Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ku en osaa päättää mitään. Mikä musta tulee isona. Pingviini vai legoinsinööri.. nönnönnööö

V*tun valehtelu, kusettaminen

[q]bates, 18.3.2008 09:01:
Hommaa iToner -softa, se hoitaa homman alusta loppuun saakka.. Tai sit tälleen esim:
Garageband -> Avaa haluamasi biisi -> Pätki sopivaksi -> Lähetä iTunesiin soittoääneksi -> Plugaa iPhone kiinni ja soittoäänet synkkautuu.
Erilaisii tapoja on vaiks kuinka, use the Google :)
[/q]

Puhut mäkki softasta. Se oliskin helppoa joo

Mulla kun on vaan tää wintoosa jossa mikään noista ei toimi

Yritin eilen koko päivän löytää jonkun softan joka vois converttaa --> m3r muotoon... Tai jotenkin toisin. Fuck it... Luovitin ja päätin säästää hermojani.

minä

unettomuus

Kaikki. Vituttaa oikein kunnolla.

Se kun mun xbox ei toimi!!!!!! ja just sain sen..olis kivoja pelejä ja ihan kiva pelata niitä

Luulin että ois ollu hyviä vaniljarinkeleitä, nii näähän on ihan perseestä

en tiedä, mutta jokin... *släp*

Tylsyyyyyyyys!

[q]Freja, 11.1.2010 17:51:
No en tiedä ärsyttääkö vai mitä, mut vähä pistää olon nihkeeks ku saan vanhemmalta sukulaiselta joululahjan, ja sisältä paljastuu erääseen astiastoon kuuluva kulho.
Juu eihän täs mitään, on mul samaan sarjaan kuuluvat pari lautastakin, muttakun ne on sarjaa mitä en ole alunperin edes kerännyt (ja nyt olosuhteiden pakosta niitä sitten mulle kertyy).
Tällä tädillä on kuitenkin ollut tiedossa, mitä astiastoa olen kerännyt ja mitä olen alkanut nyt uutena keräämään, niin hän on sitten päättänyt alkaa itse keräämään minulle kolmatta, ihan "ei mun tyylistä"-astiastoa.
Miksi ei voi arvostaa sitä mitä toinen kerää, vaan pitää jotenkin "omana" lahjanaan sitten alkaa keräämään mulle jotain toista arvokasta astiastoa, joita en saa kohta ängettyä oikeesti mihinkään rajallisen kaappitilan vuoksi?

Nnnngh
[/q]

Anna ne vaan kylmästi lahjaksi eteenpäin.

[q]UnityF, 10.5.2009 21:11:
Lastenkasvatuksesta
[/q]
Minähän en tiedä lapsista yhtään mitään, enkä varmaan tule yhtään tähän maailmaan kasvattamaan, mutta sitä ei voi välttyä huomaamasta kuinka yleistä toi kuvaamasi käytös on. Oon ollu jokusen vuoden kaupassa töissä ja siellä kyllä tulee sellasia WTF-hetkiä että huhhuh.

Jotenki surullista katsoa perheitä, joissa lapset saavat ihan kaiken ja isommankin (kouluikäisen) lapsen kiukuttelua ja riehumista katsotaan vierestä. Minkäänlaisia käytöstapoja ei monenkaan mielestä tarvitse opettaa eikä lapselta vaadita mitään. Vaikka niin pientä asiaa kuin apua ostoksilla, pakkaamista tms. Ja kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan ei löydy.

Ja näkyyhän se. Meijän kaupalla pyörii aina lauma varhaisteinejä, jotka sotkee, huutelee, varastaa. Uhkailee ja kiristää ja käyttää jopa väkivaltaa itseään paljon nuorempiin lapsiin. On käyny muutaman kerran mielessä ottaa pahimpien vanhempiin yhteyttä (ja toki niin tehdäänkin, jos jää kiinni näpistämisestä tms) mutta kynnys on aika suuri. Tuntuu että monen mielestä se kasvatusvastuu on jossain muualla kuin vanhemmilla. Koulussa kai pitäisi kaikki oppia.

paskan jauhaminen...

[q]kindertin, 6.5.2009 21:53:

Eii, ja ihan muutti sinne? Meillä on vähän samanlaista aistittavissa tässä pihassa, mutta onneks meillä (ainakin toistaseks..) on asukaspuisto kivoine äiteineen tossa parin sadan metrin päässä
[/q]

2 perhettä oikeen. Onneksi aina tosiaan pääsee muualle missä on ihan normi äitejä ja muksuja.*hihu*

[q]Dementation, 10.5.2009 04:34:

Mites sitä nyt niiden mielestä sit pitäis kasvattaa? *utelias*
[/q]

No ensinnäkin mun varallisuusluokka on iiiihan väärä et tutustuisin paremmin heihin ja kiinnostus on -10. Sit mä oon liian köyhä et omistaisin kaikki maailman turhat vempeleet lapselle jolla lapsi leikkii hetken mut äiti hötkyy ylpeyttä kun heillä on ne pihan kalleimmat lelut ym. & jos haalari ym ei oo reimaa tai joku vastaava kallis merkki niin sua katsotaan voivottelevalla ilmeellä.
Ekal kerral kun tavattiin pihalla: "no eikös teillä ole oooikeeesti tälläistä mopoa moottorilla lapselle? Miten sinä luulet et tyttäresi oppii ajaa pyörää". "Mun tytär oppii kyl ajaa pyörää sit ihan pyörällä eikä tarvii moottoreita vaan osaa polkee polkimia ihan itse. " Meni hiljaiseksi ja sain taas "hienon" katseen.

Mut nyt muutaman päivän seuraneena tätä juttuu niin en voi kun hymyillä. Heidän muksut itkee, marisee, valittaa, mikään ei kelpaa, aina tahtovat jotain ja aina saavat kaiken. (jos tän takia niin ei enää olla meidän pihal niin paljoo kun ei sitä jaksa kuunella). Ok, noin 3 vuotiaalla on uihmaikää ja oma tahto kovana mut tsiisus jo jos tässä vaiheessa ei osata vetää rajoja niin murrosikään heille oikeesti onnea, sitä ne tulee tarvitsemaan.
Meil kia leikkii onnellisena kirppikseltä ostetuissa vaatteissa ja rajoja ja sääntöjä on 98679 & jos ei tottele niin 2,5min jäähy napsahtaa jos ei tottele kieltoo. :D

Tänään mua puolestaan on ärsyttäny pätkivä netti, en sit tiedä onko muilla pätkiny welho mut silti...

Renderöinti.

Meidän kopiointikone ja XEROX asiakaspalvelu!!!!

---

---
3:03
---

paras kellonaika.*sydän*
---

Muutaman kerran löi tyhjää ennen kuin tajusin.

hehe

No en tiedä ärsyttääkö vai mitä, mut vähä pistää olon nihkeeks ku saan vanhemmalta sukulaiselta joululahjan, ja sisältä paljastuu erääseen astiastoon kuuluva kulho.
Juu eihän täs mitään, on mul samaan sarjaan kuuluvat pari lautastakin, muttakun ne on sarjaa mitä en ole alunperin edes kerännyt (ja nyt olosuhteiden pakosta niitä sitten mulle kertyy).
Tällä tädillä on kuitenkin ollut tiedossa, mitä astiastoa olen kerännyt ja mitä olen alkanut nyt uutena keräämään, niin hän on sitten päättänyt alkaa itse keräämään minulle kolmatta, ihan "ei mun tyylistä"-astiastoa.
Miksi ei voi arvostaa sitä mitä toinen kerää, vaan pitää jotenkin "omana" lahjanaan sitten alkaa keräämään mulle jotain toista arvokasta astiastoa, joita en saa kohta ängettyä oikeesti mihinkään rajallisen kaappitilan vuoksi?

Nnnngh

[q]Jone, 29.12.2009 11:02:
---
Freja, 29.12.2009 07:54:
---
Jone, 22.12.2009 12:47:
Ilmoittelen miten homma menee.

---

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135251762927

---

Jees, muutkin lehdet näköjään kirjoittivat asiasta tänään. Itse pyysin yli viikko sitten kuitteja ruokailuistani ja soittelin tänään vaihteeksi Solidolle kun eivät ole niitä toimittaneet lupauksistaan huolimatta. Laskun eräpäivähän on tietysti mukavasti huomenna.

Laskun pistän varmaankin maksuun jo ennenkuin Solido saa (jos saa) suuntaani mitään toimitettua. Käytännössä sieltä on ilmeisesti tulossa skanni korttimaksukuitista, jossa tuskin on edes nimmariani eikä varsinkaan mitään selvennystä siihen mistä laskutetaan. Tähän härväämiseen vaan menee liikaa aikaa, joten... no, sen verran kettumainen maku jää suuhun, että laskun tiimoilta sekä Solidon että Mount Everestin nimet on vastaisuudessa polttomerkitty muistiin - eikä kauhean hyvällä.
[/q]
Olix toi ny tossa? Satuin lukemaan kirjoittelurimpsusi ja mielenkiinnolla kyttäilen, että miten käy.

Alakerran naapurit myllyttää jotain toista viikkoa putkeen. Välillä ne huutaa niin kovaa että kuulen ne musiikin läpi - eli kovaa. Inhoan sitä kun ihmiset riitelee tai huutaa toisilleen. Se on pelottavaa ja ahdistavaa.

JOS SE ON NIIN VAIKEETA NIIN EROTKAA SAATANA!

O