimmäisenä maana maailmassa laatimassa tupakkalakia, jonka tavoitteena on tupakkatuotteiden käytön lopettaminen." Hyvähyvä. Jos kansa ei kerran lopeta vaarallista tupakanpolttoa vapaaehtoisesti oman etunsa nimissä, niin pistetään se sitten lopettamaan väkipakolla.
Totalitaarinen Suomi rules ok.
[/q]
Tupakkalaki. Vituttaa.
Ylen tekohengitys. Mä oon vaikka sen kannalla. Jälleen se nähtiin kellä on vähiten hallituksen kupissa. Ylellä. MTV 45min vain seuraa trendejä.
töihin tullut sikaflunssa..vähän epäilen että se kaikkiin tulee kuitenkaan
Työt.
Facebook mikä kaataa firefoxin koko ajan, operasta puhumattakaan! Paska mikä paska!