Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Mä en tajua mitä ihmiset on kollektiivisella tasolla kuin jotkut yksiaoluiset organismit, jotka noudattavat vain selviytymisen ja tehokkuuden ohjenuoria. Miten vitussa tästä kaikesta on tullut niin tehokkuuteen painottuvaa. Oli se ihan ymmärrettävä teesi vielä 1980 luvulle, mutta sen jälkeen on se on mennyt ihan älyttömäksi. Nyt meidän kulttuuri perustuu käsityksiin ja tehokkuuden kasvattaminen uhkaa jo yksityiselämää. Tupakointi on kiellettyä monilta osin käytännössä kokonaan. Se ei ehkä ole terveellinen tapa, ja sen vaaroista pitää varoittaa, mutta tilanne jossa me nyt ollaan, viestittää välinpitämättömyyttä ihmisen omia valintoja kohtaan, ja siten myös suoraan ihmistä kohtaan. Tämä on vain yksi esimerkki. Se ei ole edes sosiaalidemokratiaa. Se on holhoamista, eikä sitä ole edes vaikeaa erottaa, kun ymmärtää, että ei ole itse ainoa oikean maailmankatsomuksen omaava ihminen. NYt annetaan niille jotka rääkyy koviten. Luin täältä jopa että fasisteille pitää antaa mitä he haluavat, jottei aate leviäisi?! Nykyinen järjestelmä suosii ahneita, ja ylimielisiä egoisteja, joilla ei ole elämää sen vaarallisuuden vuoksi. Miksi me annamme tälläisten ihmisten sanella ehdot ihmiskunnioitukselle? Koska me haluamme elää, ja se vain pahentaa tilannetta. Me emme voi asioille mitään, koska meillä on parempaakin tekemistä, joista osa on propagandan keinoin istutettu päähämme. Me tarvitsemme rahaa toteuttaaksemme itseämme samalla itse vieden merkitystä rahoiltamme. Se on tyhjää valuuttaa joka valuu isoille firmoille vaihtoehtojen puutteen vuosi. Onhan kyse tehokkuudesta. Me ei kuitenkaan voida olettaa ihmisten maksavan enempää tuotteistaan, koska heillä on yhä se elämä joka on tunnetusti kallista.
..Paitsi tietenkin niille ahneille yksilöille, joille ei vielä tähänkään mennessä ole kehittynyt elämää.

Siksi mä sanon ''uraohjukset'': Kiva että te viihdytte työpaikoillanne, mutta haistakaa vittu!

TINNITUS :EEEEEEEEEEEEEEEEEE PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Noi invalidiliiton ja sokeiden ja raajattomien sun muiden liittojen postikortti lähetykset.

Kun tulee siis niitä postikortteja jossa toivotellaan jouluja sun muita ja sitten lappu että tässä on niitä invalidien säätämiä kortteja, mutta ei sun oo tietenkään pakko tukee jos et halua. Kun ei niitä vissiin voi palauttaakkaan ja jos ne käyttää niin sitten tulee paha mieli jos ei tue. Ja jos ne heittää pois niin tuntuu vielä pahemmalta.

Niin on saatana pakko tukee

Se ku joku idari soittelee mulle tuntemattomast numerost ja aina ku vastaan ni luuri lyödään kiinni.

[q]Annakins, 3.11.2008 10:06:
---
bubbelgum, 31.10.2008 23:31:

Ratkasuna mulla toimii se että ovi on AINA takalukossa. Eli ulos asunnosta ei pääse ilman avainta. Siinä on vähän vaikee enää unohtaa niitä kotiin. ;)

---

Kai sä pidät niitä avaimia siinä takalukossa kun oot himassa? Ikävä tilanne jos pitää äkkiä päästä ulos, ovi takalukossa ja avaimet toisella puolella kämppää.
[/q]

No ei ne kyllä ovessa yleensä roiku. Kun kämppää käyttää kuitenkin toinenkin henkilö omilla avaimillaan. Mutta avaimille on oma naula seinässä heti oven vieressä, jossa ne aina roikkuu. =)

Domin profiili.

1. Miksi minulla on niin erikoinen miesmaku?
2. Kurkku tuli kipeäksi juuri kun vapaat alkoivat.
3. Miksi kiinnostavia työpaikkoja on tällä hetkellä 0 kappaletta haussa.

Naapurit!!!! Hiton sniidari snobivanhukset!!! Argh!!! Kirjallinen varotus mukamas liian kovasta yöllisestä melusta! Pitäsköhän vaihtaa asuntoa...Tosi outoo, et Eiras pysty pitää sellasii bileit et oksat pois mut tääl etu-töölös ku kutsut muutaman frendin kylään ni heti tulee valituksia

Tänään hajosi pää taas ihan totaallisesti täällä RUK:ssa. Juuri kun alkoi tuntua siltä että hommat alkaisi rullata kunnolla niin sitten joukkueen johtaja haluaa mut puhutteluun. V***u!!! Mikäli se on huonolla tuulella niin se pistää mut pois kurssilta ja sitten mikäli näin käy niin minä painun pois koko intistä. Ei mulla kyllä mitkään kovin hyvät inspiraatiot ole missään vaiheessa ollut edes täällä olla. Sillä kun juuri oli saanut jalansijan Tampereelle ja elämän muutenkin pyörimään kunnolla kotoa muuton jälkeen, niin sitten pistettiin tänne vuodeksi mätänemään. Eli olisin oikeasti varsin onnellinen jos täältä pois joutuisin. Siinäkin nimittäin olisi omat hyvät puolensa.

Meillä on taas pakollisia opetuksia pistetty joulukuuks siihen tahtiin, et saa oikein laskea, monta kertaa voi olla mistäkin seminaarista pois, jotta saa tehtyä edes nihkeet 30h töitä kuukauden aikana Hajottaa! ihan kun ei jo nyt ois sellanen olo, et hautautuu laskujen, nousseen vuokran jne. alle. Oishan se kiva vaan opiskella, mut jollain pitäs itsensä myös elättää. No, ei parane tulla kipeeks joulukuussa sit..

muutenkin, hirve stressi koulujuttujen kans. Ei tunnu riittävän aika aamusta iltaan noiden kans, ja sit loppuviikosta onkin töitä, niin voi sit töissä murehtia niitä tekemättömiä korvaaviatehtäviä, ruotrin referaatteja jne. Vittu!

asiakkaat, jotka ei osaa käyttää edes copy-pastea *toktok*
+ toi yks vainooja, joka ei vaan luovuta.

Alkaa pikkuhiljaa tosissaan vituttaa, ahistaa ja tuskastuttaa sekä kivannäkösten, että hyväntuntusten kenkien löytäminen ja suht järkevällä hinnalla. Toinen jalka on niin ongelmallinen ja vammanen, et en mitä tahansa kenkiä pysty käyttää... Tästä ku ilma viel vähän kylmenee, nii varpaat jäätyy näis tennareis.

Se kun mulle oli laitettu duunissa iltavuoroja just niille päiville ku piti olla aamua. Ja tää oli jo sovittu ajat sitte, mut oli vaan päässy kuulemma unohtumaan ja ku sanoin asiasta ni mulle tiuskitaan, et yritä vaihtaa jonkun kanssa. Ja kun se vaihtaminen ei o ihan niin helppoa...

Motarin ohituskaistalla ei vissiin saa ajaa alle 120km/h, ku maantienomistajilla saattaa olla kiire?!?

Flunssa sais iskeä kunnolla ja mennä pois, ettei tarttis koko ajan olla jonkinlaisessa flunssassa :/

[q]AnderS, 2.12.2008 12:45:
Musta on tullu salakavalasti kyyninen ihminen! Vittu ku kyrsii! Nyt vaaditaan hieman itsetutkiskelua..
[/q]

Sama ongelma...

[q]noena, 28.1.2009 13:25:
---
mariq, 28.1.2009 12:33:
Hikka *toktok*

---

*böö*
[/q]
Kääk! Säikytä uudestaan Se lähti silloin aikasemmin, mut nyt se tuli takas..

Miks hikka aina tulee takas? Jos on hikka kerran, ni koko loppu päivän se tuntuu tulevan vähän välii takasin.

Kun kaikki vastoinkäymiset laitetaan muiden piikkiin. Joskus olis vaan syytä katsoo peiliin...

[q]REivaaja, 25.6.2008 08:42:
No mutta syövät on suurimmassa osassa tapauksia oireettomia kunnes on jo liian myöhäistä.
Myöskin haima voi tulla kyseeseen...

:D Kyllä se varmaan atooppista ihoa on :D
[/q]

Tai syyhypunkki
Tai sitten satiaiset + päätäit + kihomadot on eksyneet

[q]Ana-5000, 5.6.2008 22:06:
---
kindertin, 3.6.2008 22:04:
---
onni3mk, 3.6.2008 11:31:
Jo on kumma, että vaikka laittaa edellisen kuun puolivälissä toimeentulotukihakemuksen sossuun, niin rahoja ei näy! Ja nykyään se käsittely pitäis kestää vaan 7vrk eikä 14vrk, niinkun viime vuonna.
Prkl kun ei oo muita tuloja kesällä niin syö tässä nyt sit leipää aamiaisella, lounaaks ja iltasafkaks. Kohta loppuu leivät...

---

Voi eikä,noi tilanteet on niiiin tuttuja,tosin olikohan meiän sossulla mitään aikarajaa kun piti heti kuun alussa viedä hakemukset SEURAAVALLE kuulle jos halus jotain saada.. Rahapula on ihan hirveetä. Toivottavasti pian kuuluu jotain

---

http://www.mol.fi ja sieltä "avoimet työpaikat".
[/q]

Äitiyslomalla, sairauslomalla, eläkkeellä.. niillä ainakaan ei yleensä mennä avoimiin työpaikkoihin töihin. Eläke/äitiyspäiväraha/sairauspäiväraha jne. ovat joillain niin pieniä, että on "pakko" mennä sossuun, vaikka saisi niiden lisäksi asumistukeakin tai jotakin muuta.

Esim. sairailla voi olla tosi pieni eläke, jos ovat nuorena sairastuneet sairauteen, joka vie kokonaan työkyvyn. Siis niin etteivät ole ehtineet valmistua+käymään työssä.
Sairailla on sen lisäksi monesti satojen eurojen lääke/lääkärikuluja jopa kuukausittain, että on vähän pakko mennä sossuun.

Aika moni sairas haluaisi olla terve ja työkykyinen sekä selata oikein innolla noita mol.fi sivuja. Vaan kun jotkut sairastuu nuorena, halusi tai ei.. siihen ei paljon auta, että rahat tulee myöhässä ja joku tarjoaa mol.fi sivujen käyttöä. Toki sinänsä hyvä neuvo tuo mol.fi mutta kun kaikki sossussa käyvät eivät ole ns. laiskoja lusmuja, jotka ei osaa hakea töitä/viitti mennä töihin..

Mä en tyttöjen (kindertin+onni3mk) elämäntarinoita tiedä mutta sen verran mä tiedän, että ainakin kindertin on laiskasta kaukana tällä hetkellä ja rahan menoa varmaan riittää, siis pakollista

O